Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Demo schreef:Remschijven EBC (die geloof ik wel)
Remblokken EBC green stuff (green stuff moet je roken)
Brakelines : Steel merk : HEL . (Hel... het zit hem al in de naam )
Remklauwrevisie setjes : Oem.
BTW, is zilver-grijs niet een mooie kleur voor op de remklauwen?
Een klein potje hammerite is voldoende
DC-R schreef:Ik laat die van mij zwart coaten. Dit omdat mijn velgen al goudkleurig zijn.
Wel een hele mooie keuze! Staat een heel stuk cleaner t.o.v. Goud op goud! En je ziet het vuil een stuk minder! Maar coaten, bied dat meer voordelen dan bijv. Verfen?
Ik neem aan dat het bedrijf waar ik ze wil laten coaten alles wel goed afplakt wat niet gecoat moet worden. Met coaten heb je gewoon een veel sterkere dekking en dat gaat dus een stuk langer mee. Daarbij kan het ook beter tegen hitte. Het nadeel is dat alles van de klauwen af moet wat je bij spuiten gewoon afdekt (ivm zandstralen). Laat dat nou het punt zijn waar ik nu op vast loop:P
Mijn rechter voor klauw zat vast de reden hiervan was dat het rubber was gescheurd om de cilinder heen en nu krijg ik die cilinder er niet meer uit.
Bij de achterklauwen zitter er een soort hendel waar de handremkabel aanvast zit. De hendel zelf heb ik eraf gekregen alleen het schroefdraad wat waar die opziet krijg ik er niet af. Hier zit een rubber op dat eraf moet namelijk.