Ik weet hoe om ze horen te zitten (met de inkeping naar achteren wijzend), maar ik was dus nieuwsgierig naar het gedrag als ze andersom zouden zitten.
Als ze beide andersom zitten merk ik geen significant verschil.
Als er een verkeerd om zit en een goed, stuurt ie niet lekker, dus het heeft wel degelijk invloed hoe om je ze zet.
Inmiddels zitten ze weer beide volgens het boekje.
De stadslichtjes voor de revision 6 zijn besteld.
Joskes project
Moderator: Pieten
Weekend en mooi weer dus tijd om te sleutelen!
Vandaag begonnen met het plaatsen van gasveren in de motorruimte:

Vervolgens mijn sportstuur er weer ingezet:

Toen een raamstijl verwijderd omdat daar een deuk inzat:

Toen de stoffen stoelen eruit gehaald:

En de raamstijl van de donor en de leren stoelen erin geplaatst:

Vandaag begonnen met het plaatsen van gasveren in de motorruimte:

Vervolgens mijn sportstuur er weer ingezet:

Toen een raamstijl verwijderd omdat daar een deuk inzat:

Toen de stoffen stoelen eruit gehaald:

En de raamstijl van de donor en de leren stoelen erin geplaatst:

Vandaag stond een knutseldag gepland samen met Eddy.
Idee was onze tellerbakken onder handen te nemen en er plasma van te maken.
De setup met de oude bak reeds uit elkaar:

In de nieuwe tellerplaten is geen plek voor de economyleds. Die moesten er dus uit:

Daarna de lampjes uit de sockets gehaald en er wat weerstanden in combinatie met 20000mcd LED's in gesoldeerd voor de verlichting van de wijzernaalden:

De bak ligt nu klaar om ingebouwd te worden:

Morgen meer...
Idee was onze tellerbakken onder handen te nemen en er plasma van te maken.
De setup met de oude bak reeds uit elkaar:

In de nieuwe tellerplaten is geen plek voor de economyleds. Die moesten er dus uit:

Daarna de lampjes uit de sockets gehaald en er wat weerstanden in combinatie met 20000mcd LED's in gesoldeerd voor de verlichting van de wijzernaalden:

De bak ligt nu klaar om ingebouwd te worden:

Morgen meer...
Ik zie dat mijn oude tellerbak weer een mooie bestemming krijgt. Succes verder. Gaat de de goed kant op. 
Mja ik had liever het oude design gehad, maar die zijn helaas niet meer te krijgen (daar is deze voor in de plaats gekomen).tilma800 wrote:Leuk design, benieuwd hoe het bij de rest staat.
Als ie er morgen inzit, zal ik wat plaatjes voor je schieten.
Hoop dat het weer een beetje meespeelt morgen...
Eindelijk weer spullen binnen en mooi weer. Tijd om de stoelen eens onder handen te nemen:

De oude stoelen hadden nogel wat barsten; het leer was vaal en er zaten een paar serieuze beschadigingen in:

Een eerste laag leerplamuur aangebracht op een winkelhaak in de bekleding:

Het resultaat na 2x plamuren en 1 laag leder fresh:

Al met al ben ik best tevreden. Ik denk morgen nog een 2e laag en laatste leder fresh.

De oude stoelen hadden nogel wat barsten; het leer was vaal en er zaten een paar serieuze beschadigingen in:

Een eerste laag leerplamuur aangebracht op een winkelhaak in de bekleding:

Het resultaat na 2x plamuren en 1 laag leder fresh:

Al met al ben ik best tevreden. Ik denk morgen nog een 2e laag en laatste leder fresh.
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Goed werk geleverd hoor. De tellerbak ziet er zeer goed uit. Ik vind de groen verlichte delen niet verkeerd staan, ik zou alleen de lampjes nog ff richten in de wijzers en klaar. Maarja dat is mijn mening.
Het lederen interieur ziet er weer goed uit, dat bijwerken gaat toch goed zo te zien!
Het lederen interieur ziet er weer goed uit, dat bijwerken gaat toch goed zo te zien!
Thanks. Ik wil de kilometertellerplaat nog iets draaien zodat de rode ring volledig zichtbaar wordt (die zit net iets te laag). Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor lichtblauwe LEDs (matchend met de ringen en de cijfers), maar wacht nog even op het resultaat van Eddy met rode LEDs. Het bijwerken van scheuren en gaatjes gaat prima. Van grotere problemen zoals winkelhaken in de bekleding moet je goed kunnen plamuren (het plamuur kan eenmaal uitgehard niet geschuurd worden). Helaas is mijn plamuur iets donkerder afgemengd, dan de Lederfresh. Maar een paar extra lagen Lederfresh helpt.
De rest van mijn verlichting is onderweg! Vrijdag ga ik weer sleutelen.
De rest van mijn verlichting is onderweg! Vrijdag ga ik weer sleutelen.
masterpivo wrote:Goed werk geleverd hoor. De tellerbak ziet er zeer goed uit. Ik vind de groen verlichte delen niet verkeerd staan, ik zou alleen de lampjes nog ff richten in de wijzers en klaar. Maarja dat is mijn mening.