Ik heb tot nog toe eigenlijk niet echt iets over m'n mr2 gepost, maar meer bezig geweest in het "te koop" topic en af en toe een vraag hier en daar gepost.
Omdat mijn plannen de laatste tijd steeds meer tot werkelijkheid komen vind ik het wel leuk om het hier een beetje bij te houden. Leuke documentatie voor mezelf en misschien vind hier ook iemand het interesant.
Ik had al wel eerder een topic van m'n AW11, misschien bekend bij iemand, maar die moest plaats maken voor m'n R1.
Heb m'n SW20 nu ongeveer 3 jaar en ben rustig aan een beetje bezig hem weer in goede staat te brengen.
Wat er tot nu toe aan gebeurt is:
- Kapot leren interieur vervangen voor een origineel "nieuwe" set van mr2eddy;
- 3S-GE vervangen i.v.m. koelprobleem;
- Andere velgen eronder;
- Nettere achterbumper;
- Daklijst met 3e remlicht
- Polyurethaan bushings;
- Nieuwe stuurkogels, fuseekogels en spoorstangen (twos'r'us);
- T-Bar rubbers vervangen;
- Koppeling vervangen;
- Weer een andere 3S-GE i.v.m. koelprobleem en overmatig olieverbruik;
- Audio natuurlijk helemaal naar eigen smaak (pioneer);
- en vast nog wel het een en ander dat ik vergeten ben.

Mijn mr2:

En tevens m'n R1:

En heb sinds een half jaartje ook een nieuw onderkomen gevonden voor alle sleutel activiteiten!

Hier de shoot van de 94+ lichten:

Ik was zo slim geweest om het kofferdeksel dicht te gooien NADAT ik het slot eruit had gehaald om te veranderen in het verlengde slot.
Onder de 2 sloten en uiteraard de "handleiding van mr2.com of waar dan ook

Het oude kontje.

Dichte klep zonder slot...

Eindelijk open.

Meteen nieuw slot erin na het slot pas te hebben gemaakt op m'n sleutel uiteraard.

Passen en meten met het nieuwe paneel.

Gat geboord voor stekker van de achteruitrijd verlichting.

En even alle lampjes testen natuurlijk. Ik wil het nog wel aanpassen dat bij normaal licht ook alle2 de lampen branden.

Voor zeer binnenkort staan er nog 2 redelijk grote dingen op de agenda dus wordt vervolgd... En ja weet het wassen moet ook gebeuren.
Gr, Thierry