UndaGrwnD Celica GT2
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Zou idd maar voor je motor veiligheid. Dat allemaal in de gaten houden
dacht dat de fuelcut op 1,1 is bij een gen2 misschien is dat wat hoger
Bij de rc motoren..
70hp extra met een ct20b swap is wel veel het zou 20 hp moeten
Schelen. denk echter dat je wel veel meer boost heb gereden
dus zo snel mogelijk die spullen er op.
dacht dat de fuelcut op 1,1 is bij een gen2 misschien is dat wat hoger
Bij de rc motoren..
70hp extra met een ct20b swap is wel veel het zou 20 hp moeten
Schelen. denk echter dat je wel veel meer boost heb gereden
dus zo snel mogelijk die spullen er op.
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
http://www.zerotohundred.com/newforums/ ... ences.html1998mr2 schreef:Zou idd maar voor je motor veiligheid. Dat allemaal in de gaten houden
dacht dat de fuelcut op 1,1 is bij een gen2 misschien is dat wat hoger
Bij de rc motoren..
70hp extra met een ct20b swap is wel veel het zou 20 hp moeten
Schelen. denk echter dat je wel veel meer boost heb gereden
dus zo snel mogelijk die spullen er op.
gevonden gen2 fuel cut is op 0,8bar
gen3 is de fuel cut op 1,2bar
dus als je op 1.1 of 1.2 reed en 320hp haalt heb je een goede motor
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Daarom ga ik via de boostcontroller de bar afstellen op 1bar...nu weet ik dat de motor meer kan geven wanneer nodig...maar voor de veiligheid zet ik hem op 1bar. 300pk vind ik wel genoeg.
Wat ik wel appart vind is dat hij voor een gen2 over de 300pk is gegaan, er waren bij de dyno ook een orginele gt4 gen3 3sgte op 1.1bar met 3" uitlaat systeem...die kwam uit op 285pk. Had zelfs meer dan een gen4 3sgte ook op 1bar.
Dus al met al best ik zeker tevreden over de resultaten.
Wat ik wel appart vind is dat hij voor een gen2 over de 300pk is gegaan, er waren bij de dyno ook een orginele gt4 gen3 3sgte op 1.1bar met 3" uitlaat systeem...die kwam uit op 285pk. Had zelfs meer dan een gen4 3sgte ook op 1bar.
Dus al met al best ik zeker tevreden over de resultaten.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
frank. hoe weet je nou op welke druk je injectoren openstaan..frankie-turbo schreef:Bij 1,15b draaid een gen2 injector op 100% dus alles daarboven betekend dat je je motor langzaam sloopt
Verhelpen?. Ombouwen naar gen3, dwz: 540cc injectoren, map idpv maf sensor en gen3 ecu met inlaat temp sensor
is daar een tabel voor?
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
nee dat is ervaring
@UndaGrwnD: een motor is net zo goed als dat jij hem onderhoud en upgrade
ik had destijds met mijn gen2 278pk op de wielen.. wat zoon 320pk is.. op een ct26! en dat is echt de uiterste max! die motor is op den duur ook stuk gelopen
@UndaGrwnD: een motor is net zo goed als dat jij hem onderhoud en upgrade
ik had destijds met mijn gen2 278pk op de wielen.. wat zoon 320pk is.. op een ct26! en dat is echt de uiterste max! die motor is op den duur ook stuk gelopen
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- maurizio046
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55