mensen
ik heb het SUPER naar mijn zin gehad
echt in 1 woord geweldig
volgende keer weer zal ik maar zeggen
ik knal de foto's die ik heb wel opde site als ik mijn ruzie met de camera heb opgelost
en bij deze wou ik erikV nog ff bedanken voor de meerij mogelijkheid
erik bedankt
en de rest van de mensen en organisatie natuurlijk ook bedankt voor het geweldige weekend
ow en wat een lekkere bochtjes hebben ze daar in de omtrek van duderS
was tijdens de nachtrit goed te merken
Reacties Duderstadt 2008/Duderstadt 2009
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Toch is met de hand beter, wordt de wol toch " wolleriger" van.erikmr wrote:skoapskudenn ?
dat doen ze toch machinaal tegnwoordig
Ik probeerde de mr2 een honda logo te geven;D Dit lukte helaas niet::)Leliev wrote:Jazeker, hier het bewijs.
Krijger heeft Hextrasher aangereden!
De honda begint zichzelf nu wel in een heel kwaad daglicht te zetten!!
Ik kan natuurlijk niet achterblijven. En ik zal niets nieuws vertellen natuurlijk, maar ik heb ook een super weekend achter de rug. Ik ga zo nog eens even zoeken naar compromiterende of andersinds waardevolle foto's.
@Gerard, bedankt voor je gezelschap. Met een bijrijder is het toch een stuk gezelliger
Volgend jaar gewoon in je eigen emmer!
PaV en MaV hebben zich zeker ook goed vermaakt. Er zijn, geheel volgens verwachting al plannen gemaakt voor volgend jaar. Ze gaan er dan een paar dagen bij 'plakken' om er een korte vakantie van te maken. Geen slecht idee hoor.
@Gerard, bedankt voor je gezelschap. Met een bijrijder is het toch een stuk gezelliger
PaV en MaV hebben zich zeker ook goed vermaakt. Er zijn, geheel volgens verwachting al plannen gemaakt voor volgend jaar. Ze gaan er dan een paar dagen bij 'plakken' om er een korte vakantie van te maken. Geen slecht idee hoor.
- Green Goblin
Mag ie nou wel of niet met jou mee ?ErikV wrote:Met een bijrijder is het toch een stuk gezelligerVolgend jaar gewoon in je eigen emmer!
Ha, ha. Ik zag deze tegenstelling ook, maar net na het postenGreen Goblin wrote:Mag ie nou wel of niet met jou mee ?
Volgend jaar mag hij zeker met mij mee hoor. Maar ik denk dat hij, met deze ervaring rijker, dat liever in zijn eigen emmer doet.
En dan kunnen we beide misschien ook de wederhelft meenemen.
Gerard wil in ieder geval een eigen kamer, ik schijn nogal te snurken
En nu we toch bezig zijn, foto's.
Pré-poets-piet

En het park achter de stad bestaat echt hoor.

Tot slot nog (alweer) iets met geel als hoofdbestanddeel. Maar dat is dan niet per se waar je naar gaat kijken.

Der Hanz genoot blijkbaar ook van het schouwspel
- Surferdude
Hot babe in a hot car!
Goh... ziet ze er van achteren zo uit? 
Ok, meer.erikmr wrote:we want more
Met dank aan PaV en MaV. Het oog van de timmerman is waardevol. Nog nooit heeft de banner zo recht gehangen. Foto was net op tijd (lees: voor de komst van een niet nader te noemen duits vehikel) die uitgerekend onder het doek moest staan. Ach, mijn MR2 kwam er des te beter door uit de verf zo gezegd.

Aardige audio install. En goed gepoetste frunk. Zelfbouw buffercapaciteit! Helemaal mijn stijl. Al zou ik die draden toch strakker willen hebben

Bijrijder mr2mo

Aardig hebbedingetje van Hot Chilli

Close Up

Erg leuk. Denk dat ik dat hebben wil. Niet om te corrigeren voor een afwijkende bandenmaat alleen, maar zeker ook de tellerafwijking. Voor Euro 75,- ben je de man
Helaas, geen extra foto's die anderen liever niet hadden gezien. Ik heb me ingehouden.
- Surferdude
Ik heb daar ook nog over getwijfeld Erik, maar er toch vanaf gezien. Bij Hot-Chilly heb ik wel een ruitenwissersetje meegenomen, die van Bosch. Was een mooi koopje, plug and play voor 2 tientjes.

- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
En voor de twee tientjes ook voorzien van de anti-muggen en vliegenstrip...
-
Wiki_Maaike
zucht, balen...
T ziet er echt super uit op die foto's vind het zo ontzettend jammer dat ik er niet bijgeweest ben dit jaar...
volgend jaar ga ik hoe dan ook mee... al moet ik lopen..
T ziet er echt super uit op die foto's vind het zo ontzettend jammer dat ik er niet bijgeweest ben dit jaar...
volgend jaar ga ik hoe dan ook mee... al moet ik lopen..
Gezien de turbo dit jaar zou dat geen slecht idee zijn..Missy_Maaike wrote:volgend jaar ga ik hoe dan ook mee... al moet ik lopen..
- SpeedDevil
[youtube]TW7xmRlIyvs[/youtube]
-
Wiki_Maaike
Leliev wrote:Gezien de turbo dit jaar zou dat geen slecht idee zijn..
Laat die turbo er nou eens buiten...
de problemen die er waren hadden volgens mij ook bij een na kunnen voorkomen... enne trouwens, zijn mr2's (beide turbo's) rijden tenminste en zijn apk-gekeurd dat kan ik van jouw AW11 niet zeggen..
Had ik al gezegd dat ik net terug was van kamp, doodmoe ben en slecht tegen commentaar over mij, mijn vriend of zijn auto's kan??
- Dokter Rob
Toeval bestaat niet...
Slijtage wel...
Zouden Turbo's dan gewoon sneller slijten?...
Slijtage wel...
Zouden Turbo's dan gewoon sneller slijten?...
- Peerke
- Type MR2: ZZW30
Ook wij hebben het bijzonder naar onze zin gehad.
Fantastisch weekend gehad.
Zijn met Mark, Jara, Barra en Kim nog een nachtje in Schmallenberg geweest.
Ook erg gezellig.
Heel mooi oud hotel.............met garage voor de Spider.
Voor herhaling vatbaar.
Wij zijn er volgend jaar weer bij.
Fantastisch weekend gehad.
Zijn met Mark, Jara, Barra en Kim nog een nachtje in Schmallenberg geweest.
Ook erg gezellig.
Heel mooi oud hotel.............met garage voor de Spider.
Voor herhaling vatbaar.
Wij zijn er volgend jaar weer bij.