@Joshma je hebt een PM gehad van mij omdat je mail adres niet meer heb
Gr Edward
Joshma`s Projectje.....
Moderator: Pieten
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Joshma, hij stond er zondag netjes bij hoor! Echt respect voor je emmer! Prachtige wagen!

dude wrote:alleen jammer dat de politie m ook mooi vond...
- frankie-turbo
pas op josh.. geluk heb je maar 1x.. en 1 komt niet alleen 
Ik heb wel het idee dat de engeltjes voor dit jaar op zijn....
Ik heb ze allemaal in moeten leveren afgelopen zondag.
Het gesprek met de agent begon ook met "ik neem je rijbewijs in op grond van artikel 5, stap maar even in"
Dikke mazzel gehad dat ik hem om kon praten, had hem geen ongelijk kunnen geven als hij hem inderdaad in had genomen. Was gelukkig wel het eerste zware geval sinds jaren bij mij dat heeft erg gescheeld, maar ik pas nu wel op.
Hij zei nog wel van "hard rijden is tot daar aan toe en kan ik enigzins nog tollereren, maar dit sloeg nergens meer op".
Uitendelijk een bekeuring voor 32 km te hard rijden en verdrijvingsvlak. Hij kon me niet behouden en kon niet een hogere snelheid meten maar hij wist donders goed hoe hard ik daadwerkelijk ging.
Het gesprek met de agent begon ook met "ik neem je rijbewijs in op grond van artikel 5, stap maar even in"
Dikke mazzel gehad dat ik hem om kon praten, had hem geen ongelijk kunnen geven als hij hem inderdaad in had genomen. Was gelukkig wel het eerste zware geval sinds jaren bij mij dat heeft erg gescheeld, maar ik pas nu wel op.
Hij zei nog wel van "hard rijden is tot daar aan toe en kan ik enigzins nog tollereren, maar dit sloeg nergens meer op".
Uitendelijk een bekeuring voor 32 km te hard rijden en verdrijvingsvlak. Hij kon me niet behouden en kon niet een hogere snelheid meten maar hij wist donders goed hoe hard ik daadwerkelijk ging.
- frankie-turbo
had je net een bank overvallen dan? 
- masterpivo
O, dat was dan wel minder
Maar GELUKKIG is het uiteindelijk bij een boete gebleven dan! Heb jij ff geluk gehad joh! Was dat al voor de meeting of op de terugweg? (gezien je ook wat later op de middag aankwam)
hydraMR2 wrote:Ik heb wel het idee dat de engeltjes voor dit jaar op zijn....
Dat hij het zelf niet goed kon klokken/aantonen, is dan wel een gelukje.
Ooit ook eens gehad (150+ waar 50 mocht, bleek achteraf en het was echt niet tussen huizen) ergens in Roosendaal.
Ze dreigden met inbeslagname van de auto (Carisma van 3 weken oud/1.200 km, die ik net die middag verkocht had), konden me niet bijhouden (duh, met een VW Vento 1.9D), maar konden het ook niet bewijzen.
Gelukkig bij een waarschuwing (en een hoop adrenaline) gebleven.
Soms hebben we wel eens zin om even te spelen, maar dan moeten de vrienden het niet toevallig zien.
Gelukkig maar dat hij het artikel 5 verhaal niet heeft vast gehouden, want een rijbewijs is toch oh zo makkelijk met werkritjes.
- Mr2-wouter
Vond al dat het lang duurde voor er zo'n bericht op het forum kwam 
Ach... van je fouten moet je leren joshma, volgende x meer gas geven
Ach... van je fouten moet je leren joshma, volgende x meer gas geven
-
jonathan
HydraMR2, wat had je dan precies fout gedaan ? 
Ben toch wel benieuwd.
Ik vind dat de politie in Nederland best correct is. In Belgie is het vaak echt willekeur dat ze je tegenhouden.
Ben toch wel benieuwd.
Ik vind dat de politie in Nederland best correct is. In Belgie is het vaak echt willekeur dat ze je tegenhouden.
jonathan wrote:HydraMR2, wat had je dan precies fout gedaan ?
Ben toch wel benieuwd.
Ehh,
Ik lees uit het bovenstaande minimaal 32 km te hard
Inderdaad heftig mazzel gehad dat je er zo bent afgekomen Josh
Vrij vertaald: nooit klaar & bodemloos project?:-)