Een paar SW20 onderdelen
Moderator: Pieten
- In zeer nette staat. Een JDM volledig verstelbare bestuurdersstoel met stoffen bekleding. Bekleding type 1990-1993. Hiermee heb je dus twee volledig verstelbare stoelen in je auto, dus ook de bijrijder. Gratis af te halen in Rotterdam. Anders gaat hij met grof vuil mee.

- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
De TRD teller is die mechanisch of electronisch?
Elektronisch dus voor '94+. Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij kan je d.m.v. sensor wisselen van mechanisch naar elektronisch gaan. Wellicht dat iemand daar uitsluitsel over kan geven?mr2PUNTfreak wrote:De TRD teller is die mechanisch of electronisch?
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
Bij mij was toen ik hem kocht de abs computer defect (ABS lampje brandde), toen gaf de teller allerlei snelheden aan behalve de goede.
Toen deze vervangen was, was de teller ook gelijk weer goed.
Volgens mij kan je hieruit concluderen dat het een elektronische versie is, mijne is gebouwd in okt 1992.
Maar misschien dat de swappers hier het zeker weten, ivm met de kabelboom verschillen?
Toen deze vervangen was, was de teller ook gelijk weer goed.
Volgens mij kan je hieruit concluderen dat het een elektronische versie is, mijne is gebouwd in okt 1992.
Maar misschien dat de swappers hier het zeker weten, ivm met de kabelboom verschillen?
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
ik wil graag het zwarte logo van je kopen8)
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
optie voor mij graag;D
Ik doe helaas niet aan opties. Degene die als eerst zegt dat ie ze wilt hebben die krijgt ze.Edje Turbo wrote:optie voor mij graag;D
Heb nog liggen:
- Japanse bestuurdersstoel (Voor als je graag twee volledig verstelbare stoelen wilt hebben).
- TRD teller (Electronisch).
- OEM witte knippers, stadslicht en zijknippers.
Die TRD teller kan je zo overzetten zolang het een electronische is die er nu in zit. Die Beams is rechts gestuurd neem ik aan? De tellerstand moet ook aan te passen zijn heb ik me laten vertellen omdat het juist een aftermarket teller is. Ik heb zelf alleen geen idee hoe dat zou moeten. Misschien dat Wouter, Joshma of iemand anders hier meer over weten?brechen wrote:zou deze trd teller passen in mijn beams? ik ben die teller tot 180 beu... en zou ik dan eventueel mijn tellerstand kunnen overzetten naar die trd teller?
Bij een rechts gestuurde is hij zo één op één over te zetten. De kilometerstand is natuurlijk altijd aan te passen. Oplichters doen het immers ookbrechen wrote:ja is rechtsgestuurd. als dit allemaal mogelijk is, heb ik sterke interesse erin!
Omhoog is zo gedaan, terug weet ik niet of dat hetzelfde is. Gewoon op een boormachine?
Rolletjes met de hand verdraaien.