Ik ben patricia met mijn Honda del sol VTI

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

patricia
Dorifto Deuce wrote:"verwijderde foto"

Tuurlijk heb ik hier ook leuke berichten gelezen:) Maar sommige gaan gewoon even te ver, ik ben heus wel in voor grappen:)
Maar zoals deze foto die nu verwijderd is vond ik even te ver gaan.

En ik ben op een forum om gewoon even gezellig te kletsen, en af en toe even grappen kan ik heus wel over, maar om nu iemand compleet af te zeiken met haar auto, vind ik beetje kinderachtig;)

Maar trek me er verder niks van aan hoor, maar mag mijn mening wel terug geven toch;D
mrgeel
patricia wrote:
Maar trek me er verder niks van aan hoor, maar mag mijn mening wel terug geven toch;D

Zo horen wij het graag hiero, wij zijn gek op meningen maar ik ben gekker op autoos!!!

Gruss, Heinz8)
erikmr
Type MR2: AW11
mrgeel wrote:Zo horen wij het graag hiero, wij zijn gek op meningen maar ik ben gekker op autoos!!!

Gruss, Heinz8)
dacht dat het jou alleen maar om de sate ging ;D
Ducky
Ik lul al aardig mee !
tilma800 wrote:Net als de mijne, die van jouw niet dan?
Heb (spijtig of gelukkig:huh: )geen turbo
aaso
ah leuk het honda vs. toyota verhaal weer eens :D

wel een beetje oud al :P
Hextrasher
Leve de NSX!
barra
Zere vingers van het typen..
makt niks uit zolang het maar een jappabak is ;) zijn degelijk :P beter dan een BelleMetWegewacht
christophe
El Butre wrote:Joh! Zeker nog nooit een ZZW30 van dichtbij bekeken?
En even qua del sol: 130 kilo zwaarder dan een zzw30 en bij dit specifieke apparaat zie ik allerlei zware stereo-apparatuur en een paar hele nare zware velgen, om nog maar niet te spreken van al die bekers de mee moeten. Die 17 pk extra ten opzichte van de spyder ga je dus hard nodig hebben om bij te blijven....
ben er ook zeker van dat de zzw30 sneller is maar het zal er ook wat vanaf hangen wie ermee rijd.
MR 2000
Patricia kop op zeg.
Het is en het blijft een heel mooi machien.(Auto)
Zo'n mr SW20 NA dat is ook geen race wonder hoor.
En het was jou hier toch niet om te doen.
Dus laat ze maar uit hun nek kletsen.
siep wokkel
als je snel wil, moet je gewoon een motor kopen, daar kan toch niks tegenop.

Een mr2 na is idd niet echt supersnel ofzo.. gaat gewoon leuk.
masterpivo
barra wrote:makt niks uit zolang het maar een jappabak is ;) zijn degelijk :P beter dan een BelleMetWegewacht

En daar ben ik het nou helemaal mee eens! Uiteraard gaat Toyota voor de rest, maar ik zal altijd kiezen voor een Jap. Nooit en te nimmer zal er bij mij een niet-Jap op de dam komen te staan hoor :D
patricia
Dorifto Deuce wrote:Ik heb je auto niet afgezeken hoor. Ik respecteer elke uitgebouwde Japanse bak wel.

Maar als je meer foto's van jezelf post dan van je auto, kan je wel zoiets verwachten.. Was verder niet lullig bedoeld ofzo..::)

Ik heb expres niet zoveel foto's van me auto geplaatst omdat het een honda is;) Maar heb genoeg foto's ervan hoor meer dan van mezelf:P Maar het is dus nooit goed, als ik veel foto's had geplaatst van die honda was het vast niet goed geweest, en nu schijn ik weer teveel foto's geplaatst te hebben van mezelf, raar hoor..........................maar heb alle foto's nu verwijderd lijkt me beter:)
mrgeel
Gewoon lekker blijven plaatsen al die foto,s, hoe meer hoe liever met of zonder jezelf!!!

Honda is hier best gerespecteerd, er staan ook foto,s van de NSX, de S2000 en de ZZW4 enz.

Ik ben gek op foto,s dus kom maar op!!!!

Gruss, Der Heinz8)

:P :P :P
Image
West
Ik lul al aardig mee !
mrgeel wrote:Gewoon lekker blijven plaatsen al die foto,s, hoe meer hoe liever met of zonder jezelf!!!

Honda is hier best gerespecteerd, er staan ook foto,s van de NSX, de S2000 en de ZZW4 enz.

Ik ben gek op foto,s dus kom maar op!!!!

Gruss, Der Heinz8)

:P :P :P
Image

Zo is dat al is het maar gewoon om te narren.

Kom op met die foto`s Patricia.
mrgeel
Ik ben bang dat dit al te laat is!!!!:boos:

Sommige mensen zijn nu eenmaal erg ongenuanceerd in hun uitspraken wat ik zeer betreur!!!

Groeten, Hans:-/
West
Ik lul al aardig mee !
mrgeel wrote:Ik ben bang dat dit al te laat is!!!!:boos:

Sommige mensen zijn nu eenmaal erg ongenuanceerd in hun uitspraken wat ik zeer betreur!!!

Groeten, Hans:-/

Het blijft jammer dat sommige mensen de auto van een ander niet kunnen respecteren wat voor de èèn een geweldige wagen is wil niet zeggen dat dat ook voor de ander is maar dan hoef je niet zo te reageren.

Als de èèn nu zijn MR2 opbouwt met een bodykit wil dat toch niet zeggen dat een standaard MR niet mooi meer is?

Nu komt Patricia met een hele mooie Honda en dan schijnt dat ineens bagger en veel te langzaam te zijn terwijl, ik denk dat 99.99% van dit forum best een Honda NSX wil hebben.

Dus laten we nu de auto`s van andere respecteren zoals hun hem mooi vinden.
En als je hem niet mooi vindt reageer dan niet zo.

Dan kan het nog gezelliger worden op dit Forum.

Let wel er zijn misschien mensen die blij zijn met het gene wat ze hebben.
tilma800
Ach, ze moet er ook een beetje tegen kunnen hoor. Moeten we nu weer allemaal politiek correct als makke schapen achter elkaar aan gaan praten?:::|
mrgeel
Toch voor de liefhebbers ( zoals ik )!!!

Een schitterende showauto en tot in de kleinste detaills afgewerkt zowel aan de binnen als buitenzijde.:::| :::| :::|

Image
mrgeel
tilma800 wrote:Ach, ze moet er ook een beetje tegen kunnen hoor. Moeten we nu weer allemaal politiek correct als makke schapen achter elkaar aan gaan praten?:::|

Nee hoor, gewoon ieder in zijn waarde laten!!!

Image
Beer
Ik heb een Honda Civic en ik er ben er trots op.

8) Zo 8)
Locked