Project T-VIES

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Project T-VIES

Bericht door Leliev »

Feit. Mijn motorruimte ziet er niet netjes uit.
Mening. Dat moet beter kunnen.
Oplossing. Green goblin vragen voor een setje kleppendeksels te leen en Rob-E om ze mooi schoon te maken en te spuiten.

Feit. Ik heb nu mooie schone gespoten kleppendeksels, maar een vies inlaatspruitstuk.
Mening. Mooie schone kleppendeksels met een vies inlaatspruitstuk maken nog steeds een motorruim dat er niet netjes uit ziet.
Oplossing. Inlaatspruitstuk schoonmaken...

Uitvoering:
Zoals jullie begrijpen heb ik dus ondertussen een mooi schoon setje kleppendeksels, maar ben ik dus niet tevreden met dat inlaatspruitstuk.
Ik heb dus bij Bassie een inlaatspruitstuk gekocht met gasklephuis waar ik dus de komende weken aan bezig ga om t weer netjes te krijgen.
Nou is het niet mijn idee om het alleen schoon te maken, zandstralen en overspuiten, nee hier gaat heel wat meer werk in zitten. Ik wil hem namelijk netjes gepolijst hebben.

Ziehier het inlaatspruitstuk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oke, ik heb dus was dieselolie gehaald en wat kwasten en ben eens begonnen met het olie vrij maken van het geheel. Vervolgens goed uitspoelen met een sopje en vervolgens de volgende dag mee genomen richting mijn stage om daar de hogedrukreiniger eens zijn werk te laten doen.

Dan krijg je zoiets.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ik heb gisteravond maar eens een begin gemaakt met het wegvijlen van lettertjes en cijfertjes en andere onnodige oneffenheden. Is nog niet helemaal klaar, maar zodra ik dat gedeelte af heb krijgen jullie uiteraard meer foto's.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Had toch in mijn hoofd zitten dat ik die kleppendeksels nog op moest sturen ?
Nu lees ik dat je ze al hebt.....

Nou, dan zal ik dat al wel gedaan hebben ! (*vraagt zich af wat er dan in dat krat zit*) . Scheelt me weer werk...;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Ssst... Ik liet iedereen even in de waan dat je als machtige piet nooit wat vergeet en alles al lang had opgestuurd :P
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Plaats reactie