Snel meer vermogen, Hoe en Hoe duur ?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

The Honda Kit
hij is wel een beetje te oud nu ... maar er zeker niet minder leuk om;D

... weetje .. als ik 210 pk had gehad ... dan was ik maar peter .... die toevallig een turbo rijdt .... met die stunt ben ik opeens bij iedereen bekend ... als ik zeg peter aan de telefoon ... dan hoor je mensen denken .. en zeg ik dan ... peter met 62 pk .. dan is het altijd ... OWH ... hey Peter ... hey man ...hoe is die ... :lach: ;D

anyway ... als we dan toch met stellingen gaan gooien ( en dat bedoel ik niet letterlijk )

stel je staat op een mr2 meeting ... met een s2000 ... iedereen gepassioneerd om de s2000 , met in hun gedachten , de weemoed van terugkeren in hun mr2 .... ... en dan nog een schepje er boven op ... de gemiddelde turbo rijder die dan denkt ... leuk die s2000 maar ik ben sneller , en dan er achter komt dat de s2000 stiekem een Comptech SC kit onder de kap heeft , en een FR mani , wat het totaal op 330 - 340 whp brengt .. en dat die turbo rijder dan ook nog eens kwa vermogen de mindere blijkt te zijn .... Dat is nou pas echt LEUK ;)

hehe ... goed dit heele verhaal zal wel weer eindigen in een s2000 die op een rm2 dyno meeting amper 80 pk maakt ... maar tot die tijd geniet ik wel een beetje .... en vooruit blikken op die blunder die komen gaat ... ik rij Honda .... dat maakt me al de gelukkigste man van de club :P
The Honda Kit
roald wrote:idd, ik ruil mijn mr2 graag in voor een honda, maar dan wel een nsx.
de rest mogen ze van mij allemaal houden, incl een s2000.

was jij niet die Roald die die S2000 startknop een tijd terug zo mooi vond ? :kus:

diep in ons hart willen we allemaal een honda ... laten we er toch geen geheim van maken !
Green Goblin
Type MR2: AW11
Gelukkig rij ik Aw11.....

dus zal het er wel weer op neerkomen dat ik zo'n S2000 gewoon te krap vindt.....

net zoals een ZZW30 en een NSX en zo....;D ;D
Ducky
Ik lul al aardig mee !
Ik heb een tijd een honda civic type R(200 pk)gereden,maar ik rij toch veel liever mr2.Het rijplezier van een mr2 bevalt me 1000x beter dan die 200 pk van de honda.
Teneerste;hij geef pas echt plezier aan 6000 rpm en eenmaal aan de 6000 rpm moet je zo snel schakelen dat de grootste fun er vanaf is want je zit zo door de versnellingen heen.
Tentweede;het was een echte rammelbak er rammelde altijd wel ergens iets.
Tenderde; tweedehands geen euro meer waard want in Belgie ligt de inverkeerstelling veel te hoog voor dergelijke auto's
The Honda Kit
Green Goblin wrote:Gelukkig rij ik Aw11.....

dus zal het er wel weer op neerkomen dat ik zo'n S2000 gewoon te krap vindt.....

net zoals een ZZW30 en een NSX en zo....;D ;D

of je bent eerlijk , en zegt dat je een gebrek aan smaak voor mooie auto's hebt , dan zijn we er natuurlijk ook ;)
The Honda Kit
Ducky wrote:Ik heb een tijd een honda civic type R(200 pk)gereden,maar ik rij toch veel liever mr2.Het rijplezier van een mr2 bevalt me 1000x beter dan die 200 pk van de honda.
Teneerste;hij geef pas echt plezier aan 6000 rpm en eenmaal aan de 6000 rpm moet je zo snel schakelen dat de grootste fun er vanaf is want je zit zo door de versnellingen heen.
Tentweede;het was een echte rammelbak er rammelde altijd wel ergens iets.
Tenderde; tweedehands geen euro meer waard want in Belgie ligt de inverkeerstelling veel te hoog voor dergelijke auto's

we hebben het hier niet over een civic die rammelt , met z'n pielepeuterige 200 pk ... maar over een heuse S2000 met stock al 240 pk , en een geluid waar een mr2 met nog geen 6 sky tunes bij in de buurt kan komen .. om over de bijna sexy vormen van de s2000 nog maar te zwijgen vergleken bij een sw20 .... dat is Carmen Electra verglijken met Mohammed ali ... naturel sexy versus Steroiden plof.

ps ,ik woon niet in belgie .... kwam ik zo dom over ;) ? ( retorisch )
Ducky
Ik lul al aardig mee !
Weet niet?Geef mij toch maar Carmen electra ipv zoeen opgeblazen steroiden vat,dat rijdt toch beter.
En als een civic rammelt zal de rest ook wel rammelen;D
The Honda Kit
Ducky wrote:Weet niet?Geef mij toch maar Carmen electra ipv zoeen opgeblazen steroiden vat,dat rijdt toch beter.
En als een civic rammelt zal de rest ook wel rammelen;D

idd, een starlet rijdt kloote , en de motor van een camry 2.2 zuigt , dus zal een mr2 ook kl * beide zijn ::)

ps , die Carmen Electra heeft wel een mooie kalender dit jaar :P
Ducky
Ik lul al aardig mee !
Liever eentje die zuigt dan blaast he:lach:
The Honda Kit
een mr2 zuigt ! , dat heb je heelemaal goed :P
roald
ach, peter heeft weer iets nieuws:P laat m lekker in zijn waas dat de s2000 beter, leuker, mooier, sneller, geiler en strakker is dan de MR2, ik ken zoveel auto's die ik graag in de plaats van de mr2 wil, maar ik heb daar nou eenmaal het geld niet voor
en gelukkig verschillen smaken
The Honda Kit
Zit ook maar een beetje te ouwehoeren hoor , hopelijk voor eind van het jaar weer een SW in het bezit ;D .... maar t'nu ff leuk om een honda te rijden en lid te zijn van een mr2 club ... dat is als vloeken in een kerk .... ;D
Ducky
Ik lul al aardig mee !
Ben U maar aan het plagen hoor:*( (wou ff zien hoe snel men je op het paardje kreeg)maar ik heb nu eenmaal een slechte ervaring met honda en ik zal me er nooit meer eentje aanschaffen.
Nome
Ik lul al aardig mee !
Zeg Peter,

Wil nie lullig doen ofzo hoor.
Maar als je continu je Honda preek wil houden, en het allemaal zooooo enorm veel beter is dan Mr2...
Wat doen je dan in vredesnaam nog op dit forum???????
Nome
Ik lul al aardig mee !
dawm...topic gaat harder dan mijn typkunsten...
Maar de boodschap was duidelijk lijkt mij;D
Ducky
Ik lul al aardig mee !
Nome wrote:dawm...topic gaat harder dan mijn typkunsten...
Maar de boodschap was duidelijk lijkt mij;D
Da's bij mij ook het geval op de tijd dat ik er eentje op heb staan er al 5 andere tussen;D
Nome
Ik lul al aardig mee !
idd
The Honda Kit
wel iets ja .... ::) , Tip ... neem je chill pil ;D
ti's allemaal maar gekkigheid voor een dagje.
Ducky
Ik lul al aardig mee !
Goed dat gek zijn geen pijn doet;D
Green Goblin
tis niet dat ik een nsx niet mooi vindt...

ik kijk alleen tegen die dakrand aan als ik er in zit (en ze zijn wat prijzig ook..;D )
Post Reply