Iemand al zoiets gedaan in een SW? Wil er 1 aanschaffen maar ben bang dat het niet helemaal een plug and play klusje is met de standaard Toyota radio. Lees ook dat ik hem maar ergens direct op de speakers moet aansluiten achter de versterker ofzo?
Oftewel, iemand ervaringen?
Inbouwen Parrot
Moderator: Pieten
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Heb hem toevallig pas ingebouwd! Ikzelf heb niet meer de standaard radio er in zitten, maar volgens mij zijn alle stekkers nog hetzelfde.
Het is heel simpel, je krijgt gewoon een blauw kastje waar je aan de ene kant de radio inplugt en aan de andere kant de stekkers van de auto.
Het geluid gaat dan allemaal automatisch enzo. Mocht het niet werken, dan moet je even 2 draadjes omdraaien, maar dat staat allemaal beschreven in de handleiding.
Mocht je nog vragen hebben, dan pm maar ofzo.
Het is heel simpel, je krijgt gewoon een blauw kastje waar je aan de ene kant de radio inplugt en aan de andere kant de stekkers van de auto.
Het geluid gaat dan allemaal automatisch enzo. Mocht het niet werken, dan moet je even 2 draadjes omdraaien, maar dat staat allemaal beschreven in de handleiding.
Mocht je nog vragen hebben, dan pm maar ofzo.
Pak een kniptang en verknip gewoon alles wat je ziet. Radio, antenne, dashboardverlichting..
Nee serieus, denk er over wat ik net zei. Werkt beter..
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
Leliev wrote:Pak een kniptang en verknip gewoon alles wat je ziet. Radio, antenne, dashboardverlichting..
Ik heb harm aangeraden om zelf een verloopstekker te maken zodat hij netjes de parrot in kan bouwen. Hij stond al hyperactief klaar met zijn kniptang, vandaar dus mijn reactie 
Sprak m er over aan via msn
Sprak m er over aan via msn
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
Haha, okay dat verklaart het 
Nou klaar staan... Moet hem nog aanschaffen hoor. Dus het zal een toyota iso en iso naar toyora stekker zojn?
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
In die van mij was er geen andere stekker nodig, maar ik weet eerlijk gezegd niet of die van mij standaard is. (Het ziet er niet uit alsof er iets aan veranderd is in ieder geval.
Had je plaatje van je radio toevallig?
-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
Heb tijdens het inbouwen een paar foto's gemaakt. Geen idee of je er iets aan hebt:

-
Bonzaiboom
- Ik lul al aardig mee !
hahaha ik kijk eigenlijk nu pas goed naar die foto. Volgens mij zijn het niet de originele stekkers, te zien aan al die krimpkousjes 
Toyota had standaard geen ISO stekkers (volgens mij tegenwoordig wel, maar weet niet zeker).
Maar volgens mij heeft harm een parrot stekker voor toyota gevonden.
Goed bezigje
Maar volgens mij heeft harm een parrot stekker voor toyota gevonden.
Goed bezigje
Tegenwoordig volgens mij wel. Vroeger had Toyota geloof ik afhankelijk van of je premium of gewoon sound had een 14 of 15 pins stekker blok. Had dus bij mijn vorige post een linkje gezet die dus gaat van :
Toyota - ISO -- ISO - Toyota.
Tussen de 2 ISO's prop je dan dus de Parrot en zou het moeten werken. Eerst even reacties van MP afwachten voor de Parrot. Heb een 3200 LS Color op het oog.
Toyota - ISO -- ISO - Toyota.
Tussen de 2 ISO's prop je dan dus de Parrot en zou het moeten werken. Eerst even reacties van MP afwachten voor de Parrot. Heb een 3200 LS Color op het oog.
Ik ga morgen dus die Parrot ophalen. Alleen een plug and play harness kan ik niet vinden voor premium audio. Verder niemand ervaring hiermee?
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
Ik heb deze knakker gemailed en deze zegt dat ik deze moet hebben.
http://www.carkitonderdelen.nl/Webwinke ... oyota.html
http://www.carkitonderdelen.nl/Webwinke ... oyota.html
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
weer een klomp kabels achter je radio extra :s Daarom knip ik altijd alles af en maak ik er direct iso stekkers op. T is ff kloten met de pinout..mja.. 
Succes!
Succes!
Dat zie ik dan wel weer. Ik heb hem besteld nu hopen dat hij werkt