Waarom wil je in godsnaam lid worden van MR2club.nl; "The Wild Bunch"?

Mededelingen van de Pieten.

Moderator: Pieten

Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Omdat het kan. Omdat ik een PM wil sturen. Omdat ik erbij wil horen. Omdat de matten al zijn besteld.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

heb net mijn eerste mr2 gekocht zoek daarom een gezellige leuke club om dingen uit te wisselen en ook om naar de meetings te komen uiteraard
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Tja waarom wil ik weer lid worden na 2 jaar,in de kou op een motor gezeten te hebben.
Waarschijnlijk omdat ik het Mr2 rijden toch ben gaan missen,net als het slap ge-ouweneel hier op het forum hahaha.
Dus weer ff op google gekeken of het zooitje ongeregeld nog wel bestond, en wat zag ik tot mijn schrik,The Wild Bunch bestaat nog steeds hahaha.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Tot nu toe ben ik bij iedere auto die ik reed, lid geworden van een desbetreffende club, ook deze keer wil ik dat doen, omdat ik hier veel informatie en evt. hulp voor bepaalde projecten hoop te vinden voor de MR2, en omdat ik de MR2 een gave auto vind wil ik graag ook andere MR2's zien.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Sinds maart van dit jaar in bezit van een Toyota mr2 aw11 gekomen en deze geheel gestript en opnieuw laten spuiten in dezelfde kleuren.
Via internet ben ik op deze site gekomen en heb vloermatten besteld.
Snelle levering en correcte afhandeling en je wilt toch samen genieten van de mr2tjes.
Lijkt me leuk om ook met anderen hierover te praten.
Daarom graag lid worden van jullie club.
Plaats reactie