mijn V-6 3.4 N/A

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

roetig

Bericht door Quadc@msix »

het ligt in de bedoeling om er op korte termijn een goede standalone er op te zetten, dan zla het echt wel minder zijn met roet, om eerlijk te zijn is het nu al minder met de standard uitlaat......

J::) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

link ecu's zijn goede.. kunnen we roggele bij sky-engineering..
is te regelen voor iedere motor

http://www.linkecu.com/products/engine- ... ug-in-ecus

ecu kost iets van 800 incl.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

Pretpost uit Veendam

Bericht door Quadc@msix »

Vandaag lag hij in de bus, het complete nieuwe kentekenbewijs, en geheel zoals beloofd door de keurmeester;D ;D ;D .....dusss, eigenlijk zonder al te veel moeite de papierwinkel in orde gekregen kan dus vanaf nu echt zorgenloos :driving: met m'n emmer dus niet met gierende hartkleppen naast een politieauto komen te staan enzow::) .......... op naar het volgende project (standalone)........

J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

Ecu.....

Bericht door Quadc@msix »

frankie-turbo schreef:link ecu's zijn goede.. kunnen we roggele bij sky-engineering..
is te regelen voor iedere motor

http://www.linkecu.com/products/engine- ... ug-in-ecus

ecu kost iets van 800 incl.

Wij moeten eens praten..........;) :P


J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Plaats reactie