Bekleding.

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
johnvgent
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 nov 2015, 08:02

Bekleding.

Bericht door johnvgent »

Goeieavond allemaal,

Ik heb een eerdere post niet kunnen vinden dus ik probeer het zo.

De stof op mijn bestuurdersstoel is aan vervanging toe.

Nou vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en waar die het heb laten doen. Het maakt niet uit of het stof of leer is.(of zijn daar de meningen over verdeeld?)

Alvast bedankt!:foto-ani:
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Ik ben bij mijn in de buurt geweest voor info. Twee stoelen op nieuw bekleden. Met half leer en alcantara met geel stiksel. Alleen raad hij mijn alcantara af ivm dat het gaat pluizen. Maar ja wat ik in gedacht heb wil ik toch doen. Maar nu je vraag wat dat kost ongeveer €700 voor de twee.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Yellow Dream
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:17

Bericht door Yellow Dream »

Ik heb vroeger nagevraagd bij CJ Autobekleding.
Die gaven mij aan 1200 euro .
Zelfde als wat Eduard aan geeft , maar dan nog Midship logo erin .

Wij zitten er nog steeds aan te denken en willen eigenlijk helemaal geen leer .
Omdat wij ook veel in Europa rijden en het toch wel heel erg warm wordt , als je er met een korte broek in zit .

Velen hebben al gezegd dat je daar geen last van hebt , maar zeggen dan een hoes of handdoek over leggen .
Dus spreekt nogal tegen dan en dat ziet er dan ook niet uit , met een handdoek endergelijke.

Wij denken er aan om later met een mooie stof terug te bekleden en ander kleur stiksel.
Dus creëer je feitelijk hetzelfde en ik weet dat er zeker bedrijven zijn die dit doen.

Succes met het vernieuwen van je stoelen .
Geeellllll besmettelijkkkkkkk , neee johhhhhhh :dux-blij_thumb-up:
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Ik heb een hele nette set stoffen stoelen liggen afkomstig uit een Japanse Rev3 (1994) Turbo Prijs 395 E

Volgens mij zal ik de bijpassende stof deurpaneel inlegstukken ook nog hebben, die zijn tegen meerprijs erbij te verkrijgen
Gebruikersavatar
ronald50
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jun 2011, 16:47
Type MR2: AW11

Bericht door ronald50 »

Denk even na voor je er iets anders in plaatst ! Er zitten in de zzw30 exstra verstevigingen in de stoel .
knop welke ?
Gebruikersavatar
Kees
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 feb 2014, 11:58
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Kees »

Ik heb de stoffen stoelen eruit gemikt en voor een kleine 400 een compleet lederen interieur geplaatst. Gebruikt maar in veel betere staat dan de stof. Dat leder kan beter tegen dagelijks gebruik dan het stof...
Gebruikersavatar
M@cGyver
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 46
Lid geworden op: 03 aug 2012, 10:28

Bericht door M@cGyver »

tip: ff 1 x keer per jaar insmeren met bijenwas blijft het leer lekker soepel en scheurt het niet door uitdrogen door zon;D
Plaats reactie