http://link.marktplaats.nl/350576402
Van een liefhebber, voor een liefhebber: Toyota MR2 AW11 T-Bar in goede staat
Originele fabrieks lak (3E5 superrood) met complete striping rondom
Targa dak met verduisterings hemeltjes en hoezen
Electrisch bedienbare ramen en spiegels
Nieuwe APK, geldig t/m 01-07-2011
Onderhoudsgeschiedenis vanaf 150.699 km beschikbaar, aan te tonen d.m.v. facturen. Huidige stand 171.354 km. Juist beurt gehad en nieuwe APK.
Al het dure onderhoud reeds gedaan zoals:
- voorpijp uitlaat en demper + remklauwen achter gereviseerd bij +/- 151.000 km
- complete koppeling en hoofd- en hulpkoppelingcilinder incl. olie bij +/- 157.000 km
- distibutieriem set bij +/- 165.000 km
- maart 2009 nieuwe accu
Natuurlijk alle standaard beurten en onderhoud gehad.
Verder voorzien van:
- Mangels Amazone 15 inch lichtmetalen wielen met Bridgestone Potenza 195/50/15 z.g.a.n! Niet het minste krasje en voldoende profiel. 1x origineel druppelvelg reservewiel in frunk
- 4x originele druppelvelgen zonder banden erbij, goede staat en recht.
- Magnecor KV85 Competition 8.5mm rode bougiekabels, Facet verdelerkap en rotor, NGK Laser Platinum Premium (BCPR5EP-11) bougies. Hebben mij samen 200,- gekost! Zitten er zo'n 2000 km in.
- Philips Nightguide koplampen
- Heldere bumperlicht glaasjes, originele aanwezig
Ik ben vast nog iets vergeten, maar het beste kunt u langskomen om deze mooie MR2 te bewonderen.
Ik gebruik de auto alleen met droog weer voor de leuke ritjes en ben er dan ook erg zuinig op. Interieur is als nieuw. Carrosserie is keihard, met een geringe hoeveelheid gebruikersplekjes. Géén last van roest aan bodem, dorpels, binnenste wielkuipen (T-Bar gevoelige plek), etc. Keuringen zijn dan ook toegestaan, maar wel voor eigen rekening. Geen openluchtfilter onzin gemonteerd geweest. De AW11 vertoont geen van de gebruikelijke ouderdomskwalen zoals uitschietende 5e versnelling o.i.d. Word verkocht omdat ik een motor wil kopen aangezien ik meestal alleen rond tour.
Word verkocht met originele uitlaat (niet op foto, wel in nieuwstaat), de sebring demper is wel los tekoop.
Vraagprijs 3250,- maar ieder goed bod is welkom.