"Wat heb jij nog recent gekocht voor je MR2"-Topic
Moderator: Pieten
Gisteren een nieuwe ruit gekregen van Carglass (en een beetje roest ontdekt...) 

Als tijdelijke oplossing gisteren ook een stuurhoes gekocht, omdat m'n stuur afgeeft.
Je ziet bijna niet dat het een hoes is

Je ziet bijna niet dat het een hoes is

- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Je had zo'n bontje moeten kopen, lekker warm in de winter...
Ja, en dan gelijk zo'n vossenstaart sleutelhanger erbij zeker 
http://www.frenzybars.com/mr2.htmHenk Puister wrote:Waar heb je die gekocht? Zoiets wil ik ook.
Weet niet waar je woont....en of de mijne al verstuurd is. Is die nog niet verstuurd zou ik kunnen vragen of hij er twee wilt versturen.....kunnen we de verzendkosten delen als dat gaat tenminste
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Henk woont bij mij in de buurt...
-
Henk Puister
Siddeburen is vanuit Limburg maar 3,5 uurtjes rijden. Plankgas over de A31.
Ik wil er nu nog niet één, maar net voor de zomer aan.
Bedankt voor de link, Jaapio.
-
Henk Puister
Ik wou mijn bericht aanpassen, en ipv 'maar 3,5 uurtjes' er 'nog geen 3 uur' van maken. Maar dat wil niet.
Vorig jaar nog vanuit Limburg vertrokken om 10:38 en thuis om 14:00. En toen heb ik ook nog een half uur verdwaald rondgereden in Duisburg:*(.
Ik zal volgend jaar een bestellen, de zwartgepoedercoate.
Vorig jaar nog vanuit Limburg vertrokken om 10:38 en thuis om 14:00. En toen heb ik ook nog een half uur verdwaald rondgereden in Duisburg:*(.
Ik zal volgend jaar een bestellen, de zwartgepoedercoate.
-
Henk Puister
Een set originele velgen. Volgend jaar laten behandelen, kleurtje erop, en zomerbanden eromheen.
-
Henk Puister
Niet voor de auto: een schaalmodel 1:18 .
Wel voor de auto: maandag een pro-tech behandeling.
Wel voor de auto: maandag een pro-tech behandeling.
-
Henk Puister
Vandaag heeft de auto dus de protech-behandeling gekregen. Foto's staan in mijn voorstel-topic.
Heldere knippers

4 winterbanden en een stuk plaatwerk. Daar kan die weer jaren mee vooruit.
Stuur vervangen in auto, maar kon de bout niet vast krijgen op de pen.
Tevens was de achterkant van m'n nieuwe stuur anders dan de vorige, dus de claxon is niet meer aangesloten.
Naar garage gebracht, stuur goed laten bevestigen, claxon kon niet worden 1-2-3 worden gerepareerd. Bij de APK zal hij een knopje maken op het dashboard voor de claxon (zodat hij de APK doorkomt).
Gelijk even de originele luchtfilter laten hermonteren en een kleine beurt uit laten voeren.
Tevens was de achterkant van m'n nieuwe stuur anders dan de vorige, dus de claxon is niet meer aangesloten.
Naar garage gebracht, stuur goed laten bevestigen, claxon kon niet worden 1-2-3 worden gerepareerd. Bij de APK zal hij een knopje maken op het dashboard voor de claxon (zodat hij de APK doorkomt).
Gelijk even de originele luchtfilter laten hermonteren en een kleine beurt uit laten voeren.