Wilde van het voorjaar mijn wat oudere, en daardoor ietwat verkleurde cabriodak opfrissen.
Een (britse) buurman is idolaat van Renovo, heeft iemand daar ervaring mee ?
Hoor graag van jullie favoriete merken en tips.
Softtop opfrissen
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Heb ik ook, werkt goed.
Ik heb het toen hier gekocht: http://www.petzoldts.de/shop/info/--Ren ... p-499.html
Maar jouw buurman zal ook wel een adresje hebben neem ik aan.
Ik heb het toen hier gekocht: http://www.petzoldts.de/shop/info/--Ren ... p-499.html
Maar jouw buurman zal ook wel een adresje hebben neem ik aan.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ik heb de set gekocht (rood en groen, reinigen en verzorgen). Beetje bescherming kan geen kwaad denk ik.
Zelf gebruik ik 303 Aerospace Protectant om mijn dakje mooi te houden. Het maakt het dak lekker soepel en zeer mooi zwart alsof het juist uit de verpakking komt. Het is geen "schoenpoets" ofzo, het is een doorzichtige spray die je met een schrobborstel aanbrengt en afdroogt. Heb er helaas geen foto van maar het krijgt overal goede kritieken. Echter weet ik niet of het "verkleuring" oplost, het ligt eraan wat je daarmee bedoelt en door wat het is verkleurd.
Ik gebruik de Raggtop set via carclean.nl, erg prettig spul (reinigen + impregneren).
Raggtop wordt ook veel genoemd op de fora, het lijkt alsof Raggtop en Renovo de meest enthousiaste gebruikers kennen.
Kwam op een site, die beide middelen aanbod zelfs nog de suggestie tegen om Renovo voor oudere (= klassieke) kappen te gebruiken en Raggtop voor de modernere soft-tops. Echter, het feit dat Green Renovo gebruikt is een belangrijk argument....
Dan maar even snuffelen op Internet en als rechtgeaarde Hollander de beste aanbieding eruit pikken.
Kwam op een site, die beide middelen aanbod zelfs nog de suggestie tegen om Renovo voor oudere (= klassieke) kappen te gebruiken en Raggtop voor de modernere soft-tops. Echter, het feit dat Green Renovo gebruikt is een belangrijk argument....
Dan maar even snuffelen op Internet en als rechtgeaarde Hollander de beste aanbieding eruit pikken.