strippen of in zijn geheel?

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

strippen of in zijn geheel?

Bericht door Leliev »

helaas, het ziet er naar uit (wegens moeilijke omstandigheden thuis) dat de aw11 toch op zeer korte termijn weg moet.
het was oorspronkelijk de bedoeling om de koppeling te laten repareren (lees nieuwe koppeling) maar wegens ernstige geldproblemen zit dat er niet in.

nu zit ik er over te denken om de aw11 te strippen en in onderdelen te verkopen, of als iemand zich meld mag die de aw11 overkopen zoals hij nu is.

zoals sommigen wel kunnen bevestigen is de aw11 niet rot. oke, hij staat niet netjes in de lak meer, maar echte roestplekken zijn er niet. zelfs de achterschermen zijn niet doorgerot.
heb er momenteel een nieuw dynamo in zitten omdat de vorige kwam te overlijden. dit is zwart gedaan dus er is geen nota van, maar ik kan je verzekeren dat hij goed is.

verder ziet het interieur er niet geweldig meer uit, maar er valt nog goed in te rijden. geen gescheurde stoelen ed. wel is mijn pookhoesje overleden.`

zijn er nog geinteresseerden voor de auto in zijn geheel? of anders mensen die interesse hebben in onderdelen?

gaat om een aw11 uit 1986

grtz. paul



ps. prijzen komen wel als ik weet wie wat wil. in princiepe staat de volledige auto voor 2000 te koop. eigenlijk was dat de prijs met het kapotte dynamo, dus zou ik er meer voor kunnen vragen met het nieuwe dynamo en nieuwe accu, maar goed. laten we maar zo.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
SJMR2

Bericht door SJMR2 »

Koppeling is toch niet zo,n mega bedrag.. Ergens een zaterdagje beunen en je hebt hem. Dan moet hij er nog in.. Nouja das ook geen mega klus effe klote maar wel tedoen..
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

2000 haal je in elk geval niet als je hem stript.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

En ook niet als je hem zo verkoopt....
roald

Bericht door roald »

wat moet je er ongeveer voor hebben als je hem zo verkoopt?
PM me anders maar ff
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

2000 lijkt me idd lastig..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
roald

Bericht door roald »

hoe komen jullie aan 2000€? heb ik ergens overheen gelezen?:$
Roland

Bericht door Roland »

Dat staat onderaan de beginpost. Wel op blijven letten he!
roald

Bericht door roald »

owja, nu zie ik het:P
nee dat geef ik er zeer zeker niet voor
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

tsjah, het is inderdaag een wat hoge prijs,maar er zit wel behoorlijk wat werk en geld al in. ik heb hem toendestijds gekocht voor 1000 euro zonder APK, en hij was ook niet APK waardig.
heb hem er helemaal toe gewerkt met de verlichting, keienvangers repareren, een en ander motorisch eraan knutselen.
ondertussen is hij recentelijk weer gekeurd en is er weer t een en ander aan gebeurd.
laatst netjes een beurt gehad en alle filtertjes vervangen. ook erachter gekomen dat luchtfilterhuis rot was, dus die vervangen. bougies waren ook niet meer zo best, dus zijn ook vervangen. zit nieuwe accu en dynamo in.
tsjah, ik weet t ook niet echt meer. ben n beetje radeloos op zoek naar een manier om toch zo goedkoop mogelijk dekoppeling te vervangen. dan zou hij misschien wel die prijs kunnen halen..
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Mmmjah helaas haal je er nooit uit wat je er in stopt. Het is een beetje jammer dat de markt voor de AW11 zo gaar is. Er staat nu een vrij mooie voor 1500 op MP. Zal wel zo weg zijn..
SJMR2

Bericht door SJMR2 »

vrij mooi op foto,s daar kun je niet vanuit gaan..

Maar idd een aw11 met werk gaat geen 2000 euro opleveren binnen enkele dagen/ weken.... Misschien op lange termijn kun je eens geluk hebben.. Maar kans is erg klein..

Verder ja een aw11 is geen auto die je klaar maakt en dan je geld eruit haald. Dan had je beter iets anders kunnen nemen:-/ Slopen zou ik ook maar niet doen als ik jouw was want dat schiet ook niet meer op;D

Verder gewoon indien mogelijk gewoon wegzetten en over een half jaar wanneer je meer centen hebt die koppeling laten doen..
Als hij nu om het geld weg moet (omdat je dat nodig hebt) Dan zie ik het somber in:-/ :-/ :-/
roald

Bericht door roald »

wat zou een juiste prijs zijn voor een aw11 met werk?
ik heb daar de ballen verstand van namelijk:P
SJMR2

Bericht door SJMR2 »

is heel moeilijk... Ligt er maar weer net aan wat voor werk. Is maar net wat een gek er voor geeft.. Kijk rotte achterschermen daalt de prijs kapotte motor of ander achterstallig onderhoud... Is allemaal heel moeilijk om nu tegaan zeggen wat een aw11 moet kosten met werk..

Ik heb straks een zeer nette tekoop met styleauto bodykit en iets meer dan 150.000km op de klok. ja vraagprijs daarvoor word rond de 3500. maarja dan heb je harde voor en achterschermen en een goede motor, gewoon een goede aw11..
roald

Bericht door roald »

ik heb er van 500 tot 7500 euri's tekoop gezien hahaha, ik vind het moeilijk te bepalen
aw11 zou wel leuk zijn om er bij te hebben:P weet er 1 voor 950€ te staan, maar daar is de apk bijna vanaf en ik kan mijn subau er niet op inruilen
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

ik ben een paar week geleden bij Paul geweest met een collega
om de AW11 te bekijken, maar 2000 euro is die niet waard

het is mischien vervelend om het zo te zeggen, maar er zit teveel werk in
achteratallig onderhoud, en dat is heel erg jammer

suc6 Paul, met de verkoop
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

ja ach, denk inderdaad dat slopen geen optie is, maar had het er gisteren met iemand over en klonk wel ff goed.

ik ga maar eens op zoek naar een plek om hem te stallen en later weer op te pikken. koppeling repareren en eventueel dan nog zelf te houden. zijn erondertussen kopers dan kunnen we altijd kijken..


tnx in ieder geval.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

als ik jou was zou ik hem ergens stallen en schorsen
kost et je ook nog niks
zodra je er dan geld voor hebt, kun je hem altijd weer
klaar maken, zonde om de 2 weg te doen
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

inderdaad. t klinkt erg overdreven maar ik leef echt voor dat ding.
klinkt nu heel wat, maar jullie snappen me wel.

vond het echt een leuk project en wil t ook af maken. wil m gewoon af krijgen en er lekker in rijden. heb bijna 2 jaar moeten wachten om er legaal in te rijden en moet ik me eigenlijk niet af laten nemen..
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Je laatste post geeft ons weer een beetje moed. En ik geef je gelijk hoor om je in bochten te wringen om vooral je karretje te houden.
De beste optie om even te sparen is ook al gegeven: schorsen en ergens wegzetten. Heb je nog wat om naar toe te leven.
Choppen en de parts verkopen is doodzonde, en niet rendabel. Bovendien ben je 'm dan kwijt.
Afbeelding
Plaats reactie