28 augustus: AutoFans ZomerBBQ en puzzelrit

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

28 augustus: AutoFans ZomerBBQ en puzzelrit

Bericht door johnwoo »

Ieder jaar organiseert de andere autoclub waar ik lid van ben, AutoFans.nl, een zomerbarbecuemeeting, voorafgegaan door de een of andere activiteit. In de loop der jaren is de club steeds meer een vriendengroep geworden, en dat is prima (het is altijd supergezellig) maar dit jaar willen we het eens wat groter aanpakken en nodigen we ook mensen van buiten onze vereniging uit.

Daarom bij deze een uitnodiging aan de Wild Bunchers om ook mee te barbecueën op zaterdag 28 augustus. De meetingpagina met informatie vind je hier:
http://www.autofans.nl/events/autofans/35

Dit jaar wordt de barbecue gecombineerd met een puzzelrit door het Brabantsche land: we verzamelen op een openbare parkeerplaats vanwaar de equipes met enkele minuten tussenpozen vertrekken. Onderweg beantwoord je vragen over locaties waar de route je brengt, en soms moet je even puzzelen om de route zelf te bepalen! Je zal ongetwijfeld andere equipes tegenkomen die dan vaak in een heel andere richting rijden, dan is een van jullie verdwaald ;) Tijd speelt geen rol (nou ja, het is wel de bedoeling dat je finisht voordat de BBQ aangestoken wordt :eten:) en de equipe met de meeste punten wint eeuwige roem en een flutprijsje 8)

Het is ook mogelijk om enkel mee te barbecueën en de puzzelrit over te slaan, al raden wij dat natuurlijk niet aan want je mist dan een hoop lol.

Hieronder de belangrijkste info. Zie tevens de meetingpagina die altijd up-to-date is.
Wanneer? Zaterdag 28 augustus, verzamelen ca. 12u.
Waar? De BBQ vindt plaats in Made (exacte adres wordt aan de deelnemers bekendgemaakt), de puzzelrit door half Brabant. De verzamelplek is nog niet bekend omdat de puzzelrit nog under construction is maar zal ook in Midden-West-Brabant zijn.
Kost dat? De puzzelrit niets, de barbecue €17 pp. Dat is inclusief drank. Betaling via overschrijving, liefst direct na inschrijven maar uiterlijk 5 dagen voor de meeting zodat wij voldoende eten & drank kunnen inslaan.
Kan ik iemand meenemen? Ja, in je eentje is het lastig te doen. Je moet eigenlijk minimaal (in geval van MR2 ook maximaal :P) met 2 personen in de auto zitten. In het meetingtopic op ons forum kunnen bestuurders navigators vinden (en vice versa), maar daarvoor moet je je dan wel even registreren om te kunnen posten.
Hoe meld ik me aan? Optie 1: registreer je bij AutoFans (enkele WB'ers zijn er al lid), dan kun je in het forum posten en je op de meetingpagina zelf inschrijven. Optie 2: stuur een mail naar inschrijven@autofans.nl en vermeld je naam, met wat voor auto je komt en dat je van de Wild Bunch bent :) (als je navigator zich niet zelf apart inschrijft, meld dan ook dat je iemand meeneemt zodat we voldoende BBQ-spul kunnen inslaan).

Overige vragen? Stel ze hier of op het AutoFans forum!

Hopelijk tot 28 augustus!
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Ik heb de datum in m'n agenda staan! Lijkt me wel een leuke meet, al zou het alleen al de puzzelrit zijn ;) Ik houd het iig in de gaten en laat tzt nog wel ff weten of ik aanwezig zal zijn.
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

Gezellig, dat zou het middenmotorgehalte lekker opkrikken :P
Ik hoor het tegen die tijd wel :)
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

johnwoo schreef:dat zou het middenmotorgehalte lekker opkrikken :P
:P
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

*Bump*... de BBQ-puzzelrit-meeting is over een week, en maandag sluit de inschrijving omdat de BBQ dan besteld wordt. Dus als je mee wilt doen, het kan nog :)
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Heb zojuist een mailtje gestuurd ;)
Plaats reactie