Gratis: originele einddemper voor SW20

Verkoop van onderdelen van de EIGEN MR2. Alleen MR2 gerelateerd!
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gesloten
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Verkocht: originele einddemper voor SW20

Bericht door ErikV »

Hij moet nu echt weg. Reeds vervangen door een ander exemplaar, dus de ruimte in mijn toch al kleine schuur wil ik weer terug hebben. De demper is goed gebruikt en is van 1991. Hij ziet er niet echt fraai meer uit (oordeel zelf eigenlijk) maar is nog prima bruikbaar. Het roest onder de openstaande schildjes in de bocht lijkt foute boel, maar niets is minder waar. Gasdicht en APK waardig. In plaats van een kat of kat-vervanger is er een klein tussendempertje aanwezig, welke een vast deel is van het geheel. Eindstukken zijn niet opgepoetst voor de foto. Ze zijn nog best mooi als je er wat ellenbogenvet in stopt. Verder zijn de aangelaste moeren bij de ophanging aan de zijkanten uitgeboort omdat het draad niet geod was. Je zal dus moeten monteren met twee draadeinden en moeren aan beide zijden. Geen probleem toch? Ook het draad van de twee kleine moertjes in het midden heeft betere tijden gekend. Hier zal je zelf even iets mee moeten doen.
Dus: gebruikt maar zeer bruikbaar! Al was het maar om even mee door de APK te komen.
De vraagprijs is laag, €0,-- Er is slechts één voorwaarde, en dat is dat je 'm komt halen. Brengen of verzenden zit er niet in.

Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
mr2_61
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 437
Lid geworden op: 27 mar 2012, 00:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2_61 »

hoi
past die ook onder een 1993er?
waar kan ik m dan ophalen ?
mvg van haak
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Ik kan niet bedenken waarom hij niet onder een 93er (met een 2.0 3S-GE) zou passen.
Details maar even in de PM.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Van de hand gedaan

Bericht door ErikV »

De demper is opgehaald. Hier kan een slot op.
Afbeelding
Gesloten