Na de schade heeft hij toch besloten hem te verkopen ?
De Mr2 F430 Replica. Deze is opgebouwd in de UK als ik me niet vergis.
http://link.marktplaats.nl/310667209
Bekende F430 replica te koop (Mr2 basis)
Moderator: Pieten
Ziet er netjes uit voor een replica.
Was degene die schade had niet een 360? En op basis van een SW?
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Volgens mij ook.Kan me geen topic herinneren met een zzw30 als ombouw project.
-
franksmits
Hmm, kan zijn dat ik me inderdaad vergis hoor! Ik geloof dat Herbie een ferarri replika had en er was nog één persoon. Ik dacht dat hij de F430 deed.
Ze zijn er ook voor de sw20 die behoorlijk goed lijken hoor.
Ze zijn er ook voor de sw20 die behoorlijk goed lijken hoor.
Ik dacht dat Herbie een 360 en die andere een 355. Hou het ook allemaal niet bij 
Klopt!Xhermes wrote:Ik dacht dat Herbie een 360 en die andere een 355. Hou het ook allemaal niet bij
Harkstede;
showthread.php?t=7529
Herbie;
showthread.php?t=6833
Beide gebaseerd op een SW20.
- Green Goblin
Ik denk dat dit enige hoek is waarop deze auto nog een beetje op een Ferrari lijkt, de dimensies van een ZZW30 kloppen absoluut niet met een Ferrari. Kijk je naar de wielen trouwens, zie je direct dat het niet klopt.
Die van Herbie (de sw20) vond ik trouwens wel erg goed lijken.
Die van Herbie (de sw20) vond ik trouwens wel erg goed lijken.
Het is inderdaad een zzw30 als je naar de tweede foto kijkt. Alleen klopt de advertentie niet met de motorinhoud..
Jongens toch.....
Kijk naar het interieur, dat is overduidelijk een ZZW30. Zijn jullie nu MR2 kenners of niet?
Op dit forum is deze auto trouwens geen bekende.
Hier de site van de eigenaar: RECLAME AUTO. Blijkbaar levert het niet genoeg op.
De wielen van deze auto zijn niet mooi/passend, en het heeft een.......... TREKHAAK... AAAAAHHHHHH ! ! ! !
Dit is trouwens een kit van DNA Automotive.
Persoonlijk vind ik dit de mooiste replica kit die er is.
Hier een linkje, naar de bouw, fantastisch mooi!! (Als je alle 6 de filmpjes kijkt, ben je weer een uurtje onder de pannen....)
Misschien ga ik de mijne ooit verkopen, en als ik dan een mooie ZZW30 kan vinden ga ik zo eentje bouwen...
Kijk naar het interieur, dat is overduidelijk een ZZW30. Zijn jullie nu MR2 kenners of niet?
Op dit forum is deze auto trouwens geen bekende.
Hier de site van de eigenaar: RECLAME AUTO. Blijkbaar levert het niet genoeg op.
De wielen van deze auto zijn niet mooi/passend, en het heeft een.......... TREKHAAK... AAAAAHHHHHH ! ! ! !
Dit is trouwens een kit van DNA Automotive.
Persoonlijk vind ik dit de mooiste replica kit die er is.
Hier een linkje, naar de bouw, fantastisch mooi!! (Als je alle 6 de filmpjes kijkt, ben je weer een uurtje onder de pannen....)
Misschien ga ik de mijne ooit verkopen, en als ik dan een mooie ZZW30 kan vinden ga ik zo eentje bouwen...
Als het de auto van de foto's van de advertentie is, dan is deze auto in nederland gebouwd.
Door exclusive tuning world wide.
http://www.exclusivetuningworldwide.com ... 6&Itemid=9
Door exclusive tuning world wide.
http://www.exclusivetuningworldwide.com ... 6&Itemid=9
herbie65 wrote:Jongens toch.....
Kijk naar het interieur, dat is overduidelijk een ZZW30. Zijn jullie nu MR2 kenners of niet?![]()
Dank je!!!;D
Ben al vanaf 12.54 bezig om het een aantal mensen duidelijk te maken hier op het forum.
Ben je meteen op de hoogte van de gemiddelde MR2-kenner hier op het forum.
Groetjes, MRGEEL8)
- Green Goblin
Vanaf 9.02 (de post van BST) is dat al duidelijk hoor.
- Green Goblin
Dat ging dus over die van Herbie en Harkstede.
Uit deze posts bleek dus dat dit exemplaar niet die van herbie was, aangezien dit een zzw30 is en die van H en H een sw20.
Uit deze posts bleek dus dat dit exemplaar niet die van herbie was, aangezien dit een zzw30 is en die van H en H een sw20.