Duderstadt Paasmeeting 2013
Moderator: Pieten
en voor Bjorn
de bevesteging van het eten
Hallo,
auch für die Vegetarier haben wir etwas zu Essen da.
Viele Grüße
Gabriela Moneke
Hotel-Restaurant "Zur Erholung" Paul Moneke GmbH
Brochthäuser Straße 65
37115 Duderstadt / Brochthausen
Telefon: 05529 / 9620-0
Telefax: 05529 / 383
E-Mail: moneke@zurerholung.de / Homepage: www.zurerholung.de
de bevesteging van het eten
Hallo,
auch für die Vegetarier haben wir etwas zu Essen da.
Viele Grüße
Gabriela Moneke
Hotel-Restaurant "Zur Erholung" Paul Moneke GmbH
Brochthäuser Straße 65
37115 Duderstadt / Brochthausen
Telefon: 05529 / 9620-0
Telefax: 05529 / 383
E-Mail: moneke@zurerholung.de / Homepage: www.zurerholung.de
DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- robke
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1121
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
- Type MR2: AW11
Green Goblin schreef:Jawadde !
Maar net op mijn ritje naar de supermarkt voelden de Yokohama winterbanden minstens net zo goed aan als de Toyo-zomerbanden...
Ik heb je toch al vaker verteld dat je van een mr2 geen S2000 rij eigenschappen kunt verwachten welke banden je er ook onder zet het blijft behelpen.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
aw11 staat klaar
k#t... lege tank....
kijkt na de turbo....daar brand het lampje al....
toch ma tanken met de aw
EN IK VERGAT BIJNA MIJN ZONNEBRIL!!!! en zwembroek
k#t... lege tank....
kijkt na de turbo....daar brand het lampje al....
toch ma tanken met de aw
EN IK VERGAT BIJNA MIJN ZONNEBRIL!!!! en zwembroek
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
- robke
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1121
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
- Type MR2: AW11
krijger schreef:Idd, duidelijk gemerkt met de nachtrit! De c1000 was echt niet bepaald sneller in bochten
Je hebt helemaal gelijk , massa traagheid werkt in de bochten niet echt mee.
M.a.w 1300 kg vs 950 kg (? dacht ik)
Maar de Mr2 zwabbert en deint van alle kanten ook dat heb ik kunnen constateren .De "C1000" gaat strak als een speer door de bocht en zit je relaxed achter het stuur ipv "oeioei pffff pffff ging maar net goed gevoel"
Behalve dan die nachtrit waarbij er een kombocht omlaag ging en er voor het eerst onderstuur ontstond en de rotswand aardig dicht bij kwam ...............
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 750
- Lid geworden op: 12 feb 2013, 15:20
- Type MR2: SW20/21/22
het moet natuurlijk wel spannend blijven herobke schreef:Je hebt helemaal gelijk , massa traagheid werkt in de bochten niet echt mee.
M.a.w 1300 kg vs 950 kg (? dacht ik)
Maar de Mr2 zwabbert en deint van alle kanten ook dat heb ik kunnen constateren .De "C1000" gaat strak als een speer door de bocht en zit je relaxed achter het stuur ipv "oeioei pffff pffff ging maar net goed gevoel"
Green Goblin schreef:Over deze man zijn hele raps geschreven!