Dodenherdenking

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Green Goblin
Type MR2: AW11
Van mij mag die idioot een jaar de bak in.
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
welke idioot ?
Green Goblin
tweakmaster
"Volgens Welten raakte iemand daarvan zo van streek dat deze het op een lopen zette waarna het publiek daar omheen ook in beweging kwam en paniek ontstond."

Mensen die schrikken doen rare dingen ;)
Green Goblin
Die mensen schrokken van die idioot die opeens ging schreeuwen na 1,5 minuut van de 2 minuten stilte.

30 gewonden.
Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
Zie hier het resultaat van al dat gezeur over terreurdreiging! Al die mensen zijn helemaal para en kunnen niet eens 2 minuten per jaar rustig doen!
Ik vind dit zo typisch voor Nederland, er gebeurd HELEMAAL niets en iedereen raakt meteen in paniek, zonder zich eerst af te vragen of het wel nodig is...
Green Goblin
Als jij in zo'n vak staat tijdens de dodenherdenking, en er begint opeens iemand keihard te schreeuwen, dan schrik je echt wel. Vind het geen wonder dat er paniek ontstaat.

En de dodenherdenking verstoren valt bij mij niet onder de categorie "helemaal niets".
Xhermes
Gast moeten ze ophangen aan de hoogste boom! Zal wel weer een of andere psychiatrisch patient zijn.
Peerke
Type MR2: ZZW30
+1
frankie-turbo
er is iemand opgepakt zegge ze op het nieuws..
bond
+2
Timmo Wijker
http://www.youtube.com/watch?v=5pmaJMTgYc4

Mensen kunnen niet rustig blijven, en dit is precies wat terroristen wereldwijd willen, totale paniek, ze hoeven maar BOE te zeggen en iedereen gaat gillen!! Maar deze reactie is vrij normaal, wat zou er gebeuren als er echt iets aan de hand was?? Denk je dat een evacuatieplan goed zou werken?? En zo zie je maar weer, als het er echt op aan komt: ieder voor zich en god voor ons alle!! Mensen rennen allemaal weg en denken, ik moet in veiligheid zijn!! en liever jij als ik!! Dus zo worden kinderen,ouderen en de zwakkeren omver gelopen.

Los van dit alles vond ik het wel een goede test hoor, even kijken wat er gebeurd als ik ga gillen..................... Dat vraag ik me namelijk ook altijd af tijdens dat soort momenten................
Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
Green Goblin wrote:Als jij in zo'n vak staat tijdens de dodenherdenking, en er begint opeens iemand keihard te schreeuwen, dan schrik je echt wel. Vind het geen wonder dat er paniek ontstaat.

En de dodenherdenking verstoren valt bij mij niet onder de categorie "helemaal niets".

Ahh, ze hadden in het RTL filmpje even een deel weggelaten blijkbaar :P
Ik kreeg alleen maar mee dat er iemand onwel was geworden, maar er stond dus iemand een oerkreet te uiten...
Ik dacht dat er iemand flauw gevallen was en dat iedereen daarom stond te schreeuwen/weg rende, maar dit is inderdaad wel iets raars...
miss2
waarschijnlijk een of andere zieke geest die met verlof mocht...
sneu voor de koningin, lijkt koninginnedag dit jaar weer goed te gaan, gaan ze gestoord doen met de dodenherdenking...

wel apart om te zien hoe die vloedgolf aan paniek zich verspreid, wel een reden waarom ik liever niet in grote groepen sta en als het dan toch moet, dan maar een beetje aan de buitenkant...
mr2-girl
Dan nog... zijn er 2 idoten.

Een die gaat staan schreeuwen... maar later nog eentje die "bom"gaat roepen. Wie is er nu zieker?
Robbert83
Ik lul al aardig mee !
Als je goed kijkt zie je dat de menigte in zijn geheel pas gaat rennen als er een paar harde klappen klinken. Pas later blijkt dat dit dranghekken zijn die omvallen. Als je daar had gestaan en ineens begint er iemand te rennen dan ren je echt wel mee.

(daarnaast zie je overigens ook goed dat veel mensen ook gewoon blijven staan)
miss2
mr2-girl wrote:Dan nog... zijn er 2 idoten.

Een die gaat staan schreeuwen... maar later nog eentje die "bom"gaat roepen. Wie is er nu zieker?
tja, maar dat bom werd waarschijnlijk geroepen omdat er een of ander persoon het nodig vond om zn koffer mee te nemen...
SirhC
Ik lul al aardig mee !
En ja hoor, het is weer een fries ;)
Sh4d0wz
Meneer heeft spijt , en ach hij was dronken dus hij kon er dan toch zeker niks aan doen.

De gevangenis zit vol met onschuldige die allemaal spijt hebben, spijt van het feit dat ze tegen de lamp gelopen zijn.

Waarom komt zo'n figuur uberhaupt naar zoiets al dit, hier kom je toch alleen heen als je respect heb voor het geen.. maar goed.

Achterlijke zak..

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... =153291464
miss2
om te kotsen, zielig figuur..
Post Reply