Reacties Duderstadt Pasen 2013

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Reacties Duderstadt Pasen 2013

Bericht door Green Goblin »

De eerste dag hebben we overleefd ! Mooie tour gehad onder leiding van tourleider Tim.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Blacky
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 129
Lid geworden op: 12 sep 2012, 15:51

Bericht door Blacky »

gezellig aan het uitbuiken in de "Caravan" ....
Pffff, noodpakket echt niet nodig!!!:lach: heerlijk(een beetje te veel) genoten van het diner :applaus-smiley: :applaus-smiley:
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Hoe is het weer daar?
Jean-Pierre

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yellow Dream
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:17

Bericht door Yellow Dream »

Remmel schreef:Hoe is het weer daar?
Best goed hier . Sneeuwt een klein beetje , maar blijft niet liggen . Dus gaan weer een gezellige dag tegemoet .
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Had het al gegoogled..., geen hete terrasfoto's met bier en decolleté's dus...
Jean-Pierre

Afbeelding
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

Zo weer een leuke dag gehad
Dikke pret hier
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) en weer thuis ;D
hele terugweg open gereden behalve een civic met dak anders was zijn stroomlijn verbroken en kon hij ons niet volgen ;D
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) wij hadden natuurlijk een paasvuur

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Mocht deze wel door gaan.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

In Duitsland was het niet zo droog...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Afbeelding

De verwarming had nog een standje over...

Afbeelding

Onze zaterdagse reisleider, Tim !

Afbeelding

Afbeelding

's avonds naar het paasvuur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vage figuren !!!

Afbeelding

Afbeelding

James, de clubhond.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Consumptie verplicht !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het zou ook eens een tour zijn waarbij we niet omdraaien...maar deze keer hadden we een goede reden...(sneeuw !)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even proefstaan op het marktplein van Duderstadt.

Afbeelding

En prachtig weer op de terugweg.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Duderstadt-paasmeeting is officieel goedgekeurd door Mr-Tin.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
MR-tin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 529
Lid geworden op: 29 dec 2006, 00:44
Type MR2: ZZW30

Bericht door MR-tin »

Wederom een fantastisch goud duderstadtweekendje gehad, iedereen die er was bedankt en tot in de zomer :mexico-smile:
zo en nu een dunkeleweißer! :honger:
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Nice! Het was inderdaad weer een memorabel weekend waarin diverse mensen hun angst voor (open) rijden in de sneeuw hebben overwonnen! Dank allen voor de gezelligheid, en een grote "danke schoen" voor onze vorfuehrers Tim en ErikMR die de juiste mix tussen bochten, snelheid en veiligheid prima hebben vormgegeven! Er wordt in huize Butre ondertussen driftig gepland om ook juli te kunnen meemaken :-)
Afbeelding
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Dat ziet er goed uit. En ook nog met het dak open, chapeau!! Een goede voorbereiding voor de zomermeeting....
Gebruikersavatar
flip
Berichten: 574
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:27
Type MR2: ZZW30

Bericht door flip »

mijne complimenten voor het SUPER weekend :)

het blijft lachen dat afrekenen daar, met alles eigenlijk wel :P
van tanken tot eten :) *heb mijn best gedaan, maar het wilde maar niet op!!!

+we zijn eens NIET verkeerd gereden :D, en ik kan melden dat een aw aardig glijd in de sneeuw *DUHHHH :P



en bij die vage viguuren....
dammm ik moet echt op dieet na die >10 schnitzels!!!!

en wat heeft die zwarte zzw30 een rare velgen combinatie????
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

flip schreef: en wat heeft die zwarte zzw30 een rare velgen combinatie????
Dat hangt er maar net vanaf van welke kant je hem bekijkt...;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ok, even een klein verslagje bij de foto's....want de foto's doen de meeting geen recht...


Voor mij begon de meeting op donderdagavond, toen ik thuiskwam van het werk en ik nog even snel de hardtop had verwijderd. Niets stond het open rijden nog in de weg. Beetje frisjes zou het worden, maar ach, dat is geen probleem. Tegen de tijd dat we ongeveer bij de Harz aankwamen, zou er wel wat sneeuw liggen..

Nou, dat was wat anders...ik pikte de Civic Zonder Dak (met dak) van Robke op en we reden de grens over...de sneeuw in. En die sneeuw hield niet meer op.

Niet getreurd, op naar Rheine. In Rheine kwam het hele reisgezelschap al gauw bij elkaar, ErikMR, Ricardos, Mr-Tin, El Butre, Bitchbak en Greenmachine. Eerst koffie natuurlijk (met een duits broodje). En toen op weg. Mr-Tin was blijkbaar zijn muts vergeten, maar wist dat creatief op te lossen ;D (heeft iemand daar een goed gelukte foto van ?). Snelweg tot Bad Oeynhausen, daarna toeren door het duitse landschap.

Wat valt er te zeggen, prima rit tot aan het hotel, alwaar we hartelijk werden ontvangen, en ons neervlijden in de caravan voor een welverdiend drankje. Ondertussen druppelden de andere gasten ook binnen, Hugo & Ilona, Flipje uit Tiel, Droopy en zijn Miss, BerryL, BST & Darkfairy (niemand vergeten ?). 's avonds konden we aanschuiven aan een "licht" buffetje, zodat onze honger wat gestild werd....ik hoop dat er nog wat overbleef voor Tettjetwo, die pas laat aankwam en die ik nog net de hand kon schudden ?

Zaterdagochtend eerst een "licht" ontbijtje en daarna was het wachten op onze toerleider, Tim, die zich zelf een beetje verreed. Geeft niet, er was dus tijd om even een sneeuwpop te bouwen. Toen Tim aankwam konden we op weg voor een prachtige toer voornamelijk door Eichsfeld, de Harz zelf lag vol met sneeuw en was voor ons onbegaanbaar. Niet dat we geen sneeuw zagen, op sommige plekken lag het tot aan de buitenspiegels, en nog hoger !

Het mooiste stuk was natuurlijk de Kyffhäuser (hint: 36 x haarspeldbocht, sturzgefahr). En boven aan de Kyffhäuser hadden we een sanitaire stop (daar schrok een koffiehuisbesitzerin nogal van), er waren zelfs zwerfkatten geregeld voor Erik & Desiree.

Verder de Harz in, maar in Stolberg begon de sneeuw niet alleen rondom ons te liggen, maar ook op de weg voor ons, en toen de "Einheimischen" begonnen te wuiven dat we beter konden omkeren, hebben we dat ook maar gedaan (daar zijn we toch al heel goed in...8) ). Jammer, maar aangezien de helft ongeveer op zomerrubber reed, was het niet verstandig om door te rijden. De route bleef prachtig, met heel afwisselend sneeuw, sneeuw met zon, sneeuw met vlokken, maar over het algemeen schone wegen. Zo schoon, dat op sommige wegen bijna niet eens asfalt lag.....::). De standaardtactiek (he, een slecht stuk, ik geef wat extra gas, dan hobbel ik er snel over) werkte niet echt, op een stuk van vijf km met gaten...

Na de tour hebben we Duderstadt bezocht, de ijssalon was al open, maar vreemd genoeg nam niemand ijs. En er ging ook niemand op het terras zitten zoals altijd....

's avonds weer even een "licht" buffet, en daarna lopend (ja lezer, u ziet het goed, lopend) naar de hondensportvereniging, waar ze een paasvuur georganiseerd hadden. Altijd gezellig, en onze clubhond James gedroeg zich voorbeeldig. Alle mannen ook, want de vrouwen hadden de portemonnee's in het hotel laten liggen...daarna nog even in de caravan gekeken of de tijd automatisch versprong om twee uur, en dat deed hij...;)

's zondags (na het "lichte" ontbijt) hadden we gepland om de "duitse" tour voor juli voor te gaan bereiden, maar de afgesloten wegen in de Harz gooiden wat roet in het water. Toen maar een toer op de bonnefooi achter Erik aan (Tim had familieverplichtingen), die dat uitstekend deed. Toen we toch een poging deden om de Harz binnen te rijden, bleef er toch wat sneeuw op de weg liggen...en toen wat meer....en toen wat meer....laat ik het zo zeggen, als er langlaufers de weg oversteken, heb je niet veel meer te zoeken op een weg met je zomerbanden...;D . Maar door gewoon rustig te blijven rijden kwamen we zonder brocken weer op schonere wegen, die ons naar een heel vreemd Schutzenfest bracht (het leek wel een kermis ?). Greenmachine wist er nog een botsauto total-loss te rijden...::)

Moet ik nog iets zeggen over het buffet ? Denk het niet. Het was nog gezellig in de caravan, maar laat werd het niet meer en sommige oogjes vielen wat dicht. Maandagmorgen lag er een mooie laag ijs op de auto's, maar toen het zonnetje doorbrak, was die snel verdwenen (not to self: auto niet in schaduw parkeren.). Op de terugreis was het dan ook zonnig, een heel verschil met de voorgaande dagen. Opeens was de lente doorgebroken. We konden dan ook genieten van een hele mooie route die Erik uitgestippeld had voor de terugweg. Aan het eind van de middag hebben we nog even een bakje gedaan op het ontmoetingspunt in Rheine. Op een niet nader te noemen Civic Zonder Dak (met dak) na dan, die nog even een wedstrijdje wilde doen met Ricardos zijn turbo. Blijkbaar verloren, want uit schaamte miste hij de afslag ;). Ik moet er wel bijvertellen dat Ricardos de afterburner aangezet had....

Toen was het afscheid nemen en eindigde dit geweldige en memorabele weekend. Voortaan zal ik wat beter naar weerman BST luisteren....::)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

p.s. Zo zag het er bij het hotel uit, vrijdags om 7 uur 's ochtends. Daar is iemand druk bezig geweest om sneeuw te ruimen...

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

Bericht door robke »

Mooi verslag Peter.

Namens de "Ex mr2/Honda club" dank ik de mr2 club dat we mee mochten.
Grandioos weekend, goed Hotel met lage drank prijzen, groot kampvuur, avontuurlijke wintertochtjes, ruimte voor de hardtop (wok) op te bergen en bradwurst 1 Euro en flesjes bier voor 1 euro ........ daar komen we voor. :dux-blij_thumb-up:

Met Ricardo nog de 230 km/uur aangetikt en hij ging er nog als een raket van door. Plots dacht ik "oeps winterbanden heb ik erop liggen ...... daar zijn ze niet voor gemaakt" daarna met 200 km/uur naar Rheine/salzbergen gereden omdat we moesten pissen. En ja hoor .............bij het klaverblad A31 kwam ik erachter dat we de afslag gemist hadden.:::|
Was wel even vloeken we wilden tenslotte naar het toilet en jullie opwachten , toen maar door gereden en bij shell tankstation op de a31 pitstop gemaakt.

nadat we daar klaar waren , en ook maar ff gegeten hadden haalden we Peter met zijn spyder weer in op de A31.
Daarna zijn we naar de wasstraat gereden, thuis de auto nogmaals grondig schoon gemaakt en de winterbanden eraf gesmeten en zomerbanden gemonteerd. Zo we zijn klaar voor de 1e lente rit.

groetjes Thea en Rob
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Lees ik daar "Ex-honda" ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie