Verkoop regels (richtlijnen!) aanpassen

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Leliev schreef:doe je m van de mx5

Dat is wel een idee ja..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Een sticky bovenaan de te koop / gezocht forumdelen, met de titel "lees dit eerst!!" lijkt me het beste.

Geen regels, maar tips voor de advertenties staan daar dan in. Dus graag vermelden van type mr2, bouwjaar, prijs en foto etc etc. ;)
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Zoiets bijvoorbeeld:
Hieronder een klein stukje tekst met wat tips om je advertentie hier op het wild bunch forum helemaal top te maken. Als jij je er niks van aan wilt trekken is dat prima, we leggen je als wild bunch immers zeker geen regels op.

Maar we vinden het wel jammer voor je, dat als je een advertentie plaatst en de keer daarna inlogt op het forum ziet dat je 13 reacties hebt. Om er vervolgens achter te komen dat het 13 vragen zijn met wat je nou eigenlijk probeert te verkopen. 13 vragen van 13 leden die waarschijnlijk niet eens echt interesse hebben, maar gewoon nieuwsgierig zijn.

Daarom denk aan de volgende: vermeld bij voorkeur het type MR2 in je topic-titel. En in de advertentie zelf, wees daar zo compleet mogelijk. Omschrijf de auto helemaal met alle details als: bouwjaar, km-stand, opties, extra’s etc etc. Bij onderdelen doe je er goed aan om de staat van het onderdeel duidelijk te omschrijven.

Meer algemeen geldt: plaats je vraagprijs en een duidelijke foto erbij. Dat scheelt ook een enorm aantal (onzinnige) vragen. En de echt allerlaatste tip: probeer zo min mogelijk spelfouten en breezah taal te gebruiken.
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Ziet er goed uit.

Iemand die het ermee eens zijn om een sticky te maken?


Mzzl

[EDIT]
Laat maar, ik zie al dat er werk van gemaakt is. In ieder geval alvast bedankt vanaf mijn kant dat er hier wat voor gedaan wordt.
[/EDIT]
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

RowanMR2 schreef:Ziet er goed uit.

Iemand die het ermee eens zijn om een sticky te maken?


Mzzl

[EDIT]
Laat maar, ik zie al dat er werk van gemaakt is. In ieder geval alvast bedankt vanaf mijn kant dat er hier wat voor gedaan wordt.
[/EDIT]
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Nu ook met loonbelastingformulier.
Gebruikersavatar
Sicco
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 106
Lid geworden op: 12 apr 2007, 14:34
Type MR2: AW11

Bericht door Sicco »

Tijdje geleden dat ik serieus aan't forumsurfen was. Maar de verbeteringen zien er goed uit zo! Keep up the good work!!
Plaats reactie