streetraces

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
oke...
nou ja het is dus de bedoeling dat ik meningen en vooroordelen tegen elkaar afweeg en zo tot een conclusie kom... hierbij is het dus eigenlijk zo dat ik in moet zien dat er ook andere meningen zijn waar ik respect voor moet hebben blabla... het mooiste zou zijn dat mijn 'vooroordelen' tegen geworpen worden, onderbouwt uiteraard dat ik er ook iets mee kan:)

ff tussen 2 () ik ben viavia in contact gekomen met een straatracer welke wel met mij wilde praten en daar heb ik een heel goed gesprek mee gehad welke mij ook erg verder helpt.. ik ben naast het forum ook verder aan het kijken of ik aan info kan komen enzo dusja.. altijd makkelijk;)
ik moet zeggen dat ik hierdoor al een ander beeld heb gekregen op straatracers;)
ijsbeer
Wat voor beeld heb je nu? :d
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
(mijn vooroordelen uit de eerste post zijn trouwens niet alleen van mij, maar ik moest van de leraar zoveel mogelijk vooroordelen hebben voor ik eraan mocht beginnen.. anders kunnen deze ook niet verworpen worden;))

ik dacht al wel altijd eigenlijk dat straatraces wel leuk waren enzo en erg gezellig vanwege de hoeveelheid man dat daar komt...
ik ben echter ooit naar een straatrace hier in veghel geweest met barra in de celi, maar we waren toen niet echt welkom hadden wij het gevoel... ik begrijp nu meer na dit gesprek hoe dat komt.. in die tijd was de politie erg aan het zoeken voor straatraces, ze zijn waarschijnlijk bang geweest dat wij undercovers waren en die konden ze niet gebruiken uiteraard.. paar weken nadat we daar zijn geweest zijn hun ook op het nieuws geweest http://www.blikopnieuws.nl/bericht/17940 , naar ik heb begrepen eigenlijk omdat hun net daar wegreden met een beetje te hoge snelheid achter elkaar aan..

door het gesprek ben ik het dus beter gaan begrijpen dat er zo gedaan wordt tegen 'vreemden' en zie ik in dat het vaak inderdaad alleen om de gezelligheid gaat.

Daarnaast heb ik begrepen dat het bij de legale races juist om het geld gaat, omdat je bij legale races nou eenmaal een snelle auto moet hebben. Om een auto te tunen moet je geld hebben anders kom je niet ver...

tot zover ff klein overzicht goed?;)
Post Reply