Emmer sex
Moderator: Pieten
-
Ren0W
Ja... dat het buiten kon dat wisten we al 
Zucht... Laat ik de vraagstelling nog eens voorbij komen dan:
Sex in een MR2 (SW20), mogelijk? Ja ofte neen?
whehe wat en topic zeg:P
zou er graag over meepraten.. maar sorry, toch echt onmogelijk..
erop is niet in een mr dusja;)
oh en bij ons kan de bijrijdersstoel niet zover naar achter, subwoofer in de weg:P
maar een celica is ook voldoende;D
zou er graag over meepraten.. maar sorry, toch echt onmogelijk..
erop is niet in een mr dusja;)
oh en bij ons kan de bijrijdersstoel niet zover naar achter, subwoofer in de weg:P
maar een celica is ook voldoende;D
Het is met een beetje moeite zeker mogelijk (Pre: is wel niet al te lang zijn
) ben zelf 1,84
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Ren0W wrote:Ja... dat het buiten kon dat wisten we al
Beer wrote:Ik zou zeggen, plaats een oproep in de animocheck en overleg de datum met Green
Maak er idd een animocheck van, misschien ook nog wat voor produktie nieuwe videoclip...
-
miss2
enige wat me irriteerd hier: je gooide haar op je motorkap (???!)
ben blij dat ik het niet was
(mijn avond zou verpest zijn)
ben blij dat ik het niet was
Zal ze het in ieder geval niet koud hebben gehad 
(Althans, mijn tweetje kan knap heet worden (hihi) na een stukje toeren, vooral precies boven dat ventilatiegat waar de turbo onder zit, daar kan je je billen nog wel eens branden gok ik
)
(Althans, mijn tweetje kan knap heet worden (hihi) na een stukje toeren, vooral precies boven dat ventilatiegat waar de turbo onder zit, daar kan je je billen nog wel eens branden gok ik
-
mr2mo
tsja
sex in een sw20 lukt (andere 2's weet ik niet want die heb ik niet)
alleen moet ik wel zeggen dat het allemaal wat makkelijker is als de deuren en of de dakjes open zijn want dan ken je je benen enzo nog eens ergens laten
sex in een sw20 lukt (andere 2's weet ik niet want die heb ik niet)
alleen moet ik wel zeggen dat het allemaal wat makkelijker is als de deuren en of de dakjes open zijn want dan ken je je benen enzo nog eens ergens laten
-
miss2
stomende sexjohnwoo wrote:Zal ze het in ieder geval niet koud hebben gehad
(Althans, mijn tweetje kan knap heet worden (hihi) na een stukje toeren, vooral precies boven dat ventilatiegat waar de turbo onder zit, daar kan je je billen nog wel eens branden gok ik)
Volgens mij heeft Surferdude dit tijdens een zekere oostenrijkse toer allang een keer getest. Arthur, kun je de jongelui even van advies dienen? :-)
-
Ren0W
Er leven ook ietwat ruigere mensen op deze wereldmiss2 wrote:enige wat me irriteerd hier: je gooide haar op je motorkap (???!)
ben blij dat ik het niet was(mijn avond zou verpest zijn)
en die zou niet verpest zijn hoor ...
- Surferdude
Volgens mij heeft Surferdude dit tijdens een zekere oostenrijkse toer allang een keer getest. Arthur, kun je de jongelui even van advies dienen? :-)
Maar voor een persoonlijk advies kan men mij altijd bellen op 0900-MR2SEX.
- Surferdude
Dat was niet in Oostenrijk, als je tenminste mijn vriend "de buurman die leek op een walrus" in Dudecity bedoeld...
En volgens mij was jij er niet bij in Oostenrijk.. El Buttie-plug wel.
En volgens mij was jij er niet bij in Oostenrijk.. El Buttie-plug wel.
Ik zal je helpen. We hebben met het treintje van 3 een keer minimaal 25 minuten langs een of andere vage truckersparkeerplaats gestaan om te wachten op meneer en mevrouw surferdude die we onderweg kwijtgeraakt waren. De heer en dame in kwestie verklaarden bij terugkomst met verhit hoofd dat ze verkeerd gereden waren ("waar jullie links gingen, dachten wij dat we rechts moesten") maar dat ze wel hele mooie bergweitjes gezien hadden..... 
- Surferdude
Oh ja, weet ik weer, wat een mooie verlaten weg was dat... Echt niemand tegen gekomen daar...