The Wild Bunch goes Europe in 2011?

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Wat heeft jouw voorkeur?

Peiling eindigde op 16 dec 2009, 10:50

1 week "A la Wing" op een vaste locatie
18
36%
1 week "A la Wing" op een vaste locatie
9
18%
1 week "A la Wing" op een vaste locatie
13
26%
1 week "A la Wing" op een vaste locatie
7
14%
1 week "A la Wing" op een vaste locatie
3
6%
 
Totaal aantal stemmen: 50

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Goed plan, ga alleen niet achter je rijden.:P

http://www.marotaxaties.nl/Trips/Luxemb ... urg03.html
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Beer schreef:Rondje Luxemburg, laagste benzineprijzen van Europa..:P
Mmm... Oostenrijk kost ook niet veel trouwens.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

toen ik begon met lezen dacht ik oh nee ik ben te laat, ik merk nu dat DE happening nog steeds niet plaats heeft gevonden, ik blijf het volgen. Wellicht dat het eerst tijd wordt dat ik voor het eerst kennis maak met andere WB leden, beetje jammer dat meeste meetings minimaal 2 uur rijden zijn;)
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Is toch lekker.....geen straf hoor 2 uurtjes rijden. :driving:
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

jaapio dat is het zeker niet, het is plezierig, maar op zondag (mijn enige vrije dag) om half 8 op staan vind ik wel vervelend, ik houd van uitslapen;)
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

nog niks meer bekend over project TWB europa in?:[
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Ik denk dat dit ook niet van de grond gaat komen.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Gezien de gemiddelde mr2 net zo veel waard is als dat de reis kost verwacht ik het niet meer. :P
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

CelicaTwinCAm schreef:jaapio dat is het zeker niet, het is plezierig, maar op zondag (mijn enige vrije dag) om half 8 op staan vind ik wel vervelend, ik houd van uitslapen;)

En aangezien dat al een punt is komt dit dus ook verder niet van de grond ;D
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

haha true, nou voor een roadtrip door europa maak ik wel n uitzondering;)
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

CelicaTwinCAm schreef:haha true, nou voor een roadtrip door europa maak ik wel n uitzondering;)
Tja, ik heb ook wel eens zoiets voorgesteld, maar mijn opzet was dat je dan zo'n beetje de hele dag in de auto zou zitten van locatie naar locatie, en dat was een beetje teveel van het goede voor de meeste mensen. Als je nog wat zien en je laat het door mij organiseren, dan zie je continue dingen die mijn broer omschrijft als "alweer een stapel stenen?" omdat ik houd van oude kastelen en ruines, terwijl andere mensen vooral terrasjes van dichtbij willen zien. Daarnaast zou je van tevoren al een bepaalde toezegging (met vooruitbetalen) moeten hebben omdat je anders geen afspraken kan maken met overnachtingsplaatsen. Dat is ook niet altijd makkelijk voor mensen als ze nog niet weten wat er gaat gebeuren. Daarom is het wat lastig om er wat van te maken.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

ja je bedoelt dat je geld moet hebben om echt plannen te kunnen maken, maar zonder plannen willen mensen niet snel geld uitgeven? Iets met vicieuze cirkel;) Maar wat ik zou voorstellen is dat je de ritten plant, wat mensen doen tijdens het verblijf (bijvoorbeeld 2 dagen in plaats X) bepalen ze zelf.
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

CelicaTwinCAm schreef:ja je bedoelt dat je geld moet hebben om echt plannen te kunnen maken, maar zonder plannen willen mensen niet snel geld uitgeven? Iets met vicieuze cirkel;) Maar wat ik zou voorstellen is dat je de ritten plant, wat mensen doen tijdens het verblijf (bijvoorbeeld 2 dagen in plaats X) bepalen ze zelf.
Klopt, dat is waar elke organisator mee zit. We hadden hier een hele goede buitenlandtoerorganisator (Wing) maar daar hebben we al een tijd niets meer van gehoord. Wat ik begreep is dat er bij de laatste toer wat mensen hadden geklaagd, het zou me niets verbazen als hij er daarom mee gestopt is.

En inderdaad, dat kan ook een optie zijn. Maar zoiets ga je natuurlijk alleen organiseren als er daadwerkelijk mensen mee willen doen en er dus ook wel ff wat geld tegenaan willen gooien. Als echt door meerdere landen wil en dan 1 of 2 weken, dan moet je er rekening mee houden dat je dat met benzine etc. al snel tussen de 1500 en 2500 euro kost. (een weekendje duderstadt met 2 personen, 2 overnachtingen kost ook al snel 300-400 euro). Je moet het er maar voor over hebben.

Als er echt mensen serieus willen, dan wil ik er wel naar kijken. Dan wordt het iets van door duitsland, luxemburg, frankrijk en dan terug door oostenrijk ofzo.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

ja tis n kwestie van goed plannen en duidelijk zijn in de organisatie, zodat mensen goed weten hoe en wat en waar ze aan toe zijn. Als je dan klaagt ligt het aan jezelf toch:) Maar inderdaad het kost wel serieus geld, ik zou eerst n keer mee moeten naar duderstad voor ik hier aan begin. Maar ik weet van mezelf en een van mn beste maten dat we dit het liefst doen als vakantie. (als hij zn caddy sdi eindelijk heeft ingeruild op n r32, r33 of r34)
Gebruikersavatar
Kees
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 feb 2014, 11:58
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Kees »

September JAE Engeland... Ik ga dr heen... Wie o wie nogmeer
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Pas een jarenlang plan weer eens uit de koelkast gehaald, maar ook daar uiteindelijk geen animo voor en dat is alleen door de Franse Alpen (tja, voor een week ben je zomaar 1.500 á 2.000 euro kwijt).

Theo, de laatste keer was in 2011, had eind dat jaar in het ziekenhuis gelegen met hartklachten.
Dat was het laatste directe nieuws (eind 2011), daarna geen contact meer gekregen. Wel heeft XLR8 hem het afgelopen jaar gesproken, kreeg het idee (ik vorm praten) dat hij er alleen voor stond nu.

Is de laatste jaren ook diverse malen uitgenodigd om mee te rijden, zonder enige reactie.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

ik moet ook heel eerlijk zeggen dat als mijn financiele situatie zo is dat ik moet kiezen tussen a 2000,- uitgeven aan die trip of 2000,- aan mods/onderhoud voor de emmer dat ik dan toch voor het onderhoud kies. Ik hoop echter nog in de situatie te komen waar mijn emmer (nagenoeg, want nooit helemaal) af is.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Daarom waren de Wingtrips altijd erg interessant, voor een week meestal iets van 400 euro halfpension en dan alleen nog de eigen reiskosten en hapje eten overdag. Was toen meestal zo 1200 en 1400 euro.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

Ja dat lijkt mij ook al ideaal hoor, tis nu alleen net zo dat tijdens Bourtange ik in Portugal zat en tijdens Duderstad het geld niet echt voorhanden was. En voor een trip met de emmers is lekker weer wel fijn dus dan ben ik bang dat het 2016 wordt voor ik zelf ergens mee naartoe kan, danwel Duderstad danwel Bourtange...
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

MarcoTwo schreef:Daarom waren de Wingtrips altijd erg interessant, voor een week meestal iets van 400 euro halfpension en dan alleen nog de eigen reiskosten en hapje eten overdag. Was toen meestal zo 1200 en 1400 euro.
Weet je waar ie woont? Dan gaan we gewoon een keertje langs met een bosje bloemen, vragen hoe het gaat en ff kijken of hij nog wat papieren of ideeen heeft liggen van die andere trips, dan kunnen we kijken of we nog eens een keer wat kunnen organiseren.

ps: was jij onlangs met je S2000 in de buurt van Arnhem?
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Plaats reactie