Toyota mr2 1.6 Twin cam T-bar U9 1987 Rood

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Sicco
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Na lang twijfelen toch een besluit gemaakt. Hieronder de link naar MP en de tekst zoals die daar staat. Ohjah belangrijk! MR2 club leden geef ik graag wat voorrang aangezien ik ervan uitga dat zij zowiezo liefhebbers van zijn.

http://link.marktplaats.nl/350576402

Van een liefhebber, voor een liefhebber: Toyota MR2 AW11 T-Bar in goede staat

Originele fabrieks lak (3E5 superrood) met complete striping rondom

Targa dak met verduisterings hemeltjes en hoezen

Electrisch bedienbare ramen en spiegels

Nieuwe APK, geldig t/m 01-07-2011

Onderhoudsgeschiedenis vanaf 150.699 km beschikbaar, aan te tonen d.m.v. facturen. Huidige stand 171.354 km. Juist beurt gehad en nieuwe APK.

Al het dure onderhoud reeds gedaan zoals:
- voorpijp uitlaat en demper + remklauwen achter gereviseerd bij +/- 151.000 km
- complete koppeling en hoofd- en hulpkoppelingcilinder incl. olie bij +/- 157.000 km
- distibutieriem set bij +/- 165.000 km
- maart 2009 nieuwe accu
Natuurlijk alle standaard beurten en onderhoud gehad.

Verder voorzien van:
- Mangels Amazone 15 inch lichtmetalen wielen met Bridgestone Potenza 195/50/15 z.g.a.n! Niet het minste krasje en voldoende profiel. 1x origineel druppelvelg reservewiel in frunk
- 4x originele druppelvelgen zonder banden erbij, goede staat en recht.
- Magnecor KV85 Competition 8.5mm rode bougiekabels, Facet verdelerkap en rotor, NGK Laser Platinum Premium (BCPR5EP-11) bougies. Hebben mij samen 200,- gekost! Zitten er zo'n 2000 km in.
- Philips Nightguide koplampen
- Heldere bumperlicht glaasjes, originele aanwezig
Ik ben vast nog iets vergeten, maar het beste kunt u langskomen om deze mooie MR2 te bewonderen.

Ik gebruik de auto alleen met droog weer voor de leuke ritjes en ben er dan ook erg zuinig op. Interieur is als nieuw. Carrosserie is keihard, met een geringe hoeveelheid gebruikersplekjes. Géén last van roest aan bodem, dorpels, binnenste wielkuipen (T-Bar gevoelige plek), etc. Keuringen zijn dan ook toegestaan, maar wel voor eigen rekening. Geen openluchtfilter onzin gemonteerd geweest. De AW11 vertoont geen van de gebruikelijke ouderdomskwalen zoals uitschietende 5e versnelling o.i.d. Word verkocht omdat ik een motor wil kopen aangezien ik meestal alleen rond tour.

Word verkocht met originele uitlaat (niet op foto, wel in nieuwstaat), de sebring demper is wel los tekoop.

Vraagprijs 3250,- maar ieder goed bod is welkom.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
bonno
Sicco wrote:Niet allemaal tegelijk.. Is er momenteel niemand van de club op zoek, of zijn er onduidelijkheden in de advertentie?

Toen ik de mijne ging kopen in 1997 !!! stond ie bij die eigenaar ook al 6 maanden te koop. veel belangstelling voor zo'n mr2 maar er waren meer bandenschoppers die wel even wilden racen maar niet kopen. De auto koste toen 10.000 gulden. 4500€ dus.
Dus 13 jaar geleden moest je al veel geduld hebben om 4500€ te krijgen voor een aw11.

Je vraagprijs is dus precies hetzelfde als in iedergeval mijn aw11 in 1997. In 1996 stond ie nog bij de toyota dealer voor 16.000 gulden. best veel geld denk ik. Toen heb ik hem niet gekocht maar een ander. Die heeft dus 6000 gulden afgeschreven.
Sicco
Ik lul al aardig mee !
Het is best een populaire auto en er zijn ook genoeg liefhebbers voor, maar ik moet er net één vinden die in ziet dat dit echt een goede is en er voorlopig geen duur onderhoud meer aan heeft. Er hebben in het verleden nogal wat AW11's tekoop gestaan die er op foto fantastisch uitzagen, maar toch zeker meer roest hadden als werd omschreven.

Vraagprijs verlaagd trouwens, wil er binnen afzienbare tijd vanaf.
Sicco
Ik lul al aardig mee !
3250,- Alle keuringen toegestaan! Vind in nederland eenzelfde exemplaar (T-bar met originele lak) met minder roest als deze en je mag de auto voor 3000,- meenemen! :::|
ROB-E
Mooie wagen! Uniek ook met de striping rondom!
Suc6 met de verkoop

Maar, wat wil je voor de sebring hebben?
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Sicco wrote:3250,- Alle keuringen toegestaan! Vind in nederland eenzelfde exemplaar (T-bar met originele lak) met minder roest als deze en je mag de auto voor 3000,- meenemen! :::|

Ja, die ken ik en zelfs met in de 60.000 km origineel. Maar ik hoef hem niet mee te nemen.;)

Overigens is die een paar jaar geleden voor méér dan het dubbele verkocht (dus toeslaan voor geïnteresseerden).
Green Goblin
Ken ik ook, heb het bewijs in een autoweek staan. Schikt het als ik hem morgenavond ophaal sicco ?

Ik zal de autoweek meenemen...;)
Sicco
Ik lul al aardig mee !
Sebring komt, net als vele andere onderdelen, tekoop zodra de AW11 verkocht is. Overigens mag de MR2 nu binnen afzienbare tijd verkocht worden. Ik ga een opleiding doen en dan worden 2 auto's toch wel duur.
Sicco
Ik lul al aardig mee !
Dan nu voor de laatste keer voor de twijfelaars!

De auto is in principe ingeruild (m'n ouders moesten iets anders nadat m'n zusje hun 4WD Corolla 8) geleend had en er een onoplettende bestuurder achterin reed), dus tot dinsdagmiddag tekoop! Woensdag word de AW11 ingeruild, daarna kun je bij de dealer gaan kijken voor waarschijnlijk meer geld.. duh..

Als volgt nog voor het slotje van aanstaande woensdag, een non-MR2, maar toch zeer trots, momentje.. Mijn nieuwe aanwinst:

Image

Uiteraard wel een Toyota :driving: Celica 2.0
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Niet om het 1 of ander maar wat is er met de 4wd corolla gebeurd? Naar de sloop of een handelaar? Welk bouwjaar had het ding eigenlijk? Ben nog op zoek naar enkele onderdelen van de ae95 (1987-1993) namelijk...
bond
Zere vingers van het typen..
Bij deze gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Sicco
Ik lul al aardig mee !
MzKzM wrote:Niet om het 1 of ander maar wat is er met de 4wd corolla gebeurd? Naar de sloop of een handelaar? Welk bouwjaar had het ding eigenlijk? Ben nog op zoek naar enkele onderdelen van de ae95 (1987-1993) namelijk...

De 4wd corolla/tercel was volgens mij van '92 ofzo.. Hebben m'n ouders nog zelf uit zuid duitsland geïmporteerd (voor hun een beste onderneming), maar is zo nooit in nl geleverd, of niet in dat bouwjaar.
De trekhaak heeft de klap opgevangen, maar hierdoor was de bodemplaat ontzet en ging dus al snel loss. Doordat de auto er nog zo goed uitzag hebben ze best een leuk bedrag terug gekregen van de verzekering, maar die hebben het voertuig dus meegenomen. Ik geloof omgeving zwolle, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Sicco
Ik lul al aardig mee !
Dat was 'm dan.. :'( Slotje aub..

Voor overige vragen graag PM.
Locked