Bouwjaar is 2001 en heeft inmiddels ruim 82.000 km gelopen.
Alle onderdelen die gebruikt zijn, zijn van top kwaliteit! O.a. Seibon, HKS en C-0ne.
Naast alle fabrieks opties als airco, alarm, elektrische ramen en spiegels zijn dit de verdere veranderingen.
Exterieur:
OEM facelift voorbumper(volledig gecleaned)
Seibon Carbon lip
Seibon Carbon frunk(oem nog aanwezig)
TRD replica zijskirts
Vis Racing achterskirt
Carbon achterspoiler
OEM hardtop
OEM zwarte zij inlaten van het facelift model
OEM zwarte achterbumper garnituur van het facelift type
Keyhole covers
OEM Celica witte zijknippers
6000K Xenon
Alle logo's letters verwijderd
Onderstel:
17" gunmetal grey Rota Grids met Dunlop SP Sportmaxx banden
Tein verlagingsveren ( oem nog aanwezig)
C-one frontstrutbrace
1,5 cm spacers achter
15" Effezeta velgen met Maxxis winterbanden
Motorisch:
Che header zonder pre cats(dus geen kans op motorschade)
HKS uitlaatsysteem
Injen intake systeem(oem nog aanwezig)
Interieur:
OEM lederen stoelen
Carbon tellerbehuizing
Carbon doorinserts
Carbon pookknop
Kickpanels van Spyderchat.com
Alu ringen van ESAD.de rond de verwarmingsknoppen
Pioneer radio cdspeler
Composet in de deuren
De auto is altijd strak onderhouden en verder behandeld met Meguiars en Poorboys poetspullen. Voor de verkoop komt er nog een nieuwe apk op, wordt de olie en filter ververst, bougies vervangen en wordt de airco bijgevuld.
Vraagprijs met alle opties:
€9999,-
Er worden nog geen onderdelen los verkocht, tenzij er wat overblijft na de verkoop van de auto.
![Afbeelding](http://i85.photobucket.com/albums/k45/detlef24/f59b5b83.jpg)
![Afbeelding](http://i85.photobucket.com/albums/k45/detlef24/958c2c18.jpg)
![Afbeelding](http://i85.photobucket.com/albums/k45/detlef24/c72b88b3.jpg)
![Afbeelding](http://i85.photobucket.com/albums/k45/detlef24/11c297e6.jpg)