Toyota MR2 Turbo GT-S
Bouwjaar: 1994
Kleur: Caribbean Blue (origineel)
T-top, climate control (werkend)
KM-stand: 128.000 +/-
Het is een Man in Dandism optie auto, met mattenset en achterruit sticker. De auto is in Japan custom verbreed voor en achter met gebruik van de originele schermen!
![Afbeelding](http://i943.photobucket.com/albums/ad278/MichelHuisman/DSC_0031.jpg)
![Afbeelding](http://i943.photobucket.com/albums/ad278/MichelHuisman/DSC_0036.jpg)
Moet het speclijstje even zoeken op de computer, maar ik zal alvast een begin maken:
Alle onderdelen die erop zitten zijn origineel merk spul, niks imitatie
Motor:
- Standaard Gen3 turbo
- GReddy intercooler
- Berk downpipe
- Phoenix Power Departure exhaust
- New OEM Toyota sparkplug wires
- NGK BKR7E sparkplugs
- Fuchs Silkolene 10W-50 olie
- Motul 300V racing bak olie
- Nieuwe HKS SQV3 Blow off valve
- TRD Motorsteunen
- Spec Stage 3 koppeling (15.000km oud)
- Light weight flywheel / C-One dacht ik
- Nieuwe distributieriem etc alles vervangen 15.000km geleden)
- HKS oil filter
- Berk Technology fan kit for intercooler
Onderstel:
- Tein Monoflex (zgan, 4000km oud) schroefset (meest luxe voor de MR2)
- TRD Anti roll bar voor
- TRD anti roll bar achter
- Cusco tension rods
- Cusco Strutbar rear
- Cusco strutbar front (nieuw)
Remmen:
- Nieuwe remschijven rondom
- Nieuwe ENDLESS MX72 compound remblokken rondom (waarde 760 euro)
- Goodridge stalen remleidingen
- AP Racing DOT 5.1 remvloeistof
- Cusco Master Brake Cilinder stopper
Wielen:
- 17 inch WORK Emotion
- ZGAN Toyo R888 banden rondom 215 voor en 235 achter
Body:
Originele volledige Border bodykit
- Voorbumper
- Achterbumper add ons
- Side skirts
- Side intake ducts
- Roof spoiler
- Echte carbon voorklep (ook echt Border)
- Cusco GT-Wing
Interieur:
- 2x Bride kuipstoel
- 2x Echte Takata gordels
- 2x Border harness brackets
- 2x Bride stoelframe
- TRD 300km/h tellerbak
- Originele radio nog erin
![Grin ;D](./images/smilies/grin.gif)
- BORDER / Cusco 9 Punts rolkooi met padding
Electronics:
- Apexi RSM
- HKS Circuit Attack counter (laptimer)
- Blitz DSBC Spec R boostcontroller
- Turbo timer
- Greddy oil temp meter
- Greddy oil Pressure meter
- GReddy Water temp meter
- Omori boost meter
- PIAA Fog lights
- OEM Toyota white bumperlights
Recentelijk de versnellingsbak vervangen (met LSD).
Uiteraard werd iedere 5000km of 1x per jaar de olie vervangen + bougies. Technisch in 100% staat, stuurt super strak en zeker dankzij het onderstel en de banden een ultieme circuit auto.
Auto komt uit Japan, Tokyo. Is daar lid geweest van de lokale Toyota MR2 club. Ik ben in Tokyo geweest en heb daar de club leden ontmoet tijdens een meeting die ze voor mij georganiseerd hadden. Helaas was de vorige eigenaar er niet bij. Auto is pas motorisch getuned op het moment dat hij naar NL is gekomen, in Japan standaard rond gereden.
Zodra ik de volledige speclist heb gevonden, zal ik hem updaten.
En dan nu de prijs, dit is in overleg.
Prijs voor zoals hij er nu bij staat is € 12.000
Eventueel kan hij geleverd worden met standaard interieur, standaard motor, standaard wielen, standaard remmen etc en dan kan er een behoorlijk bedrag af. Maar in principe wil ik hem verkopen zoals hij is.
Opmerkingen als: "Woow, erg vet veel geld jongen" heb ik niks aan. Er zit voor over de 25.000 euro aan waarde op. Strippen levert makkelijk 15.000 euro op, maar dat vind ik zonde van deze goede mr2. Taxatiewaarde van Marco was 2.5 jaar geleden 18.500 euro, zonder een aantal upgrades.
Hij heeft hier en daar wat "battle scars", maar het is dan ook een auto van 18 jaar oud die redelijk sportief is gebruikt.
Auto mag naar iedere plek op de wereld en zal ook aangeboden worden in UK / Duitsland.
![Afbeelding](http://img688.imageshack.us/img688/2382/39070127036370846191667.jpg)