Toyota MR2 1990 Coupe Zwart 219k km

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
RandyMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 mei 2014, 09:22

Toyota MR2 1990 Coupe Zwart 219k km

Bericht door RandyMR2 »

Beste,

Door het niet behalen van mijn diploma en dus niet full time te kunnen gaan werken. Moet ik helaas mijn auto verkopen. Dit omdat ik hem niet de aandacht kan geven die hij verdient.

MR2 sw20 Coupe (geen Targa) zwart.

Staat 219k op de teller. heeft wat plekjes. Zo zijn de 2 Dorpels goed verroest. Is niet apk afkeur punt. Verder ook bij de a stijl wat blaasjes en op de wielkasten. Die op de wiel kasten zijn denk ter grootte van een 2 euro munt stuk. Hij loopt als je hem start niet lekker stationair als ie warm is wel. Dat komt door dat de inlaat valse lucht pakt. Hij heeft leer interieur maar beetje instap schade bij de bestuurders kant.

het is een leuke auto hij is tot volgend jaar februari gekeurd. Ook heeft hij 93+ remmerij. En een BC racing setje. En HKS gevlochten RvS remleidingen. Elektronische ramen en spiegels. Radio een Normale. enkele rekeningen van onderdelen. zoals de koppeling. Een skytune uitlaat is RvS en netjes. Dicht dak geen targa. De auto is zwart en uit 1990. Verder vrij nieuwe accu. Rode cluster verlichting. En ook 93+ achterlichten.

Heb er ook nog een 94+ spoiler bij deze moet nog geschuurd worden en opnieuw gespoten. Ook mag je de oude remmen hebben die eronder zaten.

Mijn richtprijs is 1700 euro. Dit is uiteraard bespreekbaar.

Voor foto's stuur even een pm. Ik krijg die foto's hier namelijk niet op geen idee hoe dat moet.

Mvg Randy
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

hee gewoon jaartje extra studeren dan begin je toch daarna aan de emmer? Ik heb ook extra jaartje gedaan + half jaar werkloos zonder uitkering thuis, maar de emmer niet verkocht;) Daarbij denk ik dat 1700,- aan de hoge kant is voor een auto met zoveel kleine issues.

Desondanks succes met de verkoop als je het doorzet.

p.s. wat vind je van de bc? Ik heb ze besteld, komen volgende week binnen als het goed is
RandyMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 mei 2014, 09:22

Bericht door RandyMR2 »

Het gaat niet over een jaartje moet 4 jaar doen nu. vorige opleiding is niet meer te redden door omstandigheden.

1700 is ook een vraagprijs kan altijd onderhandeld worden.

Bc perfect rijden goed. Moet wel zeggen da ik ze vrij stug heb staan maar ik vind ze super.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

en hoe staat het met de verkoop randy?
RandyMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 mei 2014, 09:22

Bericht door RandyMR2 »

Sorry hij is al verkocht helaas. Pijn in me hart. Maar er komt wel weer een nieuwe. Zodra ik klaar ben met school of misschien iets eerder.
Plaats reactie