ik kan vanavond ook wel even komen is wel gezellig dnek ik
van af hoelaat
mr2
Moderator: Pieten
-
yamato
Jap kan pas vanaf rond 10 uur... Zelf ben ik er meestal rond 8, maar aangezien bijna niemand zin had om te komen... is het misschien handiger om het in de buurt te doen (omg. Heemskerk, Beverwijk) of om naar bijv. Santpoort of Cruqius te gaan, waar het altijd drukker is.
Lijkt me wel gezellig om bijv een stukkie te rijden en daarna een biertje te doen?
Lijkt me wel gezellig om bijv een stukkie te rijden en daarna een biertje te doen?
-
Tim82
Wil best even langs komen met de Astra, maar geen lange gezichten als mijn auto veel sneller is he?
Harm ben je van de party? Mac Beverwijk?
Harm ben je van de party? Mac Beverwijk?
-
yamato
Haha Tim82, dan mag je Astra wel wat serieus vermogen hebben 
Iemand interesse om morgen (woensdag) avond even te komen buurten bij de hobby-bob-meeting in Heemskerk? Zijn wel gezellige mensen, ook al zijn de auto's met dikke bumpers niet mijn ding
Meet wordt gehouden vanaf 7 uur, achter Assemburg (daar bij dat stuk open veld, kan niet missen... even voorbij die grote rotonde, voordat je snelweg op gaat in Heemskerk).
@Jap_DMM
We lopen elkaar steeds mis
Had jou overigens niet gezien zondag, reed je wel in de Emmer?
Iemand interesse om morgen (woensdag) avond even te komen buurten bij de hobby-bob-meeting in Heemskerk? Zijn wel gezellige mensen, ook al zijn de auto's met dikke bumpers niet mijn ding
Meet wordt gehouden vanaf 7 uur, achter Assemburg (daar bij dat stuk open veld, kan niet missen... even voorbij die grote rotonde, voordat je snelweg op gaat in Heemskerk).
@Jap_DMM
We lopen elkaar steeds mis
Had jou overigens niet gezien zondag, reed je wel in de Emmer?
nee, ik stond voor mn werk, toen zag ik je voorbij scheuren.
Of tenminste, rijden.
Ga je daar heen? de dark alley tuners.
Ik ga het in ieder geval niet redden, grote belangrijke partij op het werk.
Mischien dat ik zaterdag naar mac beverwijk ga met een vriend van me, dus als je ook heen wilt?
Of tenminste, rijden.
Ga je daar heen? de dark alley tuners.
Ik ga het in ieder geval niet redden, grote belangrijke partij op het werk.
Mischien dat ik zaterdag naar mac beverwijk ga met een vriend van me, dus als je ook heen wilt?
-
yamato
Hoe laat ben je er zaterdag dan ongeveer? Lijkt me wel even gezellig om te komen buurten.
jammer van die koplampen.. maar hij is en blijft voor de rest super mooi;)
-
Tim82
Thanks! Maar de koplampen zijn gewoon origineel Opel hoor-MR2- wrote:jammer van die koplampen.. maar hij is en blijft voor de rest super mooi;)
K*T opel:P
-
Tim82
Haha, zegt ´ie met zelf een Gemballa Turbo in z´n signature-MR2- wrote:K*T opel:P
Bij Jaap DDM staat ook een mooie Astra in z'n signature. Stiekem weten jullie wel hoe het eigenlijk hoort
By the way, Astra's worden sterk onderschat, dat is leuk
Vorige week ergens!Jap_DMM wrote:Hee sneaky, wanneer heb je die genomen:P
Jean, zag ik jou gister(dinsdag) niet voorbij gaan in je evo
Ik zag Jean een kleine 2 weken ofzo geleden wel voorbij gaan, de meubelboulevard op. Ik stond daar vlakbij de Mac te wachten voor het stoplicht. Die MR2 kwam mooi naar buiten met z'n kont, kwispelend achter de Evo aan
-
Tim82
Hehe neehoor, gewoon een 2.0 16v. Redelijk bescheiden vermogen van 170 pk maar wel ruim 200 nm (Dynojet Goes) en dat op 1025 kg (weegbank vuilstort Heemskerk
)

Let bij die laatste foto even op dat het knipperlicht naar links aan staat ...

Let bij die laatste foto even op dat het knipperlicht naar links aan staat ...
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Je bedoelt dat je een elektrische storing had ? Ja, het blijft een Kadett he...
Heb je hem weer met zijn Opel hoor...
Ik kom inderdaad even wat spullen bij je dumpen. Pookhoesje en een pook. Zal het hoesje nog even in de auto gooien. Kan ik hem niet vergeten