ff voorstellen

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Louis

ff voorstellen

Bericht door Louis »

ook maar even voorstellen dan :)
ik ben louis uit kerkenveld, zuid drenthe :P en heb sinds een paar weekjes een MR2 SW20 '92 onder de kont en ben dr maar wat blij mee :)
mss is het een bekende auto op dit forum want er zitten matjes in met de naam van het forum :P
heb nog niet egt "goede" fotos gemaatk, aleen nog maar een fotoshootje met een vriend van me, maar hij is donkergroen met zwarte voorkap en spoiler
en momenteel is de koppeling versleten, maar die word a.s. woensdag gerepareerd.
ik heb nog niet egt plannen wat ik ermee ga doen, in iedergeval nog geen vaste, genoeg wilde ideen :P ben nu eerst druk bezig met alle onderdelen die kapot zijn te vervangen, alles orgineel krijgen enzo, en motorisch de boel in top conditie brengen.
ben ook heel erg benieuwd naar de histori van de auto, dus als deze auto bekend is op het forum, graag de nodige info :D
hieronder nog even een foto, is niet egt duidelijk, maar die fotos komen nog, ga een deze dagen de polish eroverheen gooien, dan komen er wel goede foto's ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Welkom!
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Welkom hier. En als je een fototje plaatst neem dan even de zij kant dan weten wij of hij hier bekend is. Maar nog maals welkom bij de club.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

We want pics!!!
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) welkom hier en veel plezier ;D
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Leliev schreef:We want pics!!!
Zegt hij, die nog steeds geen foto's geplaatst heeft van zijn mr2:P
Maar effe weer ontopic, welkom hier!
Afbeelding
Gebruikersavatar
robbert
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 74
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:13
Type MR2: AW11

Bericht door robbert »

Hee, mijn oude wagen! Motorisch prima in orde hoor. Het motortje lust wel zo nu en dan een stevige slok olie, dus hou die pijlstok goed in de gaten (ik deed dat elke week). Motor heeft ongeveer 60 dkm gelopen na revisie. Anyway toen ik hem verkocht was de koppeling nog wel te doen. Het stuur en de luchtfilterbak liggen hier nog mocht je interesse hebben. (hoeveel staat er op het klokje?)

Ik heb er voornamelijk woon-werk mee gereden en wat grote ritten naar en in Frankrijk. Had hem graag willen houden, maar wij zijn binnenkort met z'n 3e.

De history voor zover bij mij bekend:
showthread.php?t=8013

Mag je ik nog veel plezier wensen in de wagen! Ohja, zit mijn parkeerpas nog onder de zonneklep (bestuurderskant)?
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

robbert schreef:Ohja, zit mijn parkeerpas nog onder de zonneklep (bestuurderskant)?
;D;D;D;D;D

Welkom!!
Brum

Bericht door Brum »

Welkom en veel plezier hier.
Louis

Bericht door Louis »

dank voor de verwelkoming :D

bedoel je met parkeerpas, een blauw dingetje met een witte p erop? vroeg me al af waar het voor was :P heb hem nog ;) moet ik 'm opsturen o.i.d. ?
toen ik m kocht stond er 241dkm op de klok, ik heb tot nu toe nog niet veel veranderd, aleen de koppeling die binnekort word vervangen en morgen de mistlampen laten repareren bij de toyota daeler te hoogeveen.
en ik heb afgelopen vrijdag de olie vervangen, zit nu 5W40 in hij verbruikt idd een beetje, maar het valt nog wel mee vind ik zelf, heb m nu al bijna een week niet bij hoeven vullen en rij tog aaridg wat kilomters, en check de olie elke ochtent ;) ik wist niet hoelang hij stil had gestaan bij bedrijf waar ik hem kocht, dus ik heb de eerste anderhalfweek super rustig ermee gereden, toen ik na 2 week rustig rijden eens het gas pendaal stevig wou induwen kwam ik eragter dat de koppeling aardig versleten was, maar dit valt gelukkig nog onder een soort gerantie :) ik hoef maar 150 euro te betalen :)
ben ook al druk bezig met kleine onderdeeltjes zoals pookej, en weerstnadje van de kachel te vervangen/zoeken.
en de handremkabel is bij de aankoop met nieuwe apk een al vervangen dus dat zit ook wel snor :P
onlangs sommige minpuntjes ben ik er helemaal wijs mee en ik ben dr zuinig op ;) je kan dus wel zegegn dat hij in de handen van een liefhebber is gevallen :P mss wel prettig om te weten
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Ziet er erg netjes uit! Wat zoek je allemaal precies nog?
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

Hey, welkom bij de club,
zo te lezen ben je wel een liefhebber, dat is altijd goed :applaus-smiley:

wees er zuinig op, misschien tot op een meeting
Gebruikersavatar
Bijrijder
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1200
Lid geworden op: 27 jul 2007, 21:03
Type MR2: AW11

Bericht door Bijrijder »

welkom en veel plezier hier
Afbeelding
Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? Ze blijven in de pubertijd hangen.
miss2

Bericht door miss2 »

goeiendag eem :P
welkom bij de club en veel plezier hier en natuurlijk met je mr2!!
Louis

Bericht door Louis »

Xhermes schreef:Ziet er erg netjes uit! Wat zoek je allemaal precies nog?

handschoenenkastje, zonneklepje rechts, versnelingspook (hoesje), deurschelpen en kachel-moteor weerstandje.

maar het is me al door een aantal mensen verrteld dat dat onderdelen zijn die snel stuk gaan, en schaars zijn. :(

owjah, en ik ben ook nog op zoek naar zon plastic rand dat om de radio en alles heenzit, hij is niet stuk, maar ik wil een 2e hebben om die in kleur te kunne spuiten, maar ook eht orgineel erbij houden (mogt het kats lelijk zijn, heb ik tenmiste niet het orgineel verkloot), de 2e mag ook zwaar beschadigt/gebroken ofzo zijn, dat valt alemaal te maken met polyester :D
dus als er iemand een goede of kapotte/zwaar beschadigde heeft, ik heb er balng bij.
(hetzelde trouwens voor alle andere plastic delen van het dash)
Gebruikersavatar
robbert
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 74
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:13
Type MR2: AW11

Bericht door robbert »

En het kleine groene ringetje dat om de 12v aanstekeraansluiting zit ;-)

Hij heeft iets meer dan 2 maanden stil gestaan overigens. Idd wel fijn dat ze weer in goeie handen is.
TimMR2

Bericht door TimMR2 »

Welkom en veel plezier hier en op straat met je mr2 ;D
Gebruikersavatar
datissnel
Knop gevonden hoor !
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 dec 2006, 07:51
Type MR2: AW11

Bericht door datissnel »

Welkom en veel mooie km gewenst:D
MR 2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 574
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:40
Type MR2: AW11

Bericht door MR 2000 »

Welkom in De Club;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
ROB-E
Berichten: 2505
Lid geworden op: 02 apr 2007, 23:05
Type MR2: AW11

Bericht door ROB-E »

welkom dan maar!
Green Goblin schreef:Wat Rob-E zegt.
Plaats reactie