Ow en denk persoonlijk dat je kwalitatief en afwerking niet veel beter zult vinden als dit..
Gidon's V6
Moderator: Pieten
Ziet er super uit Gidon, ik heb ook deze fankit.. Alleen ik laat de temp. sensor weg en stuur hem zelf aan met een schakelaar.. zijn genoeg opties 
Ow en denk persoonlijk dat je kwalitatief en afwerking niet veel beter zult vinden als dit..
Dank je, dat denk ik ook niet
.
Ik wil hem graag weer via de temp.sensor , maar i.v.m de v6 is die niet meer aangesloten. Ga dus uitzoeken of ik die weer kan activeren.
Waar ga je de schakelaar plaatsen?
Ik wil hem graag weer via de temp.sensor , maar i.v.m de v6 is die niet meer aangesloten. Ga dus uitzoeken of ik die weer kan activeren.
Waar ga je de schakelaar plaatsen?
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ziet er prima uit Gidon. Heb je de kit direct bij Rogue besteld of is er nog een importeur hier in NL die dit soort zaken verkoopt ?
- frankie-turbo
onze wouter kan ze ook bestelle,
Schakelaar zit naast mijn mistlampschakelaar, ik had daar nog een vakje over
JP is leverancier van rogue in Nederland dus ben bang dat je het niet via iemand anders kan laten doen.. Zelf bestellen in Engeland heb ik ook geprobeerd maar dan krijg je of geen reactie of je word doorverwezen naar JP..
Dus zal moeilijk worden..
JP is leverancier van rogue in Nederland dus ben bang dat je het niet via iemand anders kan laten doen.. Zelf bestellen in Engeland heb ik ook geprobeerd maar dan krijg je of geen reactie of je word doorverwezen naar JP..
Dus zal moeilijk worden..
rmmr2 wrote:nogmaals: het is niet om af te kraken!!!!
k vind het een super intressant project om te volgen!!!!
Zo vat ik het ook niet op hoor
Michel H wrote:Ziet er prima uit Gidon. Heb je de kit direct bij Rogue besteld of is er nog een importeur hier in NL die dit soort zaken verkoopt ?
Ik heb ze rechtstreeks besteld. Dat was geen probleem. 325 euro incl verzenden.
Gisteren zijn de nieuwe velgen eronder gekomen.
Ik zal kijken of ik vandaag een fotooootje kan maken.
Ik ben er zeeeeeer tevreden over
Ik zal kijken of ik vandaag een fotooootje kan maken.
Ik ben er zeeeeeer tevreden over
Ik heb effe snel een foto geschoten. Ik moet wel zeggen dat ze op de foto minder overkomen als in het echt. Ik heb wel gemerkt dat mensen meer hun nek draaien......
Voor 17" en achter 18". Volgende week worden de nieuwe remmen gemonteerd en schroef ik de auto omlaag zodat de banden in de kassen liggen
. Geef rustig je eerlijke mening over de velgen.......ik kan kritiek verdragen
Het derde remlicht is ook gemonteerd. Ik heb deze egaal 1 kleur rood gespoten wat ikzelf veel beter vind dan een 2 kleurig licht.
Ook van de metertjes zal ik binnenkort foto's plaatsen.

In ieder geval een schot bij avond (ik heb nieuwe verlichting erin gezet. deze brandt zodra je hem start)

Voor 17" en achter 18". Volgende week worden de nieuwe remmen gemonteerd en schroef ik de auto omlaag zodat de banden in de kassen liggen
Het derde remlicht is ook gemonteerd. Ik heb deze egaal 1 kleur rood gespoten wat ikzelf veel beter vind dan een 2 kleurig licht.
Ook van de metertjes zal ik binnenkort foto's plaatsen.

In ieder geval een schot bij avond (ik heb nieuwe verlichting erin gezet. deze brandt zodra je hem start)

-
franksmits
Gaaf hoor, valt wel op in ieder geval. Zelfde velgen als randemas of niet?
Interieur is ook zeer netjes!
Interieur is ook zeer netjes!
-
BlackMR2
die velgen staan de wagen erg goed Gidon
de combinatie qua grote voor en achter staat hem super
de combinatie qua grote voor en achter staat hem super
Thanx voor de reacties 
- mr2PUNTfreak
Netjes hoor, zijn dat plasmatellers btw?
mr2PUNTfreak wrote:Netjes hoor, zijn dat plasmatellers btw?
Yep.