Turbo

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno
Knop gevonden hoor !
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2014, 16:57
Type MR2: AW11

Turbo

Bericht door Benno »

Een goede middag,
Ik ben bezig met het opknappen bij mijn sw20.
Lang getwijfeld of ik dit zou doen en hoe ik dit zou aan pakken.
Nu is mijn vraag ik wil of mijn huidige blok later reviseren en turbo er opbouwen. Of kennen jullie iemand die een compleet gereviseerd turbo blok verkoopt? Had het forum al een beetje afgezocht maar kon niet iets duidelijks vinden.

Vriendelijke Groet Benno
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Zo te horen heb je een n/a op dit moment.
Ik zou er geen turbo op gaan zetten dat gaat je meer geld kosten om dat betrouwbaar te krijgen dan een complete swap naar een 3sgte.
Als je het geld ervoor heb doe dan een swap, ik zeg niet dat het niet kan op een n/a maar het is de moeite en het geld niet waard.
Maar goed ik kan niet in je geldzak kijken dus ☺
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
johan scheffers

Bericht door johan scheffers »

ik heb nog verschillende turbo motoren liggen. geen revisie blokken helaas. maar dit behoort zeker tot de mogelijkheden. pm me maar als je intresse hebt.
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Ad Hulkens bellen die is al 20 jaar een begrip in Toyota land......Hulkens Traiding..;) die heeft vaak orgineel spul direct uit Japan..dus geen engelse.........shit...
MyRealTwo
Knop gevonden hoor !
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2014, 12:30

Bericht door MyRealTwo »

Zelf ook een Gen3 3sgte van Ad Hulkens erin liggen. Zeer goede ervaringen met zijn spullen en Service!
Plaats reactie