Witte AW11 Rotterdam

Zag je ergens een spidertje rijden, of een gele 1.6, of was het die rode twee liter. Probeer hier eens achter de waarheid te komen.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
VJK

Witte AW11 Rotterdam

Bericht door VJK »

Witte AW11 met kenteken LY-86-ZH gespot!
Zag hem gisteravond en vandaag ook nog geparkeerd staan bij Wimoca bij de Jacques Dutilhweg.
Onderkant van de achterbumper is horizontaal geribbeld, onderkant van de voorbumper is flink verrot.
APK is al een maand verlopen, vreemd dus dat hij zo aan de weg staat.
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Deze is al een paar keer gespot omgeving rotterdam capelle a/d ijssel. Heb hem oook al een paar keer voor bij zien komen. Achterbumper is autostyle.
Afbeelding

Bijna weekend
VJK

Bericht door VJK »

Vanavond heb ik de eigenaar gesproken, is een jonge gast.
Ik had een blaadje op zijn auto achter gelaten met mijn telefoonnummer en dat ik interesse had in zijn auto, dit omdat van mijn eigen MR2 de complete voorbumper, zijscherm linksvoor en motorkap voor vervangen moeten worden.
En aangezien onderdelen moeilijk te krijgen zijn, is het een optie om deze dan als donor auto te kopen.
Het is niet helemaal leuk voor de auto, maar ik meende te horen dat hij voor de apk nog best wat moest doen.
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Heb de auto alleen voor bij zien rijden een paar keer. Maar kreeg het idee dat hij verder niks heeft met mr2 rijders.
Afbeelding

Bijna weekend
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

VJK schreef:Vanavond heb ik de eigenaar gesproken, is een jonge gast.
Ik had een blaadje op zijn auto achter gelaten met mijn telefoonnummer en dat ik interesse had in zijn auto, dit omdat van mijn eigen MR2 de complete voorbumper, zijscherm linksvoor en motorkap voor vervangen moeten worden.
En aangezien onderdelen moeilijk te krijgen zijn, is het een optie om deze dan als donor auto te kopen.
Het is niet helemaal leuk voor de auto, maar ik meende te horen dat hij voor de apk nog best wat moest doen.
Ik heb ook nog een witte AW11 te verkopen mocht je interesse hebben, compleet met StyleAuto bodykit. Voor meer info: rowanmr2 @ hotmail.com
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Wow... wie gaat deze redden, het zou best wel eens de nog oudste MR2 van Nederland kunnen zijn, een vroege 1985-er.

De allereerste hadden een 1984 LN kenteken, maar die zijn al jaren niet meer bekend bij de RDW.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
VJK

Bericht door VJK »

En ik heb hem gekocht :P
Foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Gelijk geschorst en morgen even kijken wat we precies gaan doen ermee.
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Nou suc6 er mee. Hou ons op de hoogte. Want heb je die andere nou ok nog.
Afbeelding

Bijna weekend
VJK

Bericht door VJK »

Dat klopt!
De bedoeling was om die andere te repareren met onderdelen van deze.
Alleen zijn we tot de conclusie gekomen dat deze een beter chassis heeft en minder reparaties heeft ondergaan.
Ook heb ik een paar boekjes gevonden van de Toyota MR2Club Nederland, allemaal van begin jaren '90. In elk van die boekjes staat iets over John Kloosterman, waarschijnlijk de eerste eigenaar van deze MR2.
Dus dat wordt goed kijken voor we de beslissing gaan nemen welke gestript gaat worden.
Plaats reactie