Elektrisch inklapbare spiegels monteren

Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jak
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 feb 2007, 12:54
Type MR2: AW11

Elektrisch inklapbare spiegels monteren

Bericht door jak »

Hallo ik heb in de vakantie weer even tijd om wat te knutselen aan mijn mr2.
Ik wil de inklapbare spiegels gaan monteren.
Ik heb een setje liggen met relais maar zonder kabelboom.
Ik heb bij hoe doet die dat al een berichtje door gelezen maar weet iemand of de bedrading bij een usa turbo orgineel al aanwezig is in de auto???
mvg Jak
Gebruikersavatar
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:45
Type MR2: AW11

Bericht door The Elementz »

Welke aansluiting heb jij met je spiegels? Als de stekker 3 aansluitinge heeft,n dan heb jij geen inklapbare en verwarmde spiegels. Heb je een stekker met 7 aansluiten dan neem ik even aan dat de bedrading er al ligt.

Het is niet zo moeilijk om dit aan te sluiten. Zorg voor de ecu (met stekker) en spiegels (met stekkers). De mijne waren JDM (RHD) en moest worden aangepast.

Ik heb zelf een eigen kabelboom gemaakt om de spiegels aan de ECU te maken. Voeding van de ECU (12V) heb ik geschakeld op mijn contact.

Zorg wel dat je een nieuw kabel naar je spiegelbediening maakt om de ecu te activeren. Ik heb nog geen spiegel verwarming aangesloten, maar die zou ik aftappen van je achterruit verwarming.

GreetZ
Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Plaats reactie