Gisteren aangekomen, Ferodo DS 2000 remblokken (voor en achter) voor mijn MR2 2.0 GTi van '91:
147 euro incl. verzending
Zojuist gekocht, Philips NightGuide H4 lampies. Ik vind ze vrij irritant bij andere wagens als je in de MR2 rijdt omdat je zo laag zit, maar ik mag ook irritant licht hebben dan !
Ik heb zojuist ook nieuwe sportremblokken binnengekregen (via autopartsonline.nl). Ik had eerst verkeerde opgestuurd gekregen, maar nu de juiste
Ohja, en ik heb een olie temp metertje besteld. Smoked, dus je ziet het alleen als je ook het licht aan hebt. Hopelijk komt die morgen binnen.
Verder ben ik nu bezig een manier te verzinnen hoe ik die meter netjes ga inbouwen. Ik ga proberen hem in de asbak in te bouwen op een unieke manier, maar dat is wat lastig
laatste wat ik gekocht heb is de targa rubbers en ben weer opzoek naar een ander klapscherm en twee nieuwe woofers !!
wordt deze maand weer opnieuw gespoten
Aankopen van de laatste paar maanden:
- HKS intercooler kit
- Apexi luchtfilter kit
- 1994 voorbumper onderlip
- Targa rubbers
- Samco turbo hose kit (al een maand of 5 geleden besteld, vervolgens zelf helemaal vergeten, er pas weer aan denken en te horen krijgen dat de kit "toevallig binnenkort geleverd" wordt)
En zodra Peter aangeeft dat de spulletjes van z'n garage sale klaar liggen om opgehaald te worden, een boel internals om m'n blokkie mee op te gaan bouwen Wordt tijd voor een project topic dan
Oh ja, ook nog een paar recente items voor de AW11:
- Custom gaskabelhouder met MR2 logo
- Koni geel
- Nieuwe dynamo
Omdat ik al bijna 1,5 jaar met een barst in de voorruit rond rijd ben ik deze week eindelijk begonnen met het vervangen ervan. Hiermee kom ik op een lijstje van ongeveer:
Recentelijk voor de '85 MR2 hardtop aangeschaft:
- Voorruit inclusief montagemateriaal
- Olie + filter
- Veerpootbrug achter
- Achterbumper met trekhaak (trekhaak tevens te koop)
- Cibie mistlampen incl beschermkapjes (met geel glas en wit glas)
- Gasveer motorkap
Ik ben nog op zoek naar:
- Voorfront (liefst wit)
- Portierstrips (buitenkant raam)
- Eventueel '85-'86 voorbumperhoes in goede staat
- Antenne
- Zwarte stootlijsten, alleen de stukjes vóór het voorwiel en áchter het achterwiel
In de planning staat het volgende:
- Andere stereo installatie
- 16"/17" Zwarte velgen + banden
- Poly urethaan wielophangingsrubbers
- Spuitbeurt
Wellicht ook nog in de toekomst:
- Verlagingsset
- Sportuitlaat
- Carbon spoiler