Koppelingsplaten en drukgroep

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

ErikV
Zere vingers van het typen..
Vrij exact een jaar geleden al eens in de verkoop gezet, maar het ligt nog steeds te wachten op een nieuwe eigenaar. Dus: wegens overkompleet zoals het heet, nog te koop: twee koppelingsplaten en een drukgroep+vliegwiel.

OEM plaat, in mijn eigen emmer voor ongeveer 40000 km gebruikt. En diegene die mij kennen weten dan dat deze nog jaaaaaaren mee kan. De enige reden dat ik 'm niet meer gebruik is omdat ik met het andere vliegwiel/drukgroep een MY94 plaat gebruik. Voor de 3S-GE / S54
Vaste prijs: €25,--
Image

Hierbij (eventueel natuurlijk) ook een OEM drukgroep met vliegwiel, uit mijn 91er. Gewoon in goede conditie. Voor de 3S-GE / S54
Vaste prijs: €65,--
Image

Image
Vergeet dat kleine vlekje, dat is zeker geen beschadiging en voor zover ik weet ook geen roest. Vraag niet wat dan wel is ;D
Bij die prijs dus inbegrepen een goed en origineel vliegwiel:
Image
Neem je de hele OEM setup (vliegwiel, drukgroep en plaat) dan ben je al voor €75,-- de gelukkige.

Tot slot, een SPEC Stage X koppelingsplaat. Deze is voor de 3S-GTE en bedoeld voor vermogens tot 350 pk. Kort gebruikt, door Joshma en zeker nog goed.
Vaste prijs: €45,--
Image

Alle prijzen zijn ex verzenden, maar inclusief koffie en koek indien je 't komt halen (dat laatste is geadviseerd, het weegt nogal natuurlijk).

Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: SW20/22 (2.0)

Hoe is de staat van het aangebodene?: Nieuwstaat
ErikV
Zere vingers van het typen..
Ik moet 'm even uppen op deze manier. Het is nog steeds allemaal te koop.
Wie maakt me los? Zal ik het voor je meenemen naar Duderstadt soms?
Post Reply