Ik wil mijn originele 'oranje-witte' bumperlichten vervangen door witte / heldere en daarbij een bijdrage leveren aan de clubkas

Opzich nog geen probleem, want ik kan wel een gaatje boren en het lampje er alsnog in krijgen.
Maar wat ik mij nou af vraag is het volgende;
De aansluiting voor het knipperlicht ziet er anders uit. Kan ik mijn originele stekker wel in het aftermarket knipperlicht draaien? Of moet ik hier ook nog het een en ander voor aanpassen?
Als ik geen gat wil boren in het knipperlicht dan moet ik gebruik gaan maken van een duplolamp? Moet dit dan een oranje lampje zijn of zit er een oranje glaasje in het knipperlicht?
Dit betekend echter ook dat je als het ware 'US Running lights krijgt'? Dus dat het knipperlicht als het ware altijd aan staat en gaat knipperen als je richting aan geeft?
De duplolamp, is deze makkelijk te monteren in het knipperlicht of moet daar ook het een en ander voor gemodificeerd worden. En kan deze aangesloten worden op de kabelboom of moet ik daar nog aparte stekkers voor aanschaffen?
En last but not least, iemand die een foto heeft van zijn.haar heldere knipperlichten met een duplolampje?