1991 mr2 van 5sfe ombouwen naar 3sge

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
T.O.Y.O.T.A.
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 03 jan 2024, 22:38
Type MR2: SW20/21/22

1991 mr2 van 5sfe ombouwen naar 3sge

Bericht door T.O.Y.O.T.A. »

Goedemiddag, bij deze ben ik een nieuw lid!!!

Ik heb al een tijdje op jullie forum gezocht, maar kon niemand vinden die over de swap heeft geschreven op dit forum.
Het enigste waar ik op blijf haken is de kabelboom. Ik heb de motor, kabelboom en computer van een 3sge. Die moet in de mr2 waar momenteel een 5sfe in ligt.
Voordat ik eraan ga beginnen wil ik wel graag duidelijkheid over de kabelboom. Er zijn heel veel mensen die dezelfde swap hebben gedaan, maar kan niks duidelijks vinden over de kabelboom.

Zouden jullie mij misschien wat informatie door kunnen geven, of ergens waar ik een duidelijk schema of dergelijks kan vinden, of natuurlijk als iemand anders het eerder heeft gedaan die mijn vragen zou kunnen beantwoorden?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 413
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:14
Type MR2: SW20/21/22

Re: 1991 mr2 van 5sfe ombouwen naar 3sge

Bericht door Knuckles »

Welkom!

Ik denk niet dat je op dit forum veel gaat vinden over een 5sfe naar 3sge swap.
Je bent beter af op Amerikaanse forums vermoed ik.
Maar als je even Googled op "1991 MR2 wiring diagram" dan ga je een PDF vinden met in ieder geval het elektrisch schema van de 5sfe engine control.
Ook van de 3sgte, maar ik weet niet in hoeverre die gelijk is met de 3sge. Maar misschien ben je hier al deels mee gered.
Plaats reactie