Karfreitag am Nürburgring
Moderator: Pieten
- Surferdude
Weinig sneeuw daar...
Surferdude wrote:Weinig sneeuw daar...
Duh, dit is ook van de goede jaren.
MR-tin wrote:Gelukkig was Gidon daaar, de redder in nood
Haha, effe duwen ja.
De keren daarvoor was het toch beter weer zie ik op de foto's
Helaas niet alle foto's (nou ja, jaargangen, dit is ook maar een selectie) kunnen vinden.
Er zitten enorm zonnige jaren bij, ook wat vochtige (met name op het zand bij Brünnchen was het wat zompig van de dagen er voor).
De foto's van 2 jaar geleden waren van laat in de middag/begin van de avond. Overdag was het heerlijk zonnig en was Wouter lekker aan het hobbyen.
Er zitten enorm zonnige jaren bij, ook wat vochtige (met name op het zand bij Brünnchen was het wat zompig van de dagen er voor).
De foto's van 2 jaar geleden waren van laat in de middag/begin van de avond. Overdag was het heerlijk zonnig en was Wouter lekker aan het hobbyen.
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
hebben er mensen moeite mee als een gedeelte van de celica club ook mee rijdt in de colone?
- frankie-turbo
nope.. maar dan heb ik het iig toch gevrage 
frankie-turbo wrote:hebben er mensen moeite mee als een gedeelte van de celica club ook mee rijdt in de colone?
't zijn toch ook toyota's
Des te groter het treintje des te beter toch? Vind het naar JAF ook altijd zo cool als je 1 grote sliert auto's erheen ziet gaan 
frankie-turbo wrote:hebben er mensen moeite mee als een gedeelte van de celica club ook mee rijdt in de colone?
Nee hoor, het gaat toch niet op gumsnelheid.
Een paar jaar geleden (staat ergens op een foto) ook wat Carina's GT-i meegereden en af en toe een brommer.
- frankie-turbo
hehe.. we sluiten speciaal achteraan.. als we voorop gingen rijden konden jullie het nooit bijhouden
ik ben ook een keer met de mr2 club mee gereden in mijn carina Gti
is al een jaar of 4 geleden denk ik
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
Wij gaan er ook bij zijn voor 95% zeker
Nog even wat hobby werk

frankie-turbo wrote:hehe.. we sluiten speciaal achteraan.. als we voorop gingen rijden konden jullie het nooit bijhouden
Het is een trein, dus je moet rekening houden met alles wat er achter hangt en... er zitten vaak veel rijders bij die je niet moet forceren om iets te laten doen wat ze niet eerder gedaan hebben met alle gevolgen van dien.
Dat wil niet zeggen dat we af en toe (RMMR2 weet het nog wel) met de paar voorste even hebben geknald (route was bekend), erg euh. aso...
Achteraan rijden moet je ook wat meer doorrijden om bij te blijven.:-) Kun je ook nog af en toe een gaatje laten vallen en even vlammen om er bij te komen (zelf ook regelmatig het staartje mogen spelen).