Hallo
Ik sta al met foto in meeting verslag fullspeed rosmalen met de gele slk van Hans;)
Maar zal me even hier voorstellen, ik ben dus patricia, 28 jaar, kom uit veendam, rij in een Honda Del sol, en ben dus hier terecht gekomen via JP met zijn MR 2 en via de fotoshoot met de gele slk.
Ik ben patricia met mijn Honda del sol VTI
Moderator: Pieten
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Heey! Op die onderste foto staat een Mr2!
Just kiddin' welkom hier
Leuk auto'tje
ps: moeten we nu gaan oppassen met honda grappen?
Just kiddin' welkom hier
ps: moeten we nu gaan oppassen met honda grappen?
-
patricia
Hahahaha, ik kan wel tegen grapjes hoor, hihihi
enne foto van een MR heb ik ook wel, die komen er nog aan, de mr2 van Jp sta ik ook mee op foto:P
enne foto van een MR heb ik ook wel, die komen er nog aan, de mr2 van Jp sta ik ook mee op foto:P
-
eaglez_mr2
- Ik lul al aardig mee !
ziet er allemaal goed uit;D
en die mr die je op de achtergrond ziet mr2-wouter is de mr van barra;)
eej patricia, ik denk dat barra het ook wel mooi vind as je een keer bij zijn mr poseert;)
en ik als zijn vriendin zijnde heb daar geen moeite mee... zou het ook erg mooi vinden eigenlijk;)
en misschien kunnen we dan ook een foto samen maken?;)
eej patricia, ik denk dat barra het ook wel mooi vind as je een keer bij zijn mr poseert;)
en ik als zijn vriendin zijnde heb daar geen moeite mee... zou het ook erg mooi vinden eigenlijk;)
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ook officieel welkom namens mijzelf!
Johan, wil jij de auto's er even vanaf poetsen met fotoshop?
Dank je...
Johan, wil jij de auto's er even vanaf poetsen met fotoshop?
Dank je...
-
patricia
kimr2tje wrote:en die mr die je op de achtergrond ziet mr2-wouter is de mr van barra;)
Leuk om te horen:) Tuurlijk kan dat, is altijd goed, als je me een keertje ziet op een show of meeting roep je me maar:)
-
patricia
kimr2tje wrote:oke dat is goed:) dat zal ik dan zeker doen..
jammer dat barra en ik net op dat moment even weg waren..
anders hadden we dat gister al kunnen vragen;):)
Komt vast wel goed een keer, ben elk weekend zowat wel ergens te vinden met mijn auto op een meeting of beurs of show;)