Verstellen doe je toch niet, eenmaal in de meest platte stand staat ie goed. Aan downforce heb je toch niks, het geeft alleen maar meer weerstand.
En ach, je houd daarmee wel een hoop centjes in je zak. Waarschijnlijk is de OEM mooier en beter van pasvorm. Maar het is maar wat je wilt. De keuze is aan jou!
Wat had ik dan een mazzel met een originele (rode) voor 100 bij Deijne...
Hoi ik zou het liefst inderdaad met kofferdeksel willen want volgens mij past de spoiler 98/99TRD niet op mijn kofferdeksel mr2 bouwjaar 1994 (kleur superrood) zonder gaatjes te boren toch? Met kofferdeksel is de prijs inderdaad misschien niet duur geef ik eerlijk toe. Maar overspuiten kost best veel heb ik me laten vertellen. Bedankt voor jullie snelle reactie trouwens
Ik kan mij niet voorstellen dat er een spoiler voor de MR2 bestaat die je kunt monteren zonder gaatjes te boren.
En volgens mij passen 98+ spoilers op elke MR2 kofferklep maar dat weet ik niet 100% zeker.
cln wrote:Hoi ik zou het liefst inderdaad met kofferdeksel willen want volgens mij past de spoiler 98/99TRD niet op mijn kofferdeksel mr2 bouwjaar 1994 (kleur superrood) zonder gaatjes te boren toch? ;)
Moet even wat foto's maken als het zonnetje weer schijnt
Alvast deze om te laten zien waar ik over klets de laatste tijd.
My pride and Joy
[img]file:///C:/Users/clive/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-4.jpg[/img]