Parkeerplaatsmeeting; Zuiden van het land

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Parkeerplaatsmeeting; Zuiden van het land

Bericht door CelicaTwinCAm »

Beste WB'ers,

ik ben nu een half jaar in bezit van een emmer en al langer lid van het forum (heb maanden gezocht naar een voor mij betaalbare emmer turbo) en wilde eigenlijk wel een keer kennis maken met de WB. Moet wel eerlijk zeggen dat ik in principe 7 dagen per week volgeboekt ben (6 dagen werken, zondag voetballen) maar dat seizoen is zo goed als ten einde dus dan heb ik alle zondagen tijd.
Ik zat te denken om een keer ergens in het zuiden of midden van het land een parkeerplaatsmeeting te houden. In de ideale wereld gaan we vanaf daar ook nog een mooi rondje rijden (route-tips welkom) maar alleen meeten lijkt me ook gezellig. Aangezien ik de WB maagd ben zal ik dan voor een (vochtige) versnapering zorgen.

Ik kijk uit naar de replies.

met vriendelijke groet,

Jochem
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) haha zuiderling kom gewoon naar het oosten/ midden op de loederdag meeting ;D
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Goed idee hoor (behalve dan van die parkeerplaats ;D ), maar waar is voor jou het Zuiden ?

Voor mij is de Loederdagmeeting al in het zuiden namelijk...:lach:

Als je een datum, plaats en tijd hebt hoor ik het wel, zet ik hem op de kalender.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

haha ja alles ter hoogte van utreg ofzo;)

@erikmr is ook een leuk idee alleen das al 2 uur rije, dan zou ik op m'n enige vrije dag om half 8 op moeten ofzo, zie ik alleen als noodoplossing;)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Parkeerplaatsmeeting ben ik persoonlijk iets minder van gecharmeerd of het moet iets heel speciaals zijn (lees: véél auto's), ik rij liever binnendoor wegen.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Het zuiden......Maastricht is in het zuiden ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Tot op de Loederdagmeeting dan Jaap ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Had graag er naar toe gekomen......helaas vertelde onze agenda iets anders :boos:
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

@MarcoTwo ja het is ook de bedoeling dat er gereden gaat worden, alleen we zullen toch ergens moeten samenkomen/koffie drinken/roken/eten, en in mijn geval mezelf vergapen aan auto's van mede forumleden
Mr. Willem
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 44
Lid geworden op: 12 mei 2013, 22:57
Type MR2: AW11

Bericht door Mr. Willem »

lol, binnenkort is voor mij alles onder Terwinselen het zuiden...................
Ik ben al zindelijk
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Terwinselen? Das nie ver hier vandaan;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Jochem, als ik je een tip mag geven: parkeerplaatsmeetings zijn niet echt wild bunch style, er moet in ieder geval gegumd worden.

Half 8 op is voor een aantal van de leden hier ongeveer de middagpauze (ik snap het ook niet), maar als je dat echt niet redt sta je een uur later op en sluit je bij de soep (van Arjan, dus lekkerrrrrrrr en veellllllll) aan in zwartsluis. Je WB-ontmaagding kan niet veel vriendelijker en completer verlopen dan tijdens de loederdagmeeting. En gegarandeerd dat je meer WB-autos en -bestuurders ontmoet dan tijdens een parkeerplaatsmeeting.
Afbeelding
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Bericht door VincentM »

jaapio schreef:Het zuiden......Maastricht is in het zuiden ;D
halleluja! ;D
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

El Butre schreef:Jochem, als ik je een tip mag geven: parkeerplaatsmeetings zijn niet echt wild bunch style, er moet in ieder geval gegumd worden.

Half 8 op is voor een aantal van de leden hier ongeveer de middagpauze (ik snap het ook niet), maar als je dat echt niet redt sta je een uur later op en sluit je bij de soep (van Arjan, dus lekkerrrrrrrr en veellllllll) aan in zwartsluis. Je WB-ontmaagding kan niet veel vriendelijker en completer verlopen dan tijdens de loederdagmeeting. En gegarandeerd dat je meer WB-autos en -bestuurders ontmoet dan tijdens een parkeerplaatsmeeting.
Helemaal mee eens, en ik ben totaal geen ochtendmens zoals de Duderstadters inmiddels weten maar kom graag m'n bed uit voor een wild bunch meeting :dux-blij_thumb-up: :applaus-smiley: :koffie:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Eensch. Het probleem met een parkeerplaatsmeeting is dat zo'n parkeerplaats dan meestal in een redelijk dichtbevolkt gebied bestaat (anders heeft de McDonalds natuurlijk geen handel...). En het rondje rijden bestaat dan al gauw uit op rechte wegen van het ene naar het andere verkeerslicht sprinten.

Op de Loederdagmeeting kun je wat beter een stukje sturen en maak je direct kennis met de harde kern van de WB.

Niet dat ik je af wil houden van het plan om een meeting in het Zuiden te houden hoor, maar de ervaring leert dat het dan beter is om het in je eigen buurt te doen en daar je eigen route uit te zetten (al dan niet gekopieerd van de anwb/motorclubs oid). Jij bent daar bekend dus jij weet ook daar de leuke weggetjes.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Begon de allereerste meeting niet op een parkeerplaats? ;D

Welkom Jochem, Loederdag is zeker een aanrader! Met een beetje mazzel krijg je 's ochtends vroeg een telefonische & verder onbegrijpelijke routebeschrijving, maar die dag vergeet je dan ook nooit meer. Ik heb als westerling ook vaak anderhalf uur o.i.i.d.g. moeten rijden, maar dat heb je er dan echt wel voor over. En als je daar tabak van hebt, ga je gewoon dichterbij wonen. Zolang je niet te dichtbij de Friese grens of Marco gaat wonen is dat ook wel te doen! :D
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Beer schreef:Begon de allereerste meeting niet op een parkeerplaats? ;D
Yep, bij Van der Valk Emmeloord, maarrrr... dat was een startpunt voor een flink lange toer (toen bewaard van de Subaru Club Nederland).:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

MarcoTwo schreef:Yep, bij Van der Valk Emmeloord, maarrrr... dat was een startpunt voor een flink lange toer (toen bewaard van de Subaru Club Nederland).:)
Aha dus wezen off-roaden.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Nee, waren in Flevoland vooral erg rechte wegen, Friesland ging al de goede kant op (dijkjes).
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie