Hoedoetiedat? deel van het forum

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Hoedoetiedat? deel van het forum

Bericht door ErikV »

Het valt me op dat het Hoedoetiedat? deel van het forum de laatste tijd ook gevuld wordt met informatie/onderwerpen waarvan ik denk dat het daar niet geheel op zijn plaats is.
In mijn ogen is dit deel specifiek bedoeld om mede MR2 bezitters deelgenoot te maken van feiten en wetenswaardigheden, al dan niet uit eigen ervaring, die kunnen helpen bij aanpassingen of inzichten geven in het 'hoe en waarom' van bepaalde dingen. Dus een soort vergaarbak van kennis.
Of zie ik dit nu niet goed?

Begrijp me a.u.b. niet verkeerd, ook de onderwerpen waarvan ik dan denk dat ze er niet horen, lees ik graag. Dus niets negatiefs t.o.v. de mensen die ze plaatsen. Ik doe nu alleen een poging om het overzichtelijk te houden.

Ben benieuwd of ik hierin alleen sta........
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Klopt helemaal. komt een beetje door de naam, sommige mensen denken dat dit de plaats is waar je een vraag kunt stellen. En op het oude forum kon ook niemand een antwoord geven, hier dus wel, als het goed is heb ik dat nu zo ingesteld.

Dus: Hoe doet ie dat: alleen om een instructie te geven (in 1 post) over hoe je iets installeert / repareert / modificeert. Voor vragen kun je in 1.6, 2.0, 1.8 of algemeen terecht.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Kan je eventueel zelf ook op je post reageren i.v.m. overzichtelijkheid van het verhaal en eventueel een maximum aantal tekens grens (als die er is).
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Op het moment kun je er zelf ook niet op reageren. Mocht dit problemen geven, geef dit dan even door. Over het algemeen heb je tekens genoeg.

Hoedoetiedat opgeschoond trouwens. Opvallend veel pieten die steeds reageren...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

ErikV schreef:Dus een soort vergaarbak van kennis.
Of zie ik dit nu niet goed?

Ben benieuwd of ik hierin alleen sta........

Dit was ook mijn idee toen ik ermee kwam. Gewoon precies step-by-step guidelines ;)
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Volgens mij was Hoedoetiedat ook bij de start vh huidige forum gesloten totdat men vroeg om het open te stellen voor reacties. Zelfde geldt voor onderdeelnrs, maar die is en blijft dus ook "gesloten" voor discussies.
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Mooi, dank je wel.

Gelukkig was ik niet de enige die dat onderdeel als een snelle guideline wilde zien, zonder poespas. Nu is het ook makkelijk te printen, zonder overbodige dingen. Kan je zo met je papiertje naar je MR2 lopen en meteen aan de slag.

Waar blijven de inzendingen trouwens? Veel mensen zijn aan het swappen, upgraden en verbouwen toch. Deel eens wat van jullie kennis en ervaring :D
Ik zit effe zonder hoor. Althans zonder MR2 gerelateerde wijsheden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

ik doe het zo......

Bericht door Quadc@msix »

ErikV schreef:Mooi, dank je wel.

Gelukkig was ik niet de enige die dat onderdeel als een snelle guideline wilde zien, zonder poespas. Nu is het ook makkelijk te printen, zonder overbodige dingen. Kan je zo met je papiertje naar je MR2 lopen en meteen aan de slag.

Waar blijven de inzendingen trouwens? Veel mensen zijn aan het swappen, upgraden en verbouwen toch. Deel eens wat van jullie kennis en ervaring :D
Ik zit effe zonder hoor. Althans zonder MR2 gerelateerde wijsheden.

........Maar dat vertel ik pas als ik er helemaal klaar mee ben, vanaf de laatste "boem" tot en met de eerste "vroem" .....leuk leesvoer met een paar plaatjes en schema's voor iedere technisch gestoorde liefhebber..... oh ja,......een echte "snelle" guideline zal het niet zijn want ik raad een ieder die een dergelijk project wil gaan doen dit ten zeerste af want het is GELDVERSLINDEND

John / TettjeTRDtw;)
decipherer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 684
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:10

Bericht door decipherer »

tettjetwo schreef:...... ik raad een ieder die een dergelijk project wil gaan doen dit ten zeerste af want het is GELDVERSLINDEND

John / TettjeTRDtw;)
Komt 'ie nu mee :P
Alhoewel jouw motor nog wel iets duurder zal zijn geweest dan die van mij.
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Zal een hoedoetiedat maken van:

Installatie:

Blitz DC IV FATT (full auto turbo timer)
Apexi RSM + G-Sensor

verder... is het bij mij ook een beetje gedaan met de handige doe het zelf dingen ::)
Hratt Bíll

Bericht door Hratt Bíll »


Waar blijven de inzendingen trouwens? Veel mensen zijn aan het swappen, upgraden en verbouwen toch. Deel eens wat van jullie kennis en ervaring :D

Hoe doe ik dat ... ik laat alles zoveel mogelijk doen. Ik heb een klein beetje het 2-linkerhanden probleem. :-/
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Discussie tussen tettjetwo en decipherer verplaatst naar 2.0 --> motor swap talk ;)
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Nog even het hele opschonen van het Hoedoetiedat gedeelte aanzwengelen.
Gerard (mr2mo) heeft een vraag geplaatst over het uitlezen van de CPU van een SW21. Hij geeft zelf al aan dat het daar niet goed staat. Wie verplaatst 'm?
En beter nog, wie gaat hem eens een antwoord geven?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Hij is reeds verplaatst.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Aangezien ik het verplaatsen gedaan heb, mag jij je met het antwoorden bezighouden....
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

En zo heeft een ieder z'n taken hier he? ;D


Goh, we lijken haast wel een team....
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

jeetje, een georganiseerde pietenbende... gaat bijna eng worden... ;)
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

Surferdude schreef:En zo heeft een ieder z'n taken hier he? ;D


Goh, we lijken haast wel een team....


Het Eet Team...
Plaats reactie