probleempje..

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Youp

probleempje..

Bericht door Youp »

nu net een eind snelweg gereden en toen stopte we bij een fijne eetgelegenheid (macdonalds ;D ) voor een kleine pauze... toen ik weer startte en verder wilde rijden gingen me plots de lampjes branden van de ventilator, de dynamo en de remmen ::)

nu heb ik even snel de zekeringen nagekeken en daar zit geen kapotte tussen... ik heb op de accu gemeten of de dynamo nog bijlaad en dat doet hij niet... ik denk zelf aan een kapotte dynamo of een losse kabel...

echter dat verklaart niet waarom mijn remmenlampje en mijn koelventilator lampje branden! iemand een idee?? :huh:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Dat is normaal, hoort bij de storing. Alle lampjes gaan branden..

Waarschijnlijk je dynamo.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Youp

Bericht door Youp »

Green Goblin schreef:Dat is normaal, hoort bij de storing. Alle lampjes gaan branden..

Waarschijnlijk je dynamo.


ok dan weet ik waar ik moet zoeken, bedankt
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Kijk even of er achter bij je dynamo een breuk is bij de stekker dit was bij mij namelijk ook zo
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Klinkt idd als een dynamoprobleem.
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

misschien valt het mee, is alleen de kabel los, slecht contact, breukje, spanningsregelaar defect...


succes in elk geval!
Youp

Bericht door Youp »

net even alles nagekeken voor zover ik het kon zien en alle kabels zitten vast en de contacten heb ik schoon gemaakt..

heb alleen thuis helaas geen multimeter dus ik kan niet direct op de dynamo meten... morgen ochtend ga ik bij een contact van me voor de APK, daar meteen maar even meten en vragen voor een ruildynamo...
scania mr2

Bericht door scania mr2 »

ik heb hetzelfde probleem gehad.bij mij zat de b+ aansluiting los waardoor alle controlelampen bleven branden en de dynamo werd loeier heet!!!
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

krijger schreef:Kijk even of er achter bij je dynamo een breuk is bij de stekker dit was bij mij namelijk ook zo
fijne eetgelegenheid (macdonalds ;D )

Volgens mij ligt daar het probleem, toch Krijger... ;)
Youp

Bericht door Youp »

in mijn andere topic ( http://www.mr2club.nl/forum/showthread. ... 535&page=5 ) kun je lezen dat ik gister een dagje aan mijn auto gesleuteld heb.. en dat ik al een ruildynamo besteld heb :)
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Missy_Maaike schreef:Volgens mij ligt daar het probleem, toch Krijger... ;)


Maar gelukkig was er een gezin die de mr wilde aanduwen;D. Had je weer geluk!
Plaats reactie