Heeft iemand daar zin en tijd in tegen vergoeding uiteraard?? Ik hoor het graag
Mr2 Turbo ophaal
Moderator: Pieten
Hallo allemaal, ik wil volgende week donderdag een mr2 turbo naar holland of belgie halen, maar ik zoek vervoer terug naar Holland (Zwijndrecht)
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
gewoon nieuwe olie + filter meenemen, koelvloeistof meenemen, dan zou dat geen probleem moeten zijn
hoelang heeft hij precies stil gestaan?
hoelang heeft hij precies stil gestaan?
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
hmm das wel lang...
als hij droog heeft gestaan kun je gerust rijden
zoniet, is waarschijnlijk nu je dynamo stuk, de contactbanen en koolborstels gaan verweren en doen zo al vlug niets meer
ik heb mijn mr2 ook gekocht met de boodschap dat hij 2 jaar stil gestaan had,
de olie was al voor me vervangen en koelvloeistof bijgevuld, maar tijdens de proefrit merkte ik al dat af en toe bij een willekeurig toerental dat alle dashbord lampjes gingen branden (zo herken je een kapot dynamo)
de accu was nieuw dus ben gewoon naar huis gereden (ik hoefde maar 200km), onderweg viel men dynamo een paar keer voor een lange tijd uit
ik weet dat je gerust 4 a 500km kunt rijden op alleen je accu als je je lichten niet gebruikt en ben dus gewoon doorgereden,
motorisch gezien moet het dus gewoon kunnen, als het dynamo niet stuk is
check van te voren ook even of de koelfans gaan draaien als de motor warm is..oof die op de intercooler, zulke onderdelen gaan vaak vast zitten
en check vooral je banden of ze niet uitgedroogd zijn,
als hij droog heeft gestaan kun je gerust rijden
zoniet, is waarschijnlijk nu je dynamo stuk, de contactbanen en koolborstels gaan verweren en doen zo al vlug niets meer
ik heb mijn mr2 ook gekocht met de boodschap dat hij 2 jaar stil gestaan had,
de olie was al voor me vervangen en koelvloeistof bijgevuld, maar tijdens de proefrit merkte ik al dat af en toe bij een willekeurig toerental dat alle dashbord lampjes gingen branden (zo herken je een kapot dynamo)
de accu was nieuw dus ben gewoon naar huis gereden (ik hoefde maar 200km), onderweg viel men dynamo een paar keer voor een lange tijd uit
ik weet dat je gerust 4 a 500km kunt rijden op alleen je accu als je je lichten niet gebruikt en ben dus gewoon doorgereden,
motorisch gezien moet het dus gewoon kunnen, als het dynamo niet stuk is
check van te voren ook even of de koelfans gaan draaien als de motor warm is..oof die op de intercooler, zulke onderdelen gaan vaak vast zitten
en check vooral je banden of ze niet uitgedroogd zijn,