ik lees het al
mocht de club ooit eens een kleinigheidje naar de leden willen sturen
komt de helft niet aan
Moderator: Pieten
ROB-E wrote:nou ja gezellig als iemand mij belt.
en bij onbekend neem ik toch niet op:P
mooi stukje getypt, en we zitten weer op het forum;D
Ar wrote:Wat een onzin. Mijn NAW gegevens geef ik niet af. Samen met de geboortedatum kun je allerlei gegevens bij bedrijven opvragen.
Dit is de eerste forum waar ik dit tegenkom. Desnoods wordt de toegang maar geweigerd.
Jij maakt het ons wel heel makkelijk..Ar wrote:Wat een onzin. Mijn NAW gegevens geef ik niet af. Samen met de geboortedatum kun je allerlei gegevens bij bedrijven opvragen.
Dit is de eerste forum waar ik dit tegenkom. Desnoods wordt de toegang maar geweigerd.
Je hebt het netjes verwoord, en ik snap ook best wat het doel is en ben het daar alleen maar mee eens, wat dat betreft zie ik het niet negatief. Alleen denk ik dat jullie met een olifant een mug proberen te doden met deze maatregelenBeer wrote:Tja, verplicht is het niet om lid te worden van de WB, dus ook niet verplicht om het in te vullen. Daarmee zijn alle problemen in 1 keer opgelost voor iedereen die er problemen mee heeft. In de zin van WBP wordt er helemaal geen economische activiteit uitgevoerd, dit is een vrijwilligersclub zoals de bingo op de hoek. Zelfs je geslacht, beroep is een persoonsgegeven. En bij een (betaalde) vereniging kan het dus ineens wel, daar wisselt de penningmeester bij wijze van spreken elke 4 jaar, dan is het geen enkel probleem. Maar de extra moeite om je gegevens in te vullen en je motivatie, waar Melle het over heeft, die is bij een gratis club blijkbaar al teveel.
Het is makkelijk om er iets kwaads en iets negatiefs in te zien, maar ik denk dat je de diepere bedoeling (dank je tettjetwo) moet zien, dat je meer een identiteit probeert de kweken achter een anoniem forumaccount. Dat anonieme forumaccount werd de laatste tijd als veilig hol voor de irritantjes beschouwd. Suggesties voor het weren van rotte appels kun je natuurlijk aangeven, loze kreten komen niet aan. Maar het credo graag of niet heeft altijd geteld binnen de WB, dit omdat de WB geen clubkas heeft die verantwoord wordt aan leden, maar feitelijk een prive iniatief is waar iedereen zich bij kan aansluiten met acceptatie van de sfeer, het vertrouwen, het respect en de regels die binnen dat iniatief leven. Hoop dat ik het zo netjes en vriendelijk gezegd heb zonder als arrogante klootzak over te komen