Reacties Duderstadt 2008/Duderstadt 2009
Moderator: Pieten
Zo, lekker uitgerust en opgelucht dat de poetsdoeken weer terecht zijn kan ik beginnen met mijn verslag.
Donderdad even een dagje gespandeerd met Hexie om eventjes mijn AW11 te bekijken en foto's te maken maar ook heel belangrijk, om de SW te poetsen.

Geen commentaar op de kerstmuts..
Gezien ik met het preloeder mee zou rijden vanaf BST had Hexie een alternatieve bijrijdert gekregen.

Vroeg aanwezig..

Cadeautjes uitpakken blijft mijn favoriete bezigheid. Tnx krégâh

Al snel was de dwarsligger aanwezig.

En heeft Hexie zijn bijrijder op een veilige afstand een fotoshoot gehad.

Mooie tuning..

Leuk speeltje..

Helaas beetje wazig maar de bedoeling is leuk.

Stomme vertragingen op die camera's..

Helaas niet de laatste keer dat er een MR2 met zijn neus bij de zwarte turbo moest staan.

MR2MO functioneert als achteruitkijk spiegel.

Dokter rob zegt altijd "remmen is angst".
Aangezien dokter rob altijd gelijk heeft is de gemoedstoestand van de dokter bij deze bekend

Ook op vakantie.

En tot slot van mijn vrijdag verslag, maya geller.

Donderdad even een dagje gespandeerd met Hexie om eventjes mijn AW11 te bekijken en foto's te maken maar ook heel belangrijk, om de SW te poetsen.

Geen commentaar op de kerstmuts..
Gezien ik met het preloeder mee zou rijden vanaf BST had Hexie een alternatieve bijrijdert gekregen.

Vroeg aanwezig..

Cadeautjes uitpakken blijft mijn favoriete bezigheid. Tnx krégâh

Al snel was de dwarsligger aanwezig.

En heeft Hexie zijn bijrijder op een veilige afstand een fotoshoot gehad.

Mooie tuning..

Leuk speeltje..

Helaas beetje wazig maar de bedoeling is leuk.

Stomme vertragingen op die camera's..

Helaas niet de laatste keer dat er een MR2 met zijn neus bij de zwarte turbo moest staan.

MR2MO functioneert als achteruitkijk spiegel.

Dokter rob zegt altijd "remmen is angst".
Aangezien dokter rob altijd gelijk heeft is de gemoedstoestand van de dokter bij deze bekend

Ook op vakantie.

En tot slot van mijn vrijdag verslag, maya geller.

-
Mr.T
Waanzinng leuk weekend.
Zaterdag morgen 06:30 reed ik in high gear,:driving: met mijn mrtje naar Duderstadt. De tempratuur in de :005:auto liep door het warme weer al lekker op. Dus de laatste 20km maar toples verder gereden. Om 09:15 kwam ik aan in Duderstadt. ff tanken inmiddels 415km op de dagteller, toch niet slecht mit thieses hoch geswindichheit. 2 duitse mr2 stonden er al bij de wasstraat. en hadden noch wat water over van de hogedrukspuit. Goed idee, ff de lijken van me auto wassen. In de stadsmitte aangekomen werd ik al begoet door de man met de camera(Vincent) en Mister appfelsaft(Erik)8) Na het parkeergeld betaald te hebben en de aufkleber in ontvangst te hebbben genomen naar het eind van de straat gereden om mijn auto in kamp Holland te parkeren.
Zeer gezellige dag. waarbij zelfs een oud vrouwtje 70+ het wel erg letterlijk opnam om voor Erik's auto te vallen.
Het was deze keer niet mister Gelb die nodige aandacht kreeg maar frau Gelb. Deze zat in dusdanige uitdagende houding op de auto dat deze zelfs de regionale krant heeft gehaald:foto-ani:.
In de middag zeer fraaie rit door het prachtige gebied gereden.
Waarbij wel opgemerkt moet worden dat diegene die om de boel bijeen te houden achteraan reed het eerste binnen was. Ik noem geen namen8)
Onze vaste camera man Vincent hadden ze op een niet al te snelle scooter gezet om de beeltjes te schieten. Ondanks dat er niet snel gereden werd kon deze het niet te hoge tempo maar net volgen.
Omdat Henk de Chauffeur van Vincent bij het verdwaalde groepje zat heb ik deze laatste maar naar het hotel mee genomen , nostalgische herinneringen van een tijd weleer kwamen bij hem boven.
Aangekomen bij het hotel ons meteen in de biergarten genesteld om ons te laten verwennen door 123...... goud gele blonde rakkers
Met het gevolg dat de avond rit er voor mij niet meer in zat. ff inchecken en douchen. Het werd tijd voor het eten wat ook zeer goed verzorgd was. om vervolgens de avond in de biergarten voort te zetten met hele serieuze praat:drink:totdat de ogen van de slaap of van de drank langzaam zich aan het sluiten waren.
Om 03:00 hield ik het voor gezien tijd voor het bedje.
07:00 wakker lekkere koude douche spullen pakken en naar beneden. heerlijk ontbijt met veeeel koffie. Poetspiet en hoofdpiet zaten al aan het ontbijt deze laatste was al erg vroeg te bed gegaan. en stond al op het punt om uit te checken en naar huis te gaan.
Om +/- 10:00 aangesloten bij een treintje om een alternatieve route naar huis te rijden. Een zeer leuke rit met aan het begin van de rit het nodige uitdagende bochtenwerk. Het treintje werd aangevoerd door BST die zich netjes aan de regels hield, zodat we maar niet op de:foto-ani: werden gezet.
Bij de 2e stop ging het mis de zwarte turbo hield het voor geziennog ff 10min aan het infuus gehangen. maar ook dat wou niet baten. De zwart/witte werd er voor gespannen en voor het eerst liet de zwarte zijn bandensporen zien....lol
Voor mij was ook het einde aangebroken om met dit treintje verder te gaan en heb mijn weg vervolgens alleen afgelegd naar huis. Om 16:00 was ik thuis na een heel leuk weekend te hebben gehad jongens& meisjes bedankt:dux-blij_thumb-up:
Zaterdag morgen 06:30 reed ik in high gear,:driving: met mijn mrtje naar Duderstadt. De tempratuur in de :005:auto liep door het warme weer al lekker op. Dus de laatste 20km maar toples verder gereden. Om 09:15 kwam ik aan in Duderstadt. ff tanken inmiddels 415km op de dagteller, toch niet slecht mit thieses hoch geswindichheit. 2 duitse mr2 stonden er al bij de wasstraat. en hadden noch wat water over van de hogedrukspuit. Goed idee, ff de lijken van me auto wassen. In de stadsmitte aangekomen werd ik al begoet door de man met de camera(Vincent) en Mister appfelsaft(Erik)8) Na het parkeergeld betaald te hebben en de aufkleber in ontvangst te hebbben genomen naar het eind van de straat gereden om mijn auto in kamp Holland te parkeren.
Zeer gezellige dag. waarbij zelfs een oud vrouwtje 70+ het wel erg letterlijk opnam om voor Erik's auto te vallen.
Het was deze keer niet mister Gelb die nodige aandacht kreeg maar frau Gelb. Deze zat in dusdanige uitdagende houding op de auto dat deze zelfs de regionale krant heeft gehaald:foto-ani:.
In de middag zeer fraaie rit door het prachtige gebied gereden.
Onze vaste camera man Vincent hadden ze op een niet al te snelle scooter gezet om de beeltjes te schieten. Ondanks dat er niet snel gereden werd kon deze het niet te hoge tempo maar net volgen.
Omdat Henk de Chauffeur van Vincent bij het verdwaalde groepje zat heb ik deze laatste maar naar het hotel mee genomen , nostalgische herinneringen van een tijd weleer kwamen bij hem boven.
Aangekomen bij het hotel ons meteen in de biergarten genesteld om ons te laten verwennen door 123...... goud gele blonde rakkers
Om 03:00 hield ik het voor gezien tijd voor het bedje.
07:00 wakker lekkere koude douche spullen pakken en naar beneden. heerlijk ontbijt met veeeel koffie. Poetspiet en hoofdpiet zaten al aan het ontbijt deze laatste was al erg vroeg te bed gegaan. en stond al op het punt om uit te checken en naar huis te gaan.
Om +/- 10:00 aangesloten bij een treintje om een alternatieve route naar huis te rijden. Een zeer leuke rit met aan het begin van de rit het nodige uitdagende bochtenwerk. Het treintje werd aangevoerd door BST die zich netjes aan de regels hield, zodat we maar niet op de:foto-ani: werden gezet.
Bij de 2e stop ging het mis de zwarte turbo hield het voor geziennog ff 10min aan het infuus gehangen. maar ook dat wou niet baten. De zwart/witte werd er voor gespannen en voor het eerst liet de zwarte zijn bandensporen zien....lol
Voor mij was ook het einde aangebroken om met dit treintje verder te gaan en heb mijn weg vervolgens alleen afgelegd naar huis. Om 16:00 was ik thuis na een heel leuk weekend te hebben gehad jongens& meisjes bedankt:dux-blij_thumb-up:
Die duitsers zijn zo vriendelijk. Iedereen een bloemetje voor de deur.

Herr von Gelb de avond ervoor. "morgen om half 8 aan t ontbijt!!"

Vervolgens.

Niet veel foto's gemaakt van de mr2's want die zijn er wel genoeg denk ik. Wel een paar vanuit de hoogte.

Deze foto spreekt voor zich.

Customized private tourtocht van Surferpiet, Geelpiet, Dwarsliggerpiet, Preloederpiet, Verkeerdgestuurdepiet, Eierpiet + Promobabe + Promobaby, Poetspiet en uiteraard onder streng maar vrolijk toekijkend oog van onze begeleiding.

Fotomoment

License and registrations please..

Tot zover het verslag van de zaterdag.
Moment geduld, de zondag zal meer tijd in beslag nemen.

Herr von Gelb de avond ervoor. "morgen om half 8 aan t ontbijt!!"

Vervolgens.

Niet veel foto's gemaakt van de mr2's want die zijn er wel genoeg denk ik. Wel een paar vanuit de hoogte.

Deze foto spreekt voor zich.

Customized private tourtocht van Surferpiet, Geelpiet, Dwarsliggerpiet, Preloederpiet, Verkeerdgestuurdepiet, Eierpiet + Promobabe + Promobaby, Poetspiet en uiteraard onder streng maar vrolijk toekijkend oog van onze begeleiding.

Fotomoment

License and registrations please..

Tot zover het verslag van de zaterdag.
Moment geduld, de zondag zal meer tijd in beslag nemen.
Zo wij zijn ook alweer thuis en eerst maar even flink wat uurtjes geslapen om de schade eens flink in te halen van de afgelopen periode.
Zo te zien zijn er veel mooie foto,s gemaakt dus verstandig besluit van mijzelf om m,n eigen toestel maar eens in de kofferbak te laten.
Wij vonden het weer een zeer geslaagde meeting en denk inmiddels alweer aan Duderstadt 2009.
De reakties op mijn nieuwe projektje op de voorklep waren overweldigend en er werd flink schande over gesproken, misschien zelfs nog meer als toen ik mijn KIP voorstelde in het verleden.
Hartelijke dank voor de reakties en nu heb ik weer een heel jaar om na te denken over mijn volgend schokkend projekt.
Tips hiervoor zijn altijd welkom.
Groetjes, MRGEEL8)
Zo te zien zijn er veel mooie foto,s gemaakt dus verstandig besluit van mijzelf om m,n eigen toestel maar eens in de kofferbak te laten.
Wij vonden het weer een zeer geslaagde meeting en denk inmiddels alweer aan Duderstadt 2009.
De reakties op mijn nieuwe projektje op de voorklep waren overweldigend en er werd flink schande over gesproken, misschien zelfs nog meer als toen ik mijn KIP voorstelde in het verleden.
Hartelijke dank voor de reakties en nu heb ik weer een heel jaar om na te denken over mijn volgend schokkend projekt.
Tips hiervoor zijn altijd welkom.
Groetjes, MRGEEL8)
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Nu nog foto's van het koegooien...
- SpeedDevil
we hebben ons ook prima vermaakt in duderstadt.
de sfeer was uitstekend het weer ook.we hebben nu al zin in volgend jaar en miss wel met 2 emmers
de nachtrit was ook super.alleen jammer van de steentjes
de sfeer was uitstekend het weer ook.we hebben nu al zin in volgend jaar en miss wel met 2 emmers
de nachtrit was ook super.alleen jammer van de steentjes
Zo, dan nu het 3e en laatste deel van mijn verslag.
Het ging in princiepe allemaal wel lekker.. Te lekker eigenlijk..
Zoals zichtbaar, alle turbo's reden (hier nog).

Mooie bergweggetjes. Hopen dat je geen paaltjes raakt..

Gelukkig hadden we dokter rob niet bij ons..

Alleen helaas, aan al het moois komt een eind.
In duderstad probeerden we het met duwen wat goed ging. Deze keer lieten onze duwprestaties ons in de steek.
Goed, andere manier.

Hoopvolle blik van heer eigenaar.

Aanduwen en wederom starten werd hem ook niet.
Gelukkig liet onze vindingrijkheid ons niet in de steek.

De turbo helaas wel..
Na enkele pogingen tot starten en wat rubberstreepjes op de vloer kwam de gedachte op dat de handrem ook weleens vast zou kunnen zitten.
Deze gedachte werd mede mogelijk gemaakt door het feit dat er vrij weinig beweging zat in de handrem. Dus oldschool ghetto sleutelen op de stoep met zeurende duitsers met (waarschijnlijk nederlandse) fietsen. Krik eronder, wielen eraf en handremkabel een vrij permanente onderbreking gunnen.
[img[http://www.mijnalbum.nl/Foto-LGBQPKLJ.jpg[/img]

Knip.

Goed, de auto was weer verrijdbaar, maar er werd nog steeds niet gestart.
Gelukkig kwam Dooierick met zijn technische achtergrond op het idee om de stekkers van de computer te controlleren en tevens ook de bobinekabels.
Pas echter wel op, de turbo werkt niet, maar is wel warm.
Tweakmaster wist dit ook en stond al professioneel te inspecteren waar hij zijn ei het beste kon bakken.

Helaas, na deze inspanningen bleven er nog steeds signalen komen van een nieuw gekozen paus en een niet startende turbo.

Ondertussen kwamen er nog een stel duitse honden langs...

...die een eventueel hulpmiddel overhandigden aan een persoon die hier vast blij mee zou zijn.

Ja, inderdaad was BST hier erg blij mee aangezien hij (en de rest ook) behoorlijk last begonnen te krijgen van de warmte.
Gelukkig konden we na het doorknippen van de remkabels, het controlleren van de bekabeling en een stevige sleep door de aanwezige RHD sleepdienst (mr-tin) weer onze weg vervolgen, om tenslotte na 5 minuten erg wild bunch elkaar kwijt te raken.
Hier heb ik geen foto's van gemaakt gezien de warmte mij ook flink onder de knie had en ik in een wanhopige poging tot verkoeling mijn blote rug tegen een aanwezige winkelruit heb gedrukt om vervolgens 3 flesjes cola op te drinken die alleen nog maar borrelde door het bijna bereikte kookpunt.
Bst lekker doorgassend en Charlie lekker onderuitgezakt.

Bij de chinees probeerde BST volgens mij of ze als afhaalchinees sneller zouden functioneren.

Al met al was het weer een heel gezellig weekend.
Ik heb behoorlijk gelachen met onze zuiderburen en heb ook flink wat afgepoetst.
Hier het lijstje van eigenaren wiens auto ik heb gepoetst (of geholpen te poetsen):
- Gele kip (BST)
- Green goblin
- MR-tin
- Tweakmaster
- Droopy
- Gele spider van welke de eigenaar zijn naam mij onbekend is.
- Doekje gehaald over de bumpert van Herr Heinz
- Preloeder van Kréhâh
- Dooierick (na het aanduwen)
- Hextrasher
Goed, dit was dan mijn versla...
Oh nee, wacht!!!
Er is nog een foto die bewaard werd tot het laatste moment..
Het ging in princiepe allemaal wel lekker.. Te lekker eigenlijk..
Zoals zichtbaar, alle turbo's reden (hier nog).

Mooie bergweggetjes. Hopen dat je geen paaltjes raakt..

Gelukkig hadden we dokter rob niet bij ons..

Alleen helaas, aan al het moois komt een eind.
In duderstad probeerden we het met duwen wat goed ging. Deze keer lieten onze duwprestaties ons in de steek.
Goed, andere manier.

Hoopvolle blik van heer eigenaar.

Aanduwen en wederom starten werd hem ook niet.
Gelukkig liet onze vindingrijkheid ons niet in de steek.

De turbo helaas wel..
Na enkele pogingen tot starten en wat rubberstreepjes op de vloer kwam de gedachte op dat de handrem ook weleens vast zou kunnen zitten.
Deze gedachte werd mede mogelijk gemaakt door het feit dat er vrij weinig beweging zat in de handrem. Dus oldschool ghetto sleutelen op de stoep met zeurende duitsers met (waarschijnlijk nederlandse) fietsen. Krik eronder, wielen eraf en handremkabel een vrij permanente onderbreking gunnen.
[img[http://www.mijnalbum.nl/Foto-LGBQPKLJ.jpg[/img]

Knip.

Goed, de auto was weer verrijdbaar, maar er werd nog steeds niet gestart.
Gelukkig kwam Dooierick met zijn technische achtergrond op het idee om de stekkers van de computer te controlleren en tevens ook de bobinekabels.
Pas echter wel op, de turbo werkt niet, maar is wel warm.
Tweakmaster wist dit ook en stond al professioneel te inspecteren waar hij zijn ei het beste kon bakken.

Helaas, na deze inspanningen bleven er nog steeds signalen komen van een nieuw gekozen paus en een niet startende turbo.

Ondertussen kwamen er nog een stel duitse honden langs...

...die een eventueel hulpmiddel overhandigden aan een persoon die hier vast blij mee zou zijn.

Ja, inderdaad was BST hier erg blij mee aangezien hij (en de rest ook) behoorlijk last begonnen te krijgen van de warmte.
Gelukkig konden we na het doorknippen van de remkabels, het controlleren van de bekabeling en een stevige sleep door de aanwezige RHD sleepdienst (mr-tin) weer onze weg vervolgen, om tenslotte na 5 minuten erg wild bunch elkaar kwijt te raken.
Hier heb ik geen foto's van gemaakt gezien de warmte mij ook flink onder de knie had en ik in een wanhopige poging tot verkoeling mijn blote rug tegen een aanwezige winkelruit heb gedrukt om vervolgens 3 flesjes cola op te drinken die alleen nog maar borrelde door het bijna bereikte kookpunt.
Bst lekker doorgassend en Charlie lekker onderuitgezakt.

Bij de chinees probeerde BST volgens mij of ze als afhaalchinees sneller zouden functioneren.

Al met al was het weer een heel gezellig weekend.
Ik heb behoorlijk gelachen met onze zuiderburen en heb ook flink wat afgepoetst.
Hier het lijstje van eigenaren wiens auto ik heb gepoetst (of geholpen te poetsen):
- Gele kip (BST)
- Green goblin
- MR-tin
- Tweakmaster
- Droopy
- Gele spider van welke de eigenaar zijn naam mij onbekend is.
- Doekje gehaald over de bumpert van Herr Heinz
- Preloeder van Kréhâh
- Dooierick (na het aanduwen)
- Hextrasher
Goed, dit was dan mijn versla...
Oh nee, wacht!!!
Er is nog een foto die bewaard werd tot het laatste moment..
Jazeker, hier het bewijs.
Krijger heeft Hextrasher aangereden!
De honda begint zichzelf nu wel in een heel kwaad daglicht te zetten!!

Krijger heeft Hextrasher aangereden!
De honda begint zichzelf nu wel in een heel kwaad daglicht te zetten!!

- tweakmaster
Topverslag
Alleen jammer weer van dat eieren bakken 
- mr2PUNTfreak
Idd. mooie foto's als ik morgen tijd heb zal ik ook nog even een paar plaatsen, maar ik moet nu eerst even schaap schudden.
dat doen ze toch machinaal tegnwoordig
-
Melle
http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/ ... gierkelderDokter Rob wrote:Nu nog foto's van het koegooien...
Ik heb nog sorry gezegd.....
- Dokter Rob
de brandweer was op tijd...
zegt genoeg...
zegt genoeg...
Sorry hex, ik heb t veranderd..